„Zrywam z tobą"
-c-co?- odpowiedziała Chuu
-to co słyszysz
-a-ale dlaczego przecież się k-kochaliśmy.
-dlaczego? Ty się kurwa jeszcze pytasz dlaczego- odpowiedziałem wkurzony.- przypadkiem podsłuchałem twoją rozmowę z tym mężczyzną-wskazałem na faceta obok.- i ty kurwa chciałaś aby ktoś...zgwałcił Jisunga.-ostatnie słowa powiedziałeś trochę ciszej.
-t-to nie tak. J-ja byłam zazdrosna.
-to Cię kurwa nie tłumaczy.
-a-ale mieliśmy się kochać, mieć dzieci.-mówiła Chuu.
-teraz mam to w dupie. Nie jesteśmy już razem. Zresztą popatrz co zrobiłaś z Hanem.- pokazałem Jisunga który był ledwo przytomny.-a teraz, wracam z Jisungiem do domu, a Ty masz zapomnieć o nas.
Odwróciłem się do niej tyłem, złapałem Hana i ruszyłam w stronę wyjścia.
-jeszcze do mnie wrócisz.- usłyszałem coś w tyle.
Gdy byłem przy drzwiach podszedł do mnie Felix i Hyunjin.
-co wy się już zbieracie?- zapytał Hyun.
Ja tylko się na niego spojrzałem, a ten na Jisunga.
-o boże czemu on jest w taki stanie?- mówił Felix.-i czy o-on...p-płakał.
-później wam opowiem a teraz wracam z nim do domu.
W domu Minho
Właśnie kładłem się spać razem z Hanem. Chłopak był mocno pijany jak i czymś nafaszerowany. Mysle że ktoś mógł mu dać narkotyki.
-z-zjimno mjiii...-powiedział niższy.
Przysunąłem się bliżej niego i przytuliłem.
-dobranoc Hannie.
Nie dostałem odpowiedzi, ponieważ chłopak zasnął. Przysunąłem go bliżej, tak aby swoją głowę miał na mojej klatce piersiowej.
Ja też długo nie musiałem czekać bo po chwili odpłynąłem w krainę Morfeusza.
***
Pov Han Jisung
Po wczorajszej imprezie nic nie pamiętam. Może tylko to że graliśmy butelkę, tańczyłem, wziąłem kolejnego drinka potem kolejnego i wtedy film się urwał. Za chuja nie mogę sobie przypomnieć.
-c-cześć Han.-usłyszałem Felixa
-Cześ. Co się stało że jesteś taki smutny?-zapytałem bo chłopak wyglądał jakby był czuć przejęty.
-zobacz to zdjęcie co wrzucił Minho.- pokazał mi na telefonie.
-no o co ci chodzi przecież to tylko ja.- odpowiedziałem.
-zobacz k-komentarze.
Polubienia: 5832
@Minh0.o: ❤️🐿️Komentarze (824):
@Yong.lixx: słodka wiewiórka
@Hyunjinnnn: jeszcze nie wstał? Przecież zaraz do szkoły.
Fp.minho01: oppa jesteś tylko muj a nje tego debila😡
———
~@Yong.lixx: co kurwa? Dziecko najpierw naucz się pisać😁@Jenn.ie: zostawiłeś Chuu dla tej dziwki?
@youjhd: ale dziwka na zdjęciu
@jk.123: za ile Jisung bierze? Czy ty masz za darmo?
@Lisa.lalisa: dlaczego wstawiasz pedała?
Wyświetl więcej
-jest tego więcej...-powiedział
-n-nic się p-przecież nie stało. Nie przejmuj się
L-Lix.-na pewno?-zapytał zmartwion.
-n-na pewno.
-dobrze. A teraz chodź do klasy bo zaraz lekcja.
Kiwnąłem głową i ruszyłem w stronę klasy
Po lekcjach
Właśnie szedłem w stronę szatni, aby wsiąść kurtkę i zmienić buty. Niestety w połowie drogi zacząłem słyszeć wyzwiska w moją stronę.
-dziwka
-ciekawe za ile się sprzedaje
-pedał
-przekupił Minho aby ten się z nim zadawał
Co?
Przyspieszyłem tępa aby jak najszybciej wyjść ze szkoły.
Nagle coś stanęło przede mną. Była to Chuu i jej przyjaciółka, Jennie.
-kogo my tu mamy? Mała dziwka.- powiedziała Jennie.
-o-oczym wy mówicie?-zapytałem.
-przez ciebie mało dziwko, Minho zerwał ze mną-mówiła Chuu.
-a-ale między nami n-nic nie jest. My jesteśmy tylko przyjaciółmi.-odpowiedziałem.
-nie chce mi się ciebie słuchać. Yeonjun, zajmij się nim.
Po chwili chłopak do mnie podeszedl i uderzył. Upadłem na zimie. Zaczął mnie kopać po twarzy. Próbowałem się bronić ale nagle jacyś ludzie podeszli do mnie i zaczęli przytrzymywać moje ręce. Ułatwiło to dostęp do moje twarzy, co wykorzystał Yeonjun. Uklęknął przy mnie i wycelował pięścią w moją twarz.
-dobra koniec bo zaraz go zabijesz.- odezwała się Chuu.
Chłopka kiwną głową i odszedł razem z dziewczynami.
A ja?
Leżałem na ziemi. Nikt mi nawet nie pomagał. Karzmy się patrzył z obrzydzeniem. Niektórzy się śmiali, a inni nagrywali.
______________
Taki krótki rozdział
CZYTASZ
His Wrists | Minsung
Fiksi PenggemarHan Jisung nie ma przyjaciół. Zazwyczaj spędzał czas samotnie, aż do pewnego dnia w którym jeden z najpopularniejszych osób w szkole, Minho, zauważył blizny na nadgarstkach Jisunga. Czy Minho uda się dowiedzieć czym są spowodowane? TW!!!! •sceny 18...