1.5

437 48 13
                                    

West coast - Lana Del Rey

Mükemmel değildik ama yaklaşmıştık,
Ta ki tüm acılarımızı dikkatlice inceleyene kadar.

•••

Roséanne:
Sana korumam ol derken
Seri katil gibi karşımda oturup beni izlemeni kastetmemiştim

Jeon.jkk:
Hiçbir şey yapmıyorum?

Roséanne:
Elinde olsa gözlerinle öldüreceksin beni...

Roséanne:
Hem az önce biri yanıma gelip konuştu benimle, sen ne biçim bir korumasın?

Jeon.jkk:
Kendinde diyorsun ya konuştu diye.
Gidip adamı dövsemiydim?

Roséanne:
Ya saldırsaydı bana?

Jeon.jkk:
Ama saldırmadı?

Roséanne:
Ciddi misin sen¿

Jeon.jkk:
Şu sikimsonik teklifini sırf aklımı kurcalayan birkaç sorunun cevabını öğrenmek için kabul ettim. Zorlayarak bokunu çıkartma istersen

Roséanne:
çok sıkıcısın..

Jeon.jkk:
En son eğlenceli olmamı istediğinde bir yerlerini kesiyordun
Özledin galiba :D

Roséanne:
Aman kalsın
Hem ben zaten senden başka bir şey isteyecektim.

Jeon.jkk
Yine ne istiyorsun

Roséanne:
çok sıkılıyorum..
Yanıma gel

Jeon.jkk çevrimdışı

Roséanne:
Bu kadar hızlı kabul edeceğini bilseydim başta söylerdim..

Roséanne çevrimdışı

•••

Telefonumu masaya bırakırken ayağa kalkıp yanıma gelişini izledim. Üzerinde siyah deri bir ceket altında da aynı ceketi gibi siyah pantolonu vardı. Açıkçası dalgasına attığım mesajı ciddiye alıp yanıma geleceğini hiç düşünmemiştim ama beni yine ve yine şaşırtmıştı.

Locaya gelip hiçbir şey söylemeden yanıma otururken sırıtarak ona döndüm ceketini çıkartmış siyah kısa kollu tişörtüyle kalmıştı. "Eee dünya'nın en güzel, başarılı, akıllı kadınını korumak nasıl hissettiyor sana?"

Sorumla alaycı bir bakış atarken yüzüme, cebinde ki sigarasını paketinden çıkartmış yakmıştı. "Ruh hastası, manyak ve psikopatı da ekle." Alaycı bakışları sesine de yansımış beni sinir ettiğini bilerek keyifle sigarasını dudaklarına götürüp bir nefes çekmişti. Karşımda ki görüntüsü oldukça iyi duruyordu ve bu ayrıca sinirimi bozuyordu Tanrı özene bözene yaratmış cümlesinin karşılığı Jeon Jungkook olmalıydı...

Dudağında ki piercing'e bakarken "Diğerlerini kabul ediyorsun yani? Dedim sırıtarak. Cevap vermeye bile tenezül etmeyip bir nefes daha çekmiş ve yüzüme bakmıştı boş gözlerle.

Normal günlere göre daha sakin ve oldukça sessizdi...

"Gerçekten çok sıkıcısın.." dışarıya sıkıntılı bir nefes verip telefonumu elime aldıĝımda menejerimden gelen mesajlara baktım. Açmadığım 4 yeni mesaj vardı ve bildirim kısmında gördüğüm kadarıyla oldukça ònemliydi.
Hemen üzerine tıklayıp mesajın tamamının görünmesini sağladım.

HATE ME | RosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin