------
Először is....
Köszönöm szépen a 652 olvasót🥺❤️
Azt hittem 100 se lesz.... Ez nekem rohadt sokat jelent és sikítanék, de akkor a buszon mindenki idiótának tartana...
Mondjuk, az is vagyok xd
És az 55 CSILLAGOT IS KÖSZÖNÖM ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Én rohadt boldog vagyok, szóval emberek én puszilok mindenkit😘Na, de kezdjük...
Oh, jut eszembe, mivel internet barát most mükszik, ezért jej, hosszabb rész jön, viszont mivel jön hozzám unokatesóm pár napra, ezért nem lesz egy kis időre rész, de sietek. És sajnos szeptembertől ritkábban lesznek részek a suli miatt, deee több könyv lesz😘❤️
Kezdjük végre....
-------
Az előző részből:
-De, lehet-mondta Kiri.-Menjünk.
-------Lementünk a tanár úr szobájához és bekopogtunk. A sensei kisvártatva megjelent álmos fejjel az ajtóban.
-Mi a gond gyerekek?-ásított a mindig szunyókáló tanárunk.
Elpanaszoltuk a problémát, aminek megoldása az lett, hogy ő szól az igazgatónak, és nekem....
-(Név) ma nem alhat egyedül. Este sokkal egyszerűbb megtámadni. Ezért valakivel egy szobában kell lennie. Örülnék, ha ez a valaki egy erős, fiú lenne, és akkor nem kell a két lányért aggódni-nézett rám, majd Mina-ra.-Akinek a szobájában (Név) alszik, az az ember kap egy "pánikgombot". Az illető csak akkor nyomhatja meg, ha a gonoszok itt vannak. Az igazgató úr pedig megpróbál a lángelme segítségével kitalálni valami megoldást, amit hosszú távon könnyű fenntartani. Ennyi.-magyarázta unottan Aizawa.
-É..És kivel kell egy szobában lennem?
-Nekem az mindegy. Todoroki vagy Bakugou akit javaslok, hiszen most is ők segítettek. Meg Kirishima. Ők a legerősebb tanulóink. Szóval tőlük függ.
-Igazából, ha Bakubro akkor nem mozdul meg, akkor (Név) nem biztos hogy itt lenne most...-mondta Kiri.
-Ezzel egyet értek-szólalt meg Todoroki-Szerintem (Név) nála lenne a legnagyobb biztonságban.
-Értem-mondta a sensei.-Bakugou beválalod?
-Tch. Legyen...-motyogta egy szemforgatás közepette.
-Akkor ez azt jelenti, hogy ma este a sün szobájában alszom a sünnel együtt?
-TALÁN BAJOD VAN VELE?-ordított az előbb említett.
-Neeeem, neeeeeem semmi.....
-Neked teszek szívességet, szóval örülj bazmeg.
-Tudom, tudom és köszönöm...
-Na látod, megy ez.-vigyorgott elégedetten a sün.Megköszöntük Aizawa sensei-nek az intézkedést és felmentünk. Elővettem az egyenruhát másnapra, töltő, telefon, táska, minden fontos cuccot megfogtam és átvittem Bakugou szobájába.
-Mi ez a sok cucc Liba?
-A dolgaim, amik kelleni fognak. Na, mindegy letusolok, aztán kerítek egy futont.
-Azzal van egy kis gáz...
-Mi?
-Nincs futon...
-Ugye viccelsz?!
-Nem.-nézett rám komolyan-Szerinted viccelnék ilyennel?
-Nem hiszem...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Gyűlöletből szerelem/Bakugou Katsuki x reader/
FanficIgazából, mit is mondjak? Olvass bele és a bevezetőnél mindent megtalálsz... Ez egy sima Bakugou x reader story.... Csak egy kicsit más xd Mivel én, egy okos hülye írja xd Helyezések: ❤️#1-bnha 2023.08.07. 😍#1-bnha 2023.08.12. 🔥#2-ua 2023.08.14. �...