Kakucho'nun gözünden:
Ne yapacağımı bilmiyordum ve İzana'yı gerçekten kızdırmıştım. Tenefüste Emma ve Kazutora'nın yanına gidip onlara durumu anlatmaya karar verdim.
Yanlarına gittim ve Emma beni görünce kaşlarını çatıp baktı. Sanırım durumu çoktan öğrenmişlerdi.
Emma: Yine kavga etmişsiniz okuldakiler konuşuyor.
Kaku: Evet... Ben de o yüzden gelmiştim. Ne bok yapacağımı bilmiyorum.
Kazutora: Gerizekalı.
Emma: Anca işin düştü diye gel yanımıza zaten... Neyse.
Kaku: Ya ama sinirimi bozdu.
Kazutora: GÜLÜ SEVEN DİKENİNE KATLANIR.
Kaku: ...
Emma: Çocuğu okulaki işindende etmişsin zaten iyice sinirlenmiştir.
Kazutora: Çocuk senden nefret edicek bu gidişle.
Kaku: Farkındayım... YA BEN NAPACAĞIM AKIL VERSENİZE OĞLUM.
Kazutora: Aşkoların halledicek relaxx.
Emma: Git özür dile bir daha itişmeyeceğim seninle de ve ayrıntılı konuş gerçekten pişman olduğunu belli et. İyi ve etkili cümle kur. VE BİDAHA ÇOCUKLA DA ATIŞMA YOKSA SANA YARDIM FALAN YOK.
Kaku: ...Çıkışa çağırdı.
İkisi gülmeye başladılar ben de somurttum.
Kaku: YA GÜLMEYİN DÖVECEK DİYE KORKUYORUM.
Kazutora: DÖVER ZATEN DUVARDAN DUVARA VURUR PUAHAHAHHAHAHA
Kaku: OF. Ama yapacak bir şey yok gitmezsem daha çok nefret eder...
Emma: Evet o yüzden cesur boy olup siktirip git.
Kaku: Çok motivasyon vericiydi. Hadi görüşürüz.
İkisiyle vedalaşıp yanlarından ayrıldım.
Okul çıkışı:
Çıkışta gözlerim bahçeyi dolaşıyordu. İzana'yı arıyordum. Onu bulunca yanına geldim. Duvara yaslanmış beni bekliyordu. Hâlâ sinirliydi ve biraz da korkutucuydu...
Izana: senin tam olarak hayatımdan siktirip gitmen için ne yapmam gerek acaba Kakucho bey?
Kaku: ...
Kaku: İzana bak biliyorum benim etrafımda olmak sinir bozucu bir şey insanı sinir edip duruyorum. Özür dilerim gerçekten aramız böyle olsun istemezdim söz veriyorum sinir bozucu davranmamaya çalışıcam. Yeni biriyle tanışırken nasıl davranmam gerek hiç bilmiyorum bazen çok patavatsız da oluyorum bu yüzden... kısaca çok özür dilerim yani...
İzana: Evet tam anlamıyla patavatsızın tekisin Kakucho.
İzana biraz iç çekti.
İzana: ne buluyorsun ki ben de ve bana yakınlaşmaya çalışıyorsun?
Kaku: Bilmiyorum...
Hafifçe kızarıp gözlerimi kaçırdım. İzana bunun üzerine bir süre sessiz kaldı ve bana baktı.
İzana: Her neyse, görüşürüz. Bidaha ki sefere sinirimi bozarsan o zaman gerçekten külahları değişeceğiz ona göre.
İzana uzaklaşmaya başladı. Gözlerimi hızlıca ona çevirdim.
Kaku: ...G-Görüşür müyüz cidden?
İzana durup arkasını döndü. Hafifçe gülümserken rüzgar küpelerini ve saçlarını hafifçe hareket ettiriyordu.
İzana: Evet, görüşürüz.
Gülümsedim ve yanaklarımın çok daha fazla kızardığını hissettim. Onun gidişini izlerken hâlâ kendi kendime aptalca sırıtıp duruyordum.
Acildeyken fic yazmak yük olurmuş insana (şaka şaka çok eğlendim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Serendipity | İzakaku
Fanfiction"Aramazken buldum seni..." - Serendipity · IzaKaku Fanfic - Shipler: Yoğunluk olarak IzaKaku. Yan shipler olarak KokoNui, BajiFuyu, MitsuKai, WakaShin, DrakEmma. Fic düz ve text olarak karışık İyi okumalar dileriz.