Like you do - Joji
- Yarayla alay eder, yaralanmamış olan. -
Koreanews:
Koreanews: Ünlü şarkıcı Roséanne Park, gerçekleşmesi beklenen konserine son dakika çıkmaması nedeniyle hayranlarının çığ gibi büyüyen nefretiyle karşı karşıya. Sanatçısının şirketinden henüz resmi bir açıklama gelmemesi ise bu nefretin daha da büyümesine yol açıyor. Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce son dakika konserini iptal etmesinin bir nedeni var mı?
- Bunun hiçbir şekilde bir açıklaması olamaz. Hâlâ onu destekleyen var ise kendisine saygısı olmayan aptalın tekidir.
- Bu kızın yaptığı tek doğru şeyi biri söylesin tanrı aşkına.. resmen ucube'nin teki
↳ Kendisi kazandığı paranın yarısını her yıl birçok vakıfa bağışlıyor ve bunu diğer ünlüler gibi "bakın ben bunu yaptım." Diyerek asla gözümüze sokmuyor. Sevmeyebilirsin ama bunu saygısız bir şekilde buraya bu şekilde yazamazsın.
↳ Gayette yazabilirim, senin o bahsettiĝin Sanatçı daha onun için para verip bilet alan kendi hayranlarına bile saygı gösterip sahneye son dakika hiçbir mazaret bile sunmadan çıkmıyorsa ve üstüne üstlük bunu alana varlıktan saatler sonra söylüyorsa o kişi her kim olursa olsun saygıyı haketmiyordur. Başka bir şeyde yazıp durma bu düşüncemi hiçbir güç değiştiremez
- Uzun yıllar onun fanıydım ama bugünden sonra şarkısına radyoda bile rastlasam değiştirir geçerim
- bu kızın cidden sorunları var. Açıkçası normal bir psikolojiye sahip olduğunu sanmıyorum. Bunu onu tanıyan herkes kolayca farkedebilir...
- bu kızı kim ünlü yaptı tanrı aşkına?!
↳ Kız en iyi yapımcı ve söz yazarlığı üzerine 4 tane grammy ödülüne sahip onu değilde seni mi ünlü yapsaydık?
↳ bu yinede onun bir ucube olduğu gerçeğini değiştirmiyor :)
- şarkılarında öyle derin anlamlar yatıyor ki onun sadece 'Dark Times' adlı şarkısını bile dinleyip bu sessiz çıĝlıkları hissedebilirsiniz. Sizi bilmiyorum ama ben onun için sadece üzülüyorum. Umarım en kısa sürede istediğine ulaşır...
- Yorumlarda ki birçok kişinin bilip bilmeden nefretini bu kadar kolayca kusması o kadar üzücü ki, insanoğlunun aslında ne kadarda vefasız canlılar olduğunu bir kere daha gözler önüne seriyor. Konser alanında çalışan görevlilerden biri olarak sizi temin ederim ki sanatçı keyfi olarak çıkmamazlık yapmadı. Şirketinin gizlilik hakları yüzünden nedenini açıklamam yasak ama size sadece şunu söyleyebilirim ki konser alanına gelen ambulans orada ki birkaç fenalaşmış yalanı atıp dikkat çekmek isteyen ergenler için değil sanatçının Kendisi içindi... Bu içinizde ki nefreti bitirir mi bilmem ama belki az da olsa derecesini düşürür..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATE ME | Rosékook
Fiksi PenggemarJeon Jungkook, ünlü şarkıcı Roséanne'nin dikkatini çekmek için ona nefret mesajları atar ve hedefine ulaşırda. [Roséanne - Jungkook]