Obudziłam się około 14:40. Wiem późno trochę ale to nic. Poszłam się ogarnąć i przebrać do łazienki. Idealnie jak wyszłam to usłyszałam pukanie do drzwi. Podeszłam do nich, otworzyłam je i zobaczyłam Nace.
- o hej Nace co tam?- przywitałam się z nim-
- hej Emi, idziemy dzisiaj do klubu idziesz z nami?- zapytał-
- jasne, mogę iść- odpowiedziałam-
-to fajnie. Będziemy po ciebie o 20 okej?-
-okej-
Pożegnałam się z chłopakiem i poszłam pooglądać coś co akurat leciało w telewizji. Jednak wolałam przemyśleć swoją decyzję niż oglądać film.
Lekko obawiałam się że mogę spotkać Masona. Mojego byłego. Jak miałam 17 lat kiedy jeszcze z nim byłam on codziennie w szkole mnie bił. Byłam już przyzwyczajona przez to że w domu przechodziłam przez dokładnie to samo. Pewnego dnia gdy chciałam z nim zerwać i mu to powiedziałam ten zaciągnął mnie do przebieralni męskiej i... zgwałcił. Po tym wyprowadził się właśnie tutaj. Do Lublany. Od tamtego czasu nie chce nawiązywać jakiś większych relacji z chłopakami których ledwo znam.
Myślałam tak przez 30 minut aż w końcu postanowiłam poszukać jakiś w miarę git ciuchów do klubu. Wyciągnęłam złotą satynową sukienkę i czarne szpilki.
(Taki zestaw jaki jest w multimediach na górze⬆️)
Położyłam je na pralce w łazience i poszłam zjeść śniadanie. W trakcie robienia tostów usłyszałam pukanie do drzwi.
-Boże co oni znowu chcą?-
Powiedziałam sama do siebie i poszłam otworzyć drzwi.
-hej Emi-
- o boże Delphi co ty tu robisz!?- zapytałam i rzuciłam się na blondynkę-
-przyszłam pogadać i pogratulować drugiego miejsca na preselekcjach. Nie wiedziałam że śpiewasz-powiedziała-
- ja też nie wiedziałam ale Guštin mnie zapisał i tak jakoś wyszło że jadę z nimi też na eurowizje-powiedziałam-
-czyli masz jeszcze z nimi kontakt!? Myślałam że skończyło się na tym spotkaniu w tej uliczce!-krzyknęła-
- idę dzisiaj z nimi do klubu chcesz iść z nami?-zapytałam-
-nie mogę jadę do rodziny. Ale masz mi tu i teraz pokazać w co się ubierasz.- rozkazała dziewczyna-
-muszę?- zapytałam-
-tak- powiedziała i się uśmiechnęła-
Poszłam do łazienki i przebrałam się w to co miałam przygotowane po czym wróciłam do salonu.
- i jak?- zapytałam
- BOŻE EMILY WYGLĄDASZ CUDOWNIE! Przecież oni jak cie zobaczą to oniemieją!- krzyknęła dziewczyna
- nie przesadzaj-
-nie przesadzam-
Wróciłam do łazienki żeby się przebrać po czym poszłam znowu do salonu. Na gadaniu zleciały nam kolejne 4 godziny i Delphi musiała już iść. Pożegnałam się z przyjaciółką po czym stwierdziłam że poprzeglądam instagrama.
Nie znalazłam nic ciekawego więc sprawdziłam godzinę. 19:30 kurwa. Pobiegłam się przebrać i zrobić lekki makijaż. Zajęło mi to 25 minut. Wybiegłam z łazienki o mało nie zabijając się w szpilkach i od razu usłyszałam pukanie do drzwi. Szybko zabrałam jeszcze małą czarną torebkę do której włożyłam telefon i portfel i otworzyłam drzwi.
CZYTASZ
The Slovenian musicians || joker out
Fanfictiongdy Emily wyjeżdża do Słoweni jeszcze nie wie jak te wyjazd odmieni jej życie. 2miejsce w kategorii Kris-11.09.23r. 3miejsce w kategorii Jure-29.09.23r