Mükemmel Dostlar

55 9 118
                                    

Matteo'nun bakış açısından

Uyanalı çok olmuş olabilirdi ama hala tam uyanmış gibi değildim. Bugün garip sessiz bir huzur vardı ,zaten yaz tatilindeyiz saatin kaç olduğunu kim takardı ki ? Diye düşünüyordum , taki kapım kırılacak gibi çalana kadar. Bu gelen ev arkadaşım Nikolas'tan başkası değildi. Hadi ama ya , bari yaz tatilinde erken kalkamasa . Bazen yemeğine uyku hapı katıp onun günlerce uyumasını planlamıyor değilim. Ama düşünmesi bir tık garip hissettiriyor o yüzden o plan askıda . Ben düşüncelere dalmışken kapı tekrar ve tekrar çalınmaya devam ediyordu fazlasıyla dalmış olmalıyım ki dikkatimi çekmemişti . Nikolas , yedek anahtarla birden içeriye daldı .

" Ya belki müsait değilim ! Ne diye dalıyosun ? "
Bu ani çıkışıma Nikolas terliğini eline alarak cevap verdi .

"Madem uyanıksın neden beş saattir kapıyı çalmama rağmen ses vermiyorsunuz beyefendi ?"
Dedi elindeki terliğini tehtitkar bir şekilde sallarken.

"Nikolas ,abicim sakin olur musun ? Sen bizim annemiz değilsin , aaaaağ!"
Bunu dememle büyük bir pişmanlık duymuştum ama artık çok geçti , Nikolas terlikle üzerime yürümeye başladı.

"He demek öyle ! Oğlum ben olmasam siz dört velet yeni bir virüs ortaya çıkarır ya depresyondan depresyona geçersiniz . Bana minnet duyacağına daha bağırıyosun." Diyip sakince odadan çıktı .

Pişman olacağımı biliyordum. Of Niko . Farklı bir karakteri vardı onun, ne kadar sinirli de görünse bize kıyamıyordu, sanırım. Belki de sürekli içine atıyordur . Ya bize komplo kuruyorsa ? Kafamı iki yana sallayıp saçma düşünceleri biraz uzaklaştırınca elimi yüzümü yıkayıp direk salona geçtim .

"Nikolas nerde ?" Soruma Felix yanıt verdi.

"Ya çocuğu sinir ettin sen demi ? Sen sormazsın yoksa ."

"Ne alaka ben kötü arkadaş mıyım?" Dedim duyacağım cevabı bilerek . Felix fazla açık sözlü ya da sinir bozmayı seven biriydi tam çözememiştim.

"Hee öylesin . Bu arada adın neydi ? Sanırım yıllardır görüşmüyoruz da ."

"Felix , abartmasan mı ya ?"

"Ben soruma cevap alamadım sanırım . Adın Felix mi , abartmasan mı ya mı ?"

Biz Felix'le tartışırken Sebastian fazla eğleniyor gibi duruyordu . Ne kadar belli etmemeye çalışsa da basbaya gülüyordu . Tam ağzımı açıp konuşmaya devam edecekken Nikolas'ın seslenmesiyle herkes sustu .

"Hadi yemeğe koca veletler , bugün son grevdeyim bundan sonra."

Bunu duyduktan sonra herkes Nikolas'a resmen grev yapmaması için yalvarmaya başladı . Felix: "Bize bunu yapma ölürüz abiiim! " diyordu. Haklıydı da . Hiçbirimiz ne yemek ne temizlik , bir yıldır aynı evdeyiz , ev işlerini Nikolas yapar , gideri üçümüz paylaşırdık. Bizce gayet makuldü . O para ödemiyor ev işlerini yapıyor , biz de para verip hiçbir iş yapmıyorduk . Felix , bizim için küçük kardeşti , o direk hiçbir şey yapmıyordu . Birden aklıma bizim toplam beş kişi olduğumuz geldi . Diğer fare neredeydi ?

"Hey çocuklar fa- Emil nerde ?" Sorumla beraber Sebastian bir an bana baktı .

"Emiliano sınavda ya ! Senin cidden bu dünyayla bağlantın nerde ? Sınavlardan kaldı o hani , bugün son sınavı ..."
Cidden unutmuştum .

"Aaa ... Ufaktan unutmuş olabilirim . Onun adı Emiliano muydu ya ?" Bu sefer Felix güldü .

"Çocuğa sürekli fare demekten ismini unuttum deme ?"

" Yoooo ne alaka canım. " dikkat çekmemek adına hızla ağzıma yemeklerden tıkıştırdım .

"Şuan hepimiz inandık biliyor musun Matt(!) Hem sen niye ona fare diyorsun ki ?"

Sırların Sonuçları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin