İzana'nın gözünden:
Kakucho ile beraber eve girdik. Hırkamı çıkardım ve çantamı yere bıraktım.
İzana: Duşa girmem gerek...
Kaku: ...Neden?
Kaşlarımı çatıp iç çektim. Dalga geçmiyor cidden soruyordu yani...
İzana: Gerizekalı. Ciddi ciddi sormadığın varsayacağım. Ben banyodanken sen de yiyecek bir şeyler sipariş et çünkü açım.
Kaku: İyi tamam... Banyoda herşey var ama misafir havlusu yok...
İzana: Olsa şaşardım inan bana.
Kaku: Benimkini vereyim temiz zaten.
Başımla onayladım. Kakucho bana havlusunu verdikten sonra duşa girdim.
Duşta işim bitince havluyu belime sarıp banyodan çıktım. Oturma odasına gidip Kakucho'ya seslendim.
İzana: Pşt, bana kıyafet versene.
Kakucho oturduğu koltuktan kalkıp yanıma geldi.
Kaku: Sana olacak var mı bilmiyorum ki...
İzana: O kadar küçük değilim abartma.
Kaku: Öylesin.
İzana: Kapa çeneni!
Kıkırdayıp odasına doğru yöneldi. Odaya girdik. Dolapta bana uygun bir kıyafet aramaya başladı. Bulduktan sonra bana verdi.
Kaku: Bu bana küçük geliyor... Tam sana göre yani.
Mal mal sırıtıp benimle dalga geçince yüzüne bir tane çakasım geldi ama yapmadım.
İzana: Çık odadan.
Kaku: Emredersiniz.
İzana: Of!
Güle güle odadan çıkıp kapayı kapattı. Kıyafetlerimi giyip saçımı da güzelce kurutunca mutfağa Kakucho'nun yanına gittim.
İzana: Geldi mi yemekler?
Kaku: Geldiler. Oturda ye.
Sandalyeye oturup yemeği yemeğe başladım Kakucho yanımda oturup telefona bakıyordu.
İzana: Sen neden yemiyorsun?
Kaku: Sen ye, misafir olan sensin...
İzana: Aptal bu ikimize de yeter zaten.
Kaku: Olsun. Açım dedin ye işte.
İkimizde inatçılık yaparken Kakucho'nun ağzına yemeği tıkadım o da mecbur yemek zorunda kaldı.
Kaku: Oha lan... Baya güzelmiş tadı.
İzana: Ye işte.
Kaku: İyi...
Akşam olana kadar biraz vakit geçirdik. Takemichi de eve gelince ben uyuma kararı aldım çünkü bu ikisinin birbirlerine sataşmaları kesinlikle baş ağrıtıyor. İkisine de iyi geceler deyip Kakucho'nun odasına gittim ve yatağa girdim. Ama Kakucho peşimden geldi ve odaya girip yanıma yattı. Gözlerimi açıp ona baktım.
İzana: Mal. Niye geldin?
Kaku: Uyuyacağım.
İzana: Bu yatak ranza.
Kaku: Seninle uyumak istiyorum...
İzana: Çocuk gibisin.
Kaku: Lütfen...
İzana: İyi tamam... uyuyalım.
Kakucho gülümseyip bana sarıldı. Ben de kafamı göğüsüne yasladım.
Kaku: İzana...
İzana: Hm?
Kaku: Biz neyiz şimdi?
İzana: ...
Biraz sessiz kaldım. Bunun cevabını ben de bilmiyordum ama henüz sevgili olmadığımız kesindi.
İzana: Bilmem... flört gibi düşünebilirsin.
Kaku: Flört ne ya kendimi amcı erkek gibi hissettim...
Biraz güldüm.
İzana: Mal ya... flörtüz işte susta uyu.
Kaku: Tamam tamam... iyi geceler.
İzana: İyi geceler.
Gözlerimi kapattım ve iyice Kakucho'ya sokuldum. Sıcaklığı ve kalp atışını sesiyle rahatladığımı hissederken çoktan uykuya dalmıştım bile.
Sabah:
Uyandığımda Kakucho'nun alarmı çalıyordu ama onun uyandığı falan yoktu. Kakucho'yu sarstım.
İzana: Kaku uyan.
Kaku: Mhm... Biraz daha.
Kakucho'yu yataktan itip kendimde kalktım. Yere düştükten sonra Kakucho oflayarak doğruldu.
Kaku: Ne ara sabah oldu...
İzana: Oldu işte. Kalk okula geç kalmayalım.
Kakucho kalktı ve okul için hazırlanmaya başladık. Takemichi mutfakta Kakucho'ya yine yemek diye zırladığı için Kakucho kahvaltı hazırlamıştı. Ben de hazırlığımı bitirip mutfağa geldim. Sakince yemeğimi yemeye başladım. Takemichi ve Kakucho yine aptal bir konu hakkında konuşuyorlardı ama benim umrumda değildi. Kahvaltıdan sonra beraber okula doğru yürümeye başladık. Kakucho aniden elimi tuttu. Takemichi bize baktı.
Take: Siz sevgili mi oldunuz?
Kaku: Flörtmüşüz.
Kakucho sırıtarak bana baktı. Oflayıp bir şey söylemedim.
Take: O ne demek la?
Kaku: ...Takemichi ciddi misin amk?
Take: ...
Kaku: ...
İzana: Aptallar.
Takemichi ağlaya ağlaya Kakucho da ona laf ata ata okula gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Serendipity | İzakaku
Fanfiction"Aramazken buldum seni..." - Serendipity · IzaKaku Fanfic - Shipler: Yoğunluk olarak IzaKaku. Yan shipler olarak KokoNui, BajiFuyu, MitsuKai, WakaShin, DrakEmma. Fic düz ve text olarak karışık İyi okumalar dileriz.