(9)

2.1K 74 59
                                    

Obudziłem się w łóżku Minho. Rozejrzałem soe wokół siebie ale wyższego nie było obok mnie. Zauważyłem, że na szafce nocnej jest karteczka. Postanowiłem ją przeczytać

„Czesc slonko, jeżeli to czytasz oznacza że wstałeś i zauważyłeś, że mnie nie ma. Miałem pilne spotkanie z kolegami i musiałem wyjść. Śniadanie masz na stole i nie musisz się martwić bo odwołali lekcje do końca tygodnia, bo jakaś awaria w kiblu jest i zalało polowe szkoły. Jeżeli będziesz chciał wyjść to klucze leżą obok jedzenia i pamiętaj, że jak zamykasz drzwi na klucz to schowaj je pod donicą.

Do domu wrócę około 19.
Minho"

Odłożyłem liścik tam gdzie był i ruszyłem w stronę kuchni. Po drodze złapałem za jakieś bokserki i koszulkę Minho.

Na stole czekały na mnie naleśniki z owocami i prawie zimna herbata. Oczywiście nie zjadłem wszystkiego, bo już jestem wystarczająco gruby a nie chce przecież przytyć. Herbatę wypiłem całą.

- co ja mam teraz zrobić, jest dopiero 10, a do przyjścia Minho jest prawie 9 godzin.- powiedziałem sam do siebie.- może zadzwonię do Felixa aby wpadł na chwile.

Miałem iść już po telefon ale zapomniałem, że nawet nie prosiłem felixa o numer. Stwierdziłem że znajdę go na insta. Poszedłem po telefon i zacząłem szukać.

Długo mi to nie zajęło, ponieważ byłem już trochę doświadczony jeżeli chodzi o te sprawy. Bez żadnego zastanowienia wszedłem w czat z nim i zacząłem pisac.

Yong.lixx|Squirrel.jiji

-Hejka

-Hej?

-Pamiętasz mnie? Podeszłeś do mnie w
Szkole kiedy siedziałem sam na stołówce ?

-Aa tak, to ty Jisung?

-We własnej osobie ;)

-Co cię tu sprowadza ze do
Mnie piszesz?

-No bo Minho gdzieś poszedł z kolegami
I zostałem sam . Czy chciałbyś przyjechać?
Moglibyśmy się trochę lepiej poznać .

-Jeszcze się pytasz?! Oczywiście
Ze przyjadę dotrzymać towarzystwa
Wiewiórce :33

-Dziękuje lix (•3•)
A tu masz adres
Xxx xxx xxx

-Za 10 minut będę.

-Czekam

-czekaj czy ty właśnie powiedziałeś
Że jesteś sam w domu MINHO?!
CO TY TAM ROBISZ?
Nie odczytano

His Wrists | MinsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz