Yolculuk

47 6 98
                                    

Nikolas'ın bakış açısı

Nerden çıkmıştı bu gezi , çok büyük bir sürpriz olmuştu gerçekten. Ah , Emiliano bazen planlarda biz varken keşke önceden haberimiz olsa . Hem daha dün sınav günüydü geçemezse yine sınavı olacaktı , nasıl kendinden bu kadar emin olup da önceden bilet ayarlamıştı ki ? Fazla garipti ama şuan bunları düşünmek için fazla geçti . Yoldaydık . Hem de Transilvanya'ya gidiyorduk . Hayır biz Scooby Doo ve gizem avcıları mıyız ne işimiz var Transilvanya' da ? Ben bunu düşünürken Felix de aynı anda yüksek sesle dile getirmişti . Yola çıkana kadar Transilvanya'ya gittiğimizi bilmiyordum bile ben . Felix yüksek sesle bunu dillendirince herkes gülmüştü . Gerçekten komik gelmeyecek gibi de değildi hani . Sebastian konuşmaya atladı ordan .

"O halde ben Shaggy oluyorum vee Felix sen Scooby ol ."

"Yaa! Neden ben konuşan ve sürekli bisküvi yiyen köpek oluyorum ? Sen ol ."dedi Felix .

"Çok geç hehehehe. Nikolas'ta Velma tipi var sen de Velma'sın artık ." Dedi Sebastian.

"İyi olurum canavarlar bizi kovalayınca siz de yem olacaksınız ama." Diyip güldüm. Sebastian devam etti .

"Ben o kısmı unuttum ya, of ."

"Çok geç Shaggy'ciğim " dedim. Sebastian Emiliano ve Matteo'yu süzüyordu .

"Hanginiz Daphne , hanginiz Fred olsa çıkaramadım ."

Matteo konuşmaya dahil oldu .

"Ben Matteo Blake .  Ben Daphne ya da Fred değilim . Hıh ."

Sebastian devam etti.

"Aaa Daphne ol . Soy adınız da aynı! Artık Emiliano yani Fred sevgilin ."
Biz gülerken Matteo şokla bakıyordu.

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"

Sebastian, Matteo'nun bağırması üzerine daha da çok güldü . Diğer insanların rahatsız olacağını düşünüyordum lakin bizim olduğumuz bölümde başka kimse yoktu garip bir şekilde . Trenler böyle mi yolculuk yapıyordu ki ? Ben hiçbir şey anlamıyordum , diğerlerinin sakinliği bana bunun normal olduğunu düşündürüyordu .

"Ya ben gidiyorum ya! Komik mi , komik miiğ?!"

Emiliano elini Matteo'nun omzuna attı ve konuştu .

"Sakin ol Daph, canavarlar yerimizi bulacak ."

Bu cümleyle içim bir garip olmuştu ve resmen nefesim kesilmişti . Canavarlar ... Yoksa bu tren Scooby Doo'daki gibi bir tren olabilir miydi ? Ne saçmalıyorum ben! Sıradan bir dünyada yaşıyoruz , ne canavarı ? Hem o canavarlar hep maskeli insanlardı değil mi ? Kendi kendime güldüm içimden , galiba iki gündür uyumamak bende kafa yaptı.

Tren bir durakta durdu ve içeriye birkaç kişi geldi . Sanırım böyle yol boyu yolcu alınıyordu. Bu benim iç çekip rahatlamamı sağladı .

"Dostum fazla gergin duruyorsun ? İyi misin ?" Dedi Emiliano . Hayır ya çok iyiyim ben(!)

"Yoo her zamanki halim, ışıkları çıkmadan kapattım mı diye düşünüyordum ."

"Sen obsesifsin ha Niko" dedi Emiliano . Elbette sanki istesem buna engel olabilirdim lakin yalana inanmıştı, huh normalde asla yalan söyleyemem ve kolayca belli ederim .

"Napalım ben de böyleyim ."

Emiliano'nun bakışından

Sabahtan beri Nikolas'ın tavırları dikkat çekiciydi . Sanki birşey biliyor ama saklıyor gibi . Fakat bilme ihtimali yoktu . Planım aşırı gizli ilerliyordu , bilmesi için bir ajan gibi hareket etmeliydi . Ne saklıyordu ? Onu bu kadar rahatsız eden ne olabilirdi ki ? Onu sorgulamalıydım , ama nasıl ? Herkes burdayken fazla dikkat çekebilirdim bu isteyeceğim son şeydi .

Sırların Sonuçları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin