-28-

69 10 16
                                    

Baji'nin gözünden:

Okuldan sonra parkta Chifuyu ile oturmuş erişte yiyorduk.

Chifuyu: Baji-san aaa de.

Baji: Ha?

Chifuyu: Aç ağzını ya erişte vericem.

Hafifçe Chifuyu'ya doğru eğilip ağzımı araladım. Gülümseyip erişteyi bana yedirdi. Yedikten sonra konuştum.

Baji: Bunun tadı harbi çok güzel...

Chifuyu: Öyle... Benim gibi bu kadar erişte sevdiğini bilmiyordum.

Baji: Evde stok bile yapıyorum ben.

Chifuyu: 2 güne hepsini yiyorsundur.

Baji: ...Belki ama sonuçta yenilerini alıp stok yapıyorum.

Chifuyu kıkırdadı ve son eriştelerini yedi. İkimizde diyecek bir şey kalmayınca sustuk. Daha sonra Chifuyu konuştu.

Chifuyu: Baji-san...

Baji: Ne oldu?

Gözlerini benden kaçırdı ve sonra tekrardan bana bakıp kararlı bir ses tonuyla konuştu.

Chifuyu: Şu konu hakkında çok düşündüm ve kararımı verdim.

Bunu duyunca kalbim hızla atmaya başladı. Heyecanlandığımı hissettim ve sözünü kesmeden sadece onun konuşmasına odaklandım.

Chifuyu: Kabul ediyorum.

Gülümsedi. O kadar rahatlamış duygular içerisindeydim ki bir süre konuşamadım bile.

Baji: Hassiktir... harbi mi?

Chifuyu verdiğim tepki üzerine güldü ve başını salladı.

Chifuyu: Evet. Beni sevdiğini gayet belli ediyorsun.

Baji: Şimdi... çıkıyoruz yani?

Chifuyu: Çıkıyoruz.

Yüzümde sevinçli bir sırıtış belirdi.

Baji: Oha lan sevgilim var... Annem benimle gurur duyacak.

Chifuyu: Bu kadar sevineceğini tahmin etmemiştim...

Baji: Tabii sevineceğim... bu anı bekliyordum.

Chifuyu: Şey o zaman...

Baji: Hm?

Chifuyu: Beni öpebilir misin?

Chifuyu alçak bir sesle sordu. Utandığı belliydi ama ben bunu düşününce daha çok yandığımı hissettim. Başımı hemen salladım ve ona yanaştım. Belki boktan bir deneyim yaşatacaktım ona ama onu öpmek istiyordum.

Dudaklarımı onunkilere bastırınca hiçbir şey yapmayıp orada kaldı. Belki o da çok heyecanlı olduğundan kaskatı kesilmişti. Yumuşak dudaklarını hissettiğimde kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu zaten. Kendimi asla bir aşk adamı olarak görmedim ama bu çocuk bana aşkı en derinden hissettirdi.

Fazla ileri gitmeden geri çekildim. Daha ikimizde yeniydik ve alışaçak çok şeyimiz vardı.

Chifuyu: Teşekkür ederim Baji-san... seni seviyorum.

Dudaklarında tatlı bir gülümse ve parlayan yeşil gözleriyle bana baktı. Yanakları heyecanı ve utancından kırmızıya dönmüştü. Ben de ona gülümsedim.

Baji: Seni öpmek hayatımdaki en iyi şeylerden biriydi Chifuyu inan bana.

Chifuyu başını eğdi ve gülümsemesi hâlâ kaybolmazken mırıldandı.

Chifuyu: Senin beni öpmen benim için de öyleydi.

Elimi Chifuyu'nun saçlarına daldırıp sapsarı saçlarını okşadım. Hoşuna gitmiş olacak ki bir şey söylemeyip gülümsemeye devam etti. Bu çocuğa sahip olduğum için çok şanslıydım.

(Bölüm kısa olmus olabilir ama finale az kaldı ben de ne yazacağımı bilmiyorum affedin 🥲 en azindan böylece Bajifuyu'yu cift yapmis oldukk 🤭)

- Serendipity | İzakakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin