Odłożyłem telefon i pobiegłem do sypialni wsiąść dresy Minho bo po domu chodziło tylko w koszulce i bokserkach. Wziąłem jakoes zwykłe czarne dresy i na koszulkę założyłem bluze, aby nie było widać moich blizn.
Akurat zdążyłem się przebrać bo usłyszałem dzwonek do drzwi. Szybkim krokiem poszedłem do nich i je otworzyłem.
- cześć Jisung, jak ja się za tobą stęskniłem.- powiedział trochę wyższy chłopak przytulając mnie.
- ja tez Lix ale prosze puść mnie, bo zaraz udusisz mnie.-odpowiedziałem.Ruszyliśmy w stronę sypialni Minho i usiedliśmy na łóżku.
- a teraz opowiadaj co robisz u Minho w domu?i jak się tu znalazłeś.- zaczął wyższy.
-a wiec....- i tak się zaczęło.Opowiedziałem mu cała historie. Pogadaliśmy sobie o naszych zainteresowaniach i okazało soe, że mamy bardzo dużo wspólnego. Znamy się z Felixem prawie 2 dni a ufamy sobie jakbyśmy się znali od piaskownicy.
Zanim soe obejrzałem zauważyłem, że jest już 20 minut po osiemnastej.
- dobra Felix musisz się już zbierać, bo za około 40 minut powinien być tu nasz króliczek.- przerwałem chłopakowi.
- no dobrze ale w piątek wyjdziesz ze mną? Na serniczek. - zapytał Lix.
- jeszcze się pytasz.- odpowiedziałem i odprowadziłem chłopaka do drzwi.
- to do zobaczenia.
- do zobaczenia.Zamknąłem drzwi i poszedłem do sypialni aby sie położyć na łozku. Nie mialem nic do roboty wiec wyciągnąłem telefon i odpaliłem instagrama.
Pierwszy post który mi sie wyświetlił, należał do Chuu, dziewczyny Minho.Gdy go zobaczyłem miałem łzy w oczach.
Polubienia 1075
Chuuo3o: świetna randka jak i świetny człowiek💖 dziękuje za dzisiejszy dzień @Minh0.o kocham cię❤️💋Komentarze (574):
Seeunkaa: dlaczego ja nie mogę mieć tak wspaniałego chłopaka jak ty masz😭 szczęścia wam życzę💋
———
~Chuuo3o: mam nadzieje że znajdziesz swój ideał kochanie😙Minho.o: ❤️❤️
———
~Chuuo3o: ❤️😚Yun.naaa: Mam nadzieje że wasz związek wytrzyma długo:33
———
~Chuuo3o: wytrzyma napewno do końca życia bo razem kochamy siebie nawzajem😻🫶🏻Hwang.hyun: myślałem że jesteś z tym Jisungiem czy jak mu tam @Minho.o?
———
~Chuuo3o: oczywiście że mój chłopak kocha mnie a nie takiego grubasa💀
~Minho.o: ja z tym typem? Ha śmieszny żart. Nigdy nie będę kochał takiego dziwaka lolWyświetl więcej
Rozpłakałem się kiedy przeczytałem komentarz Minho. Ale czego się spodziewałem? Że pokocha mnie? Haha.
Tylko szkoda że mnie okłamał i powiedział że idzie na spotkanie z kolegami, a tak to poszedł na randkę.
Kurwa Han serio myślisz że będzie ci mówił gdzie idzie? Przecież nie jesteście tak blisko żeby mówić sobie gdzie idziecie. Nawet przyjaciółmi nie jesteśmy! No właśnie nie jesteśmy.
Płakałem tak z 10 minut i rozmyślałem dlaczego jestem taki niewystarczający.
Stwierdziłem że muszę się ukarać. Wstałem z łyżka, cały mokry przez łzy. I skierowałem się w stronę łazienki. Wszedłem do niej i zacząłem szukać żyletki.
Szukałem wszędzie, ale nie mogłem znaleść. W końcu nie wytrzymałem i walnąłem z całej siły w lustro. Lustro się pobiło i rozsypało szkło po całej łazience. Usiadłem na ziemi i wiozłem jakiś kawałek szkła. Sprawdziłem czy jest ostry i przyłożyłem to drugiej reki i zacząłem się ciąć. Gdy nie czułem już reki od tego całego bólu, postanowiłem przestać. Wstałem z ziemi i popatrzyłem na swoje ręce. Były całe we krwi jak i bluza, która wziąłem od Minho. Nagle przed oczami zaczęło robić się ciemno.
Upadłem na ziemie, kalecząc twarz przez szkło które wcześniej się rozsypało. Nie woem ile tam leżałem ale na pewno długo. Jedyna co pamietam to jak Minho wyszedł do lazeienki i kucnął cały zapłakany, przy mnie. Na tym film soe urwał.
____________________
Jebac Chuu !!! (Kocham ją)
CZYTASZ
His Wrists | Minsung
FanfictionHan Jisung nie ma przyjaciół. Zazwyczaj spędzał czas samotnie, aż do pewnego dnia w którym jeden z najpopularniejszych osób w szkole, Minho, zauważył blizny na nadgarstkach Jisunga. Czy Minho uda się dowiedzieć czym są spowodowane? TW!!!! •sceny 18...