''Bırakma!''

659 63 95
                                    


''Jisung kalk annecim''

''Noldu yine''

''Yüzme kursun vardıya unuttunmu?''

''Off saat kaç?''

''7''

''Sabhın yedisinde ne bok yicem orda''

''Annenle düzgün konuş ve bilmiyorum 8de başlıyomuş hadi kalk yoksa geç kalıcaksın.''

''Tamam geliyorum sen git''

''Çokta sikimde''

Annem kapıdan çıkınca söylemiştim bunları. Annem babamın tam tersiydi. Nasıl evlenmişlerdiki. Off saat sabahın yedisinde ne yüzmesi aq. Şakamidur. Felix senin yüzünden sabahın köründe kalkıyorum.

İnsanımsı Varlıklar

Jisung
Felix anasını siktiminin çocuğu senin yüzünden uykumdan oluyorm mutlumusn orospi

Tabiki sabahın yedisi olduğu için kimse görmemişti hah. Zar zor ayağa kalktım ve üstümü değiştirdim. Mutfağa doğru ilerledim. Biraz salatalık dometes ve 1 tane haşlanmış yumurta yedim yedim. Zaten sofrada pek başka bişi yoktu. Başka zaman olsa sosisler sucuklar öfff.Zenginiz ama 'hocam' öyle emretmiş. Neymiş 'soboh oğor şoylor yomomosi lozom'mış olm sana ne siktiminin adamı.

Kahvaltıya benzer yemeği bitirince odama gittim ve çantamıda alıp çıktım evden. Kapının önündeki arabaya bindim ve şöför arabayı çalıştırıp sürmeye başladı. Çok geçmedende kapalı havuzun olduğu yere geldik. Şöför beni havuza bırakıp geri döndü. Sarı saçlarım önüme geldikçe dahada terletiyodu.

Kapıdan girdikten sonra gözüm 'hocamı' aradı. Çok geçmeden havuzun yanındaki kafe gibi bir yerde telefona baktığinı gördüm.
Zaten başkada kimse yoktu burda. Ustünde siyah tişört altındada siyah şort vardı. Kahve saçlarıyla hoş gözüküyordu.

Hoca olduğunu düşundüğüm kişinin olduğu yöne doğru yürümeye başladım. Aslında biraz yakışıklıydı. Tamam tamam çok yakışıklıydı.

''Merhaba ben Han Jisung sizde Lee Minho olmalısınız.''

Adam başını kaldırıp bana baktı ve gülümsedi. Yakından daha da yakışıklıydı ah Tanrımm...

''Evet ben Minho tam zamanında geldin sen üstünü değiştir hemen başlayalım.''

''Peki hemen geliyorum''

Minho başını salladı. Arkamı döndüm ve üstümü değiştirmek için giyinme odalarının olduğu tarafa gitmeye başladım. Su yanından geçerken bile derin gözüküyordu ve bu korkutucuydu.

Hemen odaların birine girdim ve üstüme ince beyaz bir tişört altıma siyah bir şort giydim ve çıktım odadan.

Havuza yaklaşınca Minho'nun havuzun başında beni beklediğini gördüm. Yanına yaklaşınca bana döndü.

''Gel bakalım önceden bildiğin birşey varmı yoksa hiç birşey mi bilmiyosun?''

Sana ne aq?

''0 bilgi hocam. Nur gibi tertemizim''

Gülümsedi. Gülümseyince dahada yakışıklı oluyo- kes sesini Jisung.

Yüzme Öğretmeni/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin