(17)🔞

3.1K 68 280
                                    

Mam iść w tą niedziele siie spowiadać.
Co ja mam powiedzieć? (Że pisze książki o gejach)(czytam porno gejowskie) mysle że jak zawsze czyli ze obrażałam i kłamałam (zawsze działa)

Przygotujcie się na ruchanie😨🧔🏼‍♀️

(Mama chce sprawdzić jaką ksiazke pisze)😀😀
_____________
Pov Minho

Gdy doszedłem razem z niższym, zdjąłem go z moich kolan i położyłam na łóżko. Chłopak chyba myślał że idziemy spać ale ja miałem inne plany.
Gdy ten leżał na plecach, ja postanowiłem się z nim pobawić. Szybkim ruchem znalazłem się między nogami Jisunga, a dokładnie moja głowa.
Zacząłem robić malinki pomiędzy jego udami. Chłopak na moją niespodziewaną czynność jęknął, ale szybko zasłonił usta. Wygiął się lekko a ja nie przerywałem tego czego robiłem.

Zeszłem moimi całusami wyżej, a dokładnie na brzucho. Musiałem robić to ostrożnie, ponieważ chłopak miał siniaka na pół brzucha. Zassałem się w okolicach pępka. Zrobiłem parę malinek i odsunąłem się od niego. Spojrzałem na swoją własność. Han był cały w czerwonych jak krew, malinach, oraz siniakach które ktoś mu zrobił.

Powiem, że Jisung wyglada jeszcze bardziej seksownie, gdy ma na sobie pełno malinek. Nieprawdaż?

Han spojrzał się na mnie, swoimi przymrużonymi oczami. Widać było, że chłopak zaczyna powoli nie kontaktować, co postanowiłem wykorzystać.

Położyłem się na łóżku i przykryłem kołdrą, a chłopak zrobił to samo.

-Han.- powiedziałem stanowczo, a ten na mnie spojrzał.- właź pod kołdrę. Teraz.- chłopak zrobił to odrazu.

Wsunął się pod kołdrę, a ja poczułem że chwyta za mojego penisa. Czułem jak jeździ po nim językiem. Spiąłem się gdy poczułem, że chłopak bierze go do buzi. Jednym ruchem zrzuciłem kołdrę aby zobaczyć chłopaka. Ten gdy zobaczył, że nie jest już pod kołdrą, wypiął się.

Nagle ktoś zadzwonił do mnie. Wziąłem telefon z szafki nocnej. Dzwonił Hyunjin. Co on chce? Jestem zajęty.... Ale to może być coś ważnego.

-halo?-zapytałem

-no cześć Minho. Chcemy z Felixem was zapytać czy chcecie iść jutro na imprezę, która będzie u Changbina?

-no dobr-AH.- jęknąłem bo poczułem że niższy wziął moją całą długość do buzi. Wypiąłem lekko biodra.

-co się stało?- zapytał

-nic...mhmm... dobra możemy...pójść na tą imprezę... o której ona będzie..mmm.- próbowałem nie wydawać z siebie  żadnych jęków.

Niższy zaczął poruszać się szybciej a ja czułem że jestem na skraju.

-o 18 mamy być już wszyscy w jego domu. Dobra nara bo słyszę że masz inne sprawy na głowę.-powiedział i się rozłączył.

W tym samym momencie  doszedłem w ustach młodszego. Ten wyjął mojego penisa z buzi i spojrzał na mnie. Połkną moją spermę, oblizując się z małym, seksownym uśmieszkiem.

-nie prowokuj mnie han.

-a co jeżeli się ciebie nie posłucham.- odpowiedział?- tatusiu...- dodał.

Jednym ruchem umieściłem chłopaka pode mną, a ja zawisłem nad nim.

-jutro nie narzekaj, na bolącą cię dupę bo sam się o to prosiłeś.

W tamtym momencie wszedłem w niego a ten jęknął chyba na całe gardło. Oplótł nogi wokół moich bioder i zacisną dłonie na moich plecach.
Nie miałem zamiaru dać mu chwili aby się przyzwyczaił, tylko od razu zacząłem się porównując szybko. Ten wbijał i drapał mnie po plecach, ale i tak nic nie czułem.

Zauważyłem, że chłopak coraz bardziej zaczyna nie kontaktować. Lekko poddusiłem go, a ten zaczął jęczeć jeszcze głośniej. Szybko osiągnąłem szczyt, tak samo jak Jisung.

Opadłem obok niego i miałem zamiar iść spać, ale Han miał inne zamiary. Zmienił pozycje na siedząca i spojrzał na mnie. Miał przymknięte oczy, lekko uchylone wargi, oraz całe rozszczepane włosy  i widać było, że jest wykończony tym całym ruchaniem w jego piękne pośladki, które mógłbym...

Dobra stop Minho.

Poczułem że ledwo przytomny chłopak siada na moim kroczu. Ja tylko leżałem i obserwowałem co robi. Ten zaczął mnie ujeżdżać. Próbował nie jęczeć ale coś mu to nie wychodziło.

Nigdy nie widziałem Jisunga w takim stanie. Wyglądał teraz jak.....jak przeruchana dziwka? Normalnie nie spodziewałbym się m, że cichy chłopak, bez przyjaciół i atakami paniki, ujeżdżałby mnie w tym momencie.

Chyba to mój jeden z ulubionych widoków, czyli widzieć Jisunga do jakiego stanu go doprowadziłem.

Doszedłem, a chłopak zrobił to samo na nasze brzuchy. Ten zamiast położyć się obok mnie, upadł na mój brzuch.

-ej Han, jak chcesz śmiać na mnie to chociaż wyjmij mojego kutasa z twojej dupy.

-noomm.. mhmm...tafusxu....- mruczek pod nosem jakieś niezrozumiałe słowa.

No trudno zaśnie z moim kutasem w dupie.

Szybko chwyciłem za kołdrę i nas przykryłem. Położyłem ręce na tyłku niższego i odpłynąłem w krainę morfeusza.

________

Co tu się stało

Biedny Han obodzi się z kutasem w dupie😔

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Biedny Han obodzi się z kutasem w dupie😔

A teraz cis nowego

Co chcecie w następnym rozdziale?
(Wygra pomysł który jedzie miał więcej konetarzy)

1Han i Minho idą na imprezę a tam dzieje się coś  przez co Minho się wkurzy😡

2 nie idą na imprezę

3 Han zostaje sam w domu a Minho idzie na imprezę i będzie bardzo smutno

His Wrists | MinsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz