Emiliano'nun Arkadaşları

23 4 51
                                    

Felix'in bakış açısından
Gelen kişi ve Emiliano anlamadığım bir dilde konuşmaya başladılar . Kulağıma hiç aşina bir dil değildi ve Emiliano'nun başka diller bildiğini bilmiyordum. Hangi dilde konuştuklarını fazla merak etmiştim ve sanırım beni o an fark etmeyen ikisi birden fark eder gibi oldu.

"Latince , Latince konuşuyoruz "
dedi ilgimi çeken kişi gülümseyerek. Sanki zihnimi okumuştu ve bu fazla rahatsız edici bir histi. Emiliano anlını kaşıdı.

"Sanırım size bundan bahsetmemiştim değil mi ?"

"Hayır...Bahsetmedin."

"Oh , özür dilerim unutmuşum , neyse o kadar da önemli birşey değil zaten . Bu arada bu arkadaşım Adiyan. Bahsettiklerimden. Adiyan bu da Felix, bahsetmiştim hani."

Benden mi bahsetmişti?

Adiyan gülümseyerek elini uzattı.
"Tanıştırıldığımıza memnun oldum."

Gülümsedim ve elini sıktım.
"Ben de. Üç kişi olacağınızı sanıyordum."

"Onlar diğer duraktan gelicekler, o taraflarda işleri vardı."dedi.

"Anlıyorum"
Sebastian'ı uyandırmak istedim. Şuan kendimi fazla iyi hissetmiyordum. Belki yol uzun olduğu için çarpmıştı , saatlerdir yoldaydık. Belki ben de uyusam iyi olabilirdi. Neden uyumamıştım ki ben ? Off tam bir aptalım.

"Felix iyi görünmüyorsun, dün tüm gece yine kitap okumadın değil mi ? Kitap okuyunca uyumuyorsun ya ."

Yaa ne alaka! Her zamanki şeyler bunlar, bana ekstra yorgunluk katamazdı ki .

"Okudun demi." Diyip sen akıllanmazsın bakışı attı resmen gülümseyerek.

"Yeni bir seriye başladım . Başrol insan ve elf çok dikkat çekiciydi. Hikayelerini okumadan duramadım ." Emiliano güldü.

"Tamam tamam kendini çok yorma uyu istersen ama konu benim de dikkatimi çekti bak. Kitabın adı ne ?"

"Fantastik Gezgin; İnsan 'dı dün okuduğum."

"Haa seriydi ,pardon. Peki kitabın isminden insanın başrol olduğu anlaşılıyor elf nerden geldi ki ?"dedi Emiliano.

"Ya başrol insan ve elf dedim . Elf başrol değil ama insan karakterle çok yakışırlardı bence."dedim . Birden Adiyan'ı öksürük tuttu ve Emiliano ona gülüyordu , resmen gözlerinden yaş geliyordu.

Adiyan'ın öksürmesi bu kadar mı komikti ki ? Adiyan'ın öksürmesi durunca Emiliano'ya sinirle bakmaya başladı ama o hala gülüyordu , güldüğü yerde "kusura bakma , pardon" felan diyordu Adiyan'a.

Acaba yola çıkmadan birşeyler mi içti ? Yoksa uykusuzluğa alışkın olmadığı için kanında alkol etkisi mi yaratmıştı? Ben bunu düşünürken biraz daha gülmesi dinen Emiliano bana bir soru daha yöneltti .

"Nasıl görünüyordu bu elf , tarif etmiş miydi yazar ya da isimleri neydi ?"

Nasıl cevaplayacaktım ki şimdi ben bu soruyu , of.
"Dalga geçmek yok."

"Ya niye dalga geçeyim , hem sadece bir kitap karakteri  değil mi ?"dedi Emiliano.

Yanaklarımı şişirip bıraktım ve cevapladım.
"Benim gözümde canlanan resim arkadaşın Adiyan gibiydi, bu arada gerçekten ciddiyim, tam tarifteki gibi görünüyor. "

Adiyan , şokla bana bakıyordu. Emiliano da aynı şekilde. Emiliano devam etti .

"Nasıl yani , tabir nasıldı ki ?"

"Düz kahverengi ve çok uzun olmasa da uzun saçlar , sivri kulaklar , sürekli gülümseyen ve gülümsemeye aşırı değer veren biriydi."dememle Adiyan bağırmaya başladı. "AAAAAAAAAAAAAAAAWAAAA!"

Sırların Sonuçları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin