-12-

96 15 4
                                    

The world doesn't revolve around you.

Kakucho'nun gözünden:

Şu gerizekalılarla biraz sohbet ederken yürüyerek okula gelmiştim bile, evim okula yakındı zaten, şanslıydım bu yüzden. Okulun ön kapısını girişteki merdivenleri tamir ettikleri için kapatmışlar... herkes arka kapıdan okula giriş yapıyordu, arka kapıdan girince de kantin vardı. şansıma tüküreyim be...

Her neyse diye düşünüp arka kapıdan girdim görevli kişiler kantini düzenliyordu Izanayla göz göze geldik gözlerim istemeden onu aramıştı tabi... sadece göz gezdiriyormuşçasına umursamadan yürümeye devam ettim, üst kata sınıfa çıktım çantamı sırama koyduğum gibi zil çalmıştı zaten

İlk gelen bendim, birkaç dakika sonra herkes sınıfa gelmişti 2. Zilin çalmasına rağmen öğretmen hala yoktu müdür yardımcısı gelip öğretmenin işi olduğunu gelmiceğini söyledi benim için kötüydü tabi boş yere sınıf başımı ağrıtacaktı...

40 dk sonra

Niyahet zil çaldı aşırı açtım sabah iştahım açılmış olmadığı için ve genelde dışardan siparis verdiğim için okulda kantinden yemek yiyorum tam kantine giderken aklıma Izana'nın görevli olduğu geldi... gitmesem mi diye tereddüt ederken bi yandan o kim ki amk diyip en doğal davranan halimle gittim

Sıra bana gelmişti artık.. görevli sadece Izana vardı diğerleri başka işlerle uğraşıyorlardı...

Kaku: Simit ayran.

Izana: Tabii. ^^

Tam siparişimi alıcakken beden hocası geldi aynı zamanda kooperatif kulübüyle o ilgileniyordu gelip dedi ki:

Öğretmen: Kakucho kooperatif kulübünde 1 kişi bugün yok yerine sen bak işsizsin zaten

ADAM BANA İŞSİZ DEDİ YAHU HEM DE IZANANIN ÖNÜNDE.

Kaku:...işim varsa?

Öğretmen: Senin tek işin basketbol kulübü ama okuldan sonra o da biliyorsun oğlum.

Haklıydı ama yapmak istemiyordum çünkü Izanayla baş başa kalıcaktım... Ama başka geçerli bir bahanem de yoktu...

Kaku: Peki hocam ne yapmam gerek?

Öğretmen: Izana'ya burada yardım et yeter.

Kaku: Peki...

En istemediğim işi bana vermişti şuan... Umarım benimle iletişim kurmaz.

Öğretmen: Izana sen ne yapması gerektiğini söylersin ben gidiyorum.

Izana: Tamam.

(kakunun gozunden)

Öğretmen gitti Izanayla baş başa kaldık istemsiz ve ciddi bir ifadeyle ona baktım. Izana bana ne yapmam gerektiğini anlattı, ben de aynen hıhı diye geçiştirip işime baktım, böyle geçiştirdim diye biraz siniri bozulmuş gibiydi...

Izana: İşsizsin öyle mi?

Izana alaycı bir yüz ifadesiyle bana bakıyordu.

Kaku: Sanane bundan? Ayrıca işlerim var.

Izana: Anladım.... Seni takmamam çok zoruna gitmiş galiba.

Kaku: Ha? Umrumda bile değilsin.

Izana: Aynen, tabii.

Kaku: Sana kıyasla çevrem geniş seni düşünüyorum mu sandın?

Izana: Ondan zaten kantine girince gözlerinle beni aradın.

Kaku: Sadece napıyorlar diye göz gezdirdim çok alıngansın. Dünya'nın merkezinde değilsin dünya senin etrafında dönmüyor Izana-san.

Izana kıravatımdan tutup beni kendine çekti.

Izana: Bak Kakucho. Seninle atışıp itişmeye meyilli değilim. Ama sen öylesin galiba? Gerginliğini biraz içinde tutmaya çalış.

Kaku: gergin falan değilim ben, normal halim. Ayrıca bırak beni.

Izana: Normalde böyle olmadığını ikimizde biliyoruz. Ayrıca bırakmıyorum?

Kaku: nerden biliyorsun beni çok araştırdın galiba hm?

Izana: Mikey'nin anlattıklarına göre az çok biliyorum.

Kaku: her neyse... bırak işimize devam edelim.

Izana: hayır.

Biraz daha bana yaklaştı.

Kaku: Noldu öpücek misin yoksa?

Izana: O nereden çıktı?

Kaku: Kravatımdan tutup çekip kendine yaklaştırmanın gereği yoktu.

Izana: Bu kadar uzun olmasaydın sen de.

Kaku: Seninle aynı boyda olsam ne değişecekti ki? Ayrıca sen kısasın, benden üst sınıfta olmana rağmen.

Izana: Üstten bakılmasından hoşlanmıyorum sadece.

Kaku: Tamam o zaman daha çok bakıcam.

Izana: kaşınıyorsun.

Kaku: Nolmuş öyleyse? Boyun yetmez mi?

Izana: Bi yeter görürsün. ^^

Sırıttım

Kaku: Hoşuma gitti şimdi.

Izana: Şimdi seni burada döverdim ama sorun çıkartmak istemiyorum.

Izana diziyle özel bölgeme vurdu ve kıravatımı bırakıp gitti

Kaku: ANANI S-

Ağzımı kapattım ve acısından biraz eğildim

Bu beni delirtmek için sonuncu kademeydi artık çok sinirlenmiştim... Bunu yanına bırakmıcam lan.

- Serendipity | İzakakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin