Smut warning
Bir kaç ay geçmişti, İzana ile daha çok yakınlaşmış ve birbirimize güvenmiş bi hale gelmiştik. Bu akşam hava soğuktu, biraz kafa dinlemek balkonda sigara içiyordum. Manzaraya bakıp göz gezdiriyordum, birsürü bina vardı, çoğunun ışıkları yanıktı ve 8. Katta oturduğum için deniz gözüküyordu. Bi süre denize baktıktan sonra karşı dairedeki bir daire gözüme çarptı, çünkü perdenin üzerinde bir çiftin gölgesi görünüyordu, çift birbiriyle kucak kucağaydı ve hırslı şekilde kana susamışçasına sevişiyordu. Bir süre duraksadım, sonuçta ben de bi ergendim yani böyle şeyleri görmek tabii ki beni de tahrik edebilirdi...etmişti de. Bir süre farkında olmadan sigaramı içe içe çiftin tutkulu sevişmesini izledim. Sigaram bittiğinde küllüğe bastırıp söndürdüm ve içeri gittim, İzana koltukla uzanmış bir film izliyordu. Evet İzana artık neredeyse bizimle yaşıyor gibiydi, gelebildiği her zaman eve geliyordu, sanki evliymişiz gibiydi. Ben sırık gibi dikilmiş bunları düşünürken İzana bana dik dik baktı ve...
İzana: ne diye dikiliyorsun?
Kaku: Takemichi evde mi ya?
İzana: Gitti. Tachibanayla randevusu varmış.
Kaku: Tachibana kim amk ya?
İzana: Hinata işt- sen niye kızardın?
Kaku:...
Tabii ki komşularımın sevişmesini keyifle sigara içerek izlediğimi söyleyemezdim. Acil bi bahane bulmam gerekiyodu ve ben salakça bir şey diyip kendimi sapık ergen rolündeymişim gibi göstermiştim.
Kaku: kalktı...
İzana: git çek sikini görmek istemiyorum.
Koltuğa oturup İzana'nın üstüne çıktım.
Kaku: Sevgilim bir şeyler yapabilir miyiz? Cidden ihtiyacım var...
Sırıtıp bana baktı.
İzana: Çok mu istiyosun?
Kaku: Evet...
İzana: ne kadar istediğini göster o zaman~
İzana'nın böyle konuşması üzerine birden kalbimin durduğunu hissettim, böyle dominant olduğu zamanlar çok çekici geliyordu.
Kaku: lütfen İzana... yalvarırım seni iyi hissettirmeme izin ver...
İzana: Bu sefer her şey benim kontrolümde o halde.
Kaku: Tamam...
İzana birden kolumdan tutup beni yatak odasına götürdü. Yatağa yatmamı söyledi ve ben de ikiletmeden yatağa yattım. Çekmeceden kalın ve sağlam bir ip çıkarıp ani bir hareketle bileklerimi başımın üzerinde birleştirip yatağın başına bağladı
Kaku: aşkım onu nerden buldun...
İzana: Ben koydum.
Kaku: ...
İzana bazen beni cidden korkutuyordu.
Kaku: Niye bağladın ki ya...? böyle nasıl becericem seni?
İzana: O işi bu sefer sen değil ben yapacağım~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Serendipity | İzakaku
Fanfiction"Aramazken buldum seni..." - Serendipity · IzaKaku Fanfic - Shipler: Yoğunluk olarak IzaKaku. Yan shipler olarak KokoNui, BajiFuyu, MitsuKai, WakaShin, DrakEmma. Fic düz ve text olarak karışık İyi okumalar dileriz.