Hatırlatma
Oy verip yorum yaparmısın?
...
''Ne?'' Anlamadım? Az önce nikahı basip evlenelim sonra gerdeğe girelim 20 çocuk yapalım mı dedi?
''Yani hani kahvaltı yapmamışsınya eğer müsaitsen ve istersen birlikte yiyebiliriz hem ben öğrencilerimle öğretmen-öğrenci ilişkisi yaşayan birisi deģilim yani öğrencilerimle arkadaş gibi olmak isterim. Ama sen istemiyorsun gali-''
''İsterimm. Yani müsaitim ve olur''
Biz bunları konuşurken çoktan binadan çıkmıştık.
''Ben şoförle konuşup geliyorum.''
''Bekliyorum''
Arabaya doğru yaklaştım ve cama dogru eğildim.
''Şey annemlere biraz arkadaşlarımla takılacağımı söylersin. Şimdi gidebilirsin. Ben kendim gelirim.''
''Peki efendim''
Araba yavaş yavas otoparktan çıkıp uzaklaşırken bende Minho'nun yanına gidiyordum.
''Geldim''
''Arabaya geçelim o zaman ''
Başımı sallayıp arabaya iler-.
Dur bir dakika. Belimde birşey var. BELİMDE MİNHONUN ELİ VAR! Sakinim. Yavaşça yutkundum. Bu sırada arabasınin yanına gelmiştik.Ben tabiki ultra mega sakarlık gücümü kullanarak arabaya binerken kafamı çarpmıştım.
''Jinsung iyimisin?!''
Yok çok mutluyum.
''İyiyim hocam sorun yok. Her zamanki halim.''
''Dikkatli ol biraz''
Önüne döndü ve arabayı çalıştırdı. İlerlemeye başladığımızda konuşmaya başladı.
''Bu arada bana hocam deme lütfen bence çok rahatsız edici bir kelime.''
''Ne demem gerekiyo?''
''İstediğin gibi ama hocam demezsen sevinirim''
''Peki ho- Minho hyung''
Gülümsedi ve otoparktan çıktık. Neden bu kadar güzel gülümsüyordu? Bu kadar yakışıklı gözükmek için çok çabalıyormuydu?
''Yakışıklı olduğumu biliyorum.''
Ne? Ben dakikalardır onu mu izliyordum? Ahh tanrımm. Şuan yok olmak istiyordum.
''Gözüm takılmış sadece ''
Önüme döndüğümde ormanlık bir yola girdiğimizi gördüm. Nereye gidiyorduk? Acaba evi ormanın içindemiydi?
''Nereye gidiyoruz hyung?''
Hiç yüzündeki ifadeyi bozmadan cevapladı.
''Birazdan görürsün ufaklık.''
İçimde birşeyler oluyordu. Rahatsız hissediyordum kendimi. Ne zaman kötü birşey olsa önceden böyle hissederdim. Ama ne olabilirdiki?
Ben bunları düşünürken büyük bir deponun önüne gelmiştik. Burası neresiydi? Neden buraya gelmiştik? Ne olacaktı?
''Hyung burası neresi?''
...
Slm cnm nbr
Bütün olaylar burda başliyurr
Neyse uzatmiycam
Bu arada yorum yapıp oy kullanırmısınız?
Sizi seviyorum 3-5 okurum
Öpüldünüz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzme Öğretmeni/Minsung
Fanfiction''Sen kimsin ve beni neden buraya getirdin?'' Bir fısıltı gibi çıkmıştı ağzımdan kelimeler ama eli kapının kulbunda olan Minho'yu durdurmaya yetmişti. Bana dönmeden konuştu. ''Belki hayatında son kez göreceğin biri belkide celladın...''