-------
Az előző részből:
-Haa? Mit mondtál baromarc?-nézett rám idegesen, egyre nagyobbakat robbantva.-------
Hát, akkor játszunk így. Kitartottam a tenyerem és előhívtam a tüzet. (Írói megjegyzés: ilyen úgynevezett tűzcsóvát képzeljetek el. Olyasmit, ami Shoto-nak is van) Jóóó sokat. A fiú egy lépést hátrébb lépett, hogy ne érje el a tüzem, de tekintetéből még mindig sugárzott a düh. Letettem a karom, majd fogtam magam és a helyemre mentem. Pár pillanatig teljes csend volt, de aztán odajöttek hozzám a csajok.
-Hű, ez bátor volt-szólalt meg végül halkan Ochako.
-Mi?-néztem értetlenül.
-Bakugou-nak senki se mer visszaszólni-magyarázta Tsuyu.
-Hát, akkor én voltam az első-mondtam komoran, karba tett kézzel.
-Nagyon állat erőd van, (Név)-mosolygott Kyouka.
-Köszi. De nem csak ennyi ám...
-Ezt hogy érted?-nézett rám Mina.
-Majd meglátjátok-mosolyodtam el.Ééés ekkor megszólalt a csengő. Bejött All Might, majd elmondta, hogy ma kint lesz erőfejlesztés, szóval öltözzünk át. A lányöltözőben felvettem a ruhám (képzeljetek el valamilyet) és felkötöttem lófarokba, az addig lógó, (hajszín) hajam. Mikor a többi lány is kész lett, kimentünk és ott vártunk meg mindenkit.
-Nos, most, hogy mindenki itt van-kezdett bele All Might-szeretném elmondani a feladatot.
A lényeg, hogy mivel 21-en vagyunk, ezért háromfős csapatokra oszt minket és úgy kell tanárok ellen harcolni.
-Mindenki érti?-kérdezte az első számú hős.
-Oké, a csapatok a következők-morogta Aizawa, aki szintén ott volt velünk:
-A csapat: Asui, Todoroki és Tokoyami Present Mic tanár úr ellen. B csapat: Hagakure, Mineta és Aoyama 13-as ellen. C csapat: Iida, Ojiro és Jirou Midnight tanárnő ellen. D csapat: Shouji, Ashido és Sato Cementos tanárúr ellen. E csapat: Kouda, Kaminari és Uraraka igazgató úr ellen. F csapat: Yaoyorozu, Midoriya és Kirishima ellenem. Végül G csapat: Sero, Bakugou és (Név) All Might ellen. Készüljetek fel és beszéljétek meg a taktikákat. Sok sikert.-mondta monoton hangon, majd eltűnt a szemünk elől. Gondolom aludni ment.A csapatok összeáltak, csak én álltam egymagam. Éppen azon agyaltam, hogy fogjuk legyőzni All Might-ot, ha mégcsak meg se tudjuk beszélni, hiszen a sün úgyis üvöltene, amikor azt éreztem, hogy valaki megböki a vállam. Megfordultam és egy fekete hajú srác állt előttem.
-A nevem Hanta Sero-kezdte-A csapatodban vagyok. Kérlek gyere és beszéljünk meg valami taktikát, amibe Bakugou is belemegy...-motyogta. Én csak bólintottam és követtem őt a süniig.
-Mivan Sero, összeszedtél egy libát?-nézett rám a szöszi, nekem meg elborult az agyam.
-Ez nekem így nem fog menni-néztem idegesen Sero-ra.----------
Hát, ez sem lett sokkal hosszabb, de nem baj.... 🥺❤️🦔💥
A kövi részig bye! (Lehet még ma kirakom xd)
---------
VOCÊ ESTÁ LENDO
Gyűlöletből szerelem/Bakugou Katsuki x reader/
FanficIgazából, mit is mondjak? Olvass bele és a bevezetőnél mindent megtalálsz... Ez egy sima Bakugou x reader story.... Csak egy kicsit más xd Mivel én, egy okos hülye írja xd Helyezések: ❤️#1-bnha 2023.08.07. 😍#1-bnha 2023.08.12. 🔥#2-ua 2023.08.14. �...