15.

247 15 5
                                    

------
Az előző részből:
Pár pillanat múlva Kaminari és Bakugou baktattak le a lépcsőn.
------

-Sziasztok-intett Kiri.
-Szia Kirishima-mosolygott a Pikachu.
-Hali-intettem én is.
-(Név), te is itt?-nézett rám a villámsrác.
-Ja, nem tudok aludni-morogtam.
-Üljetek le, mindjárt kezdődik. A lányok szokás szerint nem jönnek?
-Tch. Nem hiszem-mondta Bakugou szokatlanul halkan.

El is kezdődött a sorozat. Valami ilyen bűnügyi cucc volt, nyomoztak meg ilyenek. Nem volt rossz. Mindenki megevett egy tányér popcornt. Vagyis én csak ettem volna, ha a fiúk, mikor elfogyott az övüké, nem tőlem loptak volna. Na mindegy is. A sorozat után visszamentek a fiúk a szobájukba, de én még maradtam kicsit TV-t nézni. Hallottam, ahogy valaki hajnali 4 fele, lejön és elindul a konyha irányába.

-Huh? Ki az ilyenkor?-néztem az emberi alak felé.
-(Név)? Én vagyok az Momo, jöttem teát főzni.
-Ó hogy az ördög vinne le a pokolba és darabolna fel, majd enne meg-motyogtam nagyon halkan, de idegesen.
-Mondtál valamit?
-Én nem.-mondtam nyugodtan.
-Na mindegy is. Megyek, csinálok teát. Kérsz te is?
-Nem kösz-szóltam utána-nem kell az undi löttyöd, hülye Liba...-motyogtam rohadt halkan, egyre idegesebben.

Felálltam és elindultam fel a lépcsőn a szobám fele. A lépcső tetején neki mentem valakinek, annyira nem figyeltem senkire és semmire.

-Ouch-nyöszörögtem-Bocsi, nem figyeltem-néztem fel-Todoroki?
-Jó reggelt (Név). Korai vagy-mondta és felsegített.
-Csak nem tudtam aludni, de eszembe jutott valami, szóval sietek. A suliban találkozunk.-néztem rá, majd elsiettem a szobámba. Ideges voltam. Jópofizik itt nekem, közbe meg utál... Idióta... "Nyugodj meg (Név), nyugodj meg" csitítottam magam több-kevesebb sikerrel...

Elterültem az ágyon és felmentem instára. Körülnéztem, de a közösségi média semmi újat nem tudott mutatni, szóval inkább elmentem zuhanyozni, hátha segít...

Mikor felfrissültem, visszamentem a szobámba és felvettem az egyenruhám. Megfésültem a hajam és elindultam a konyhába valami reggeli után és csak reméltem, hogy Yaoyorozu már nincs ott... Mázlim volt, senkit se láttam.

Megnéztem a közös hűtőt és kivettem a tojástartót. "Kicsit üres, szóval ebből rántotta lesz... Legalább tojás még van" gondoltam magamba és kerestem egy serpenyőt, meg egy kis olajat.

-Jó reggelt (Név). Én is kérhetek?-hallottam egy hangot a hátam mögül. Megfordultam és Kaminari-t pillantottam meg.
-Persze, 2 elég neked is?
-Aha, köszi.

Gyorsan összeütöttem a rántottát, tálaltam és a Pikachu elé tettem az egyik tányérral.

-Köszönöm-mosolygott a fiú.
-Semmiség-mondtam, majd leültem mellé és megreggeliztünk.

Kaja után elmosogattam, aztán elmentem a szobámba és bepakoltam a táskámat.

A nap döguncsi volt, szóval alig vártam hogy vége legyen. Suli után elindultam a koliba Mina-val az oldalamon, aki megállás nélkül beszélt valamiről. A társalgóban elköszöntem tőle és felmentem a saját szobámba. Ráírtam barátnőmre, aki válaszolt is. Azt írta a környéken van, így szívesen összefutna velem... Írtam is, hogy már megyek is a kolesz elé, csak átöltözöm.

A telóm bedobtam egy kis fekete válltáskába. Elraktam néhány zsepit, iratokat, pénztárcát és egyéb fontos cuccokat. A táskát leraktam az ágyra és elkezdtem ruha után kutakodni. Végül egy fekete farmer és egy V nyakú fehér póló mellett döntöttem, fekete-fehér sportcipővel. A derekamra kötöttem kedvenc pulcsimat és lementem a koli elé.

-(Név)?-hallottam egy ismerősen csengő lány hangot. A hangforrás irányába fordultam, ahol megláttam régi barátnőm.

-Istenem, de rég láttalak-ugrottam a világosbarna hajú lány nyakába.
-De hiányoztál-suttogta.

(Írói megjegyzés: Fel fogom fedni a lány nevét xd, ez nagy dolog mert rohadt sokat agyaltam mi legyen az... Erre ennél jobb ötletem nem volt...)

-Yuki, nagyon megnőttél. Mondjuk már egy éve nem láttalak...-kuncogtam.

(Igen, tudom, a Yuki uniszex név... De ennél jobb ötletem nem volt ಥ⁠‿⁠ಥ
Csak ez jutott eszembe )

-Már majdnem másfél év....-válaszolta barátnőm.

-----
Nem bírok magammal szokás szerint, szóval most, majdnem fél egykor kiteszem a kövi részt. És van ember a világon aki normálisnak tart xd. Na de aki ezt most elolvassa annak jó éjt... Aki meg reggel olvassa annak jó reggelt. Aki meg máskor, annak jó napszakot...

Ja és elfogadnék néhány tippet, mi legyen (Név) bátyjának a neve? (Lehetőleg japán legyen pls) Köszi, ha valaki ír❤️

Na de én megyek, írom a folytatást💥

Nem igen fekszem le hajnali 2 előtt 🥲

Na de bye, majd jön még reggel egy rész, ha felkelek...

Legyetek jók
🔥🌊🌍🌪️🥺❤️💥🦔
-----

Gyűlöletből szerelem/Bakugou Katsuki x reader/Onde histórias criam vida. Descubra agora