-26-

104 12 82
                                    

3. Kişi:

İzana'nın kantindeki işi sonunda bitmişti ama okul çıkışı olmuştu bile. Kakucho okuldan ayrılmadan önce onu bulması gerekiyordu. Kestirme olarak yangın merdivenlerinden çıkıp sınıfların olduğu kata doğru giderken ne tesadüf ki Kakucho'yu aşağı inerken yakaladı.

İzana: Kakucho.

Kakucho ona baktı.

Kaku: Ne oldu?

İzana: Parayı ödemeden neden kaçtın??

Kaku: ...Ha o mu... param o kadar varmış.

İzana şaka mı yapıyor diye düşündü ama o ciddi ciddi ona bakıyordu.

İzana: Aptal. Senin yüzünden kendi yemek paramla ödemek zorunda kaldım ve kendimi aç bıraktım.

Kaku: Özür dilerim...

İzana göz devirdi. Siniri bozulmuştu.

Kaku: İzana seni sıkmak istemiyorum ama şu konuyu artık konuşsak olur mu?

İfadesi değişti ve sessizce ona baktı. Başını salladı.

İzana: Peki, konuşalım. Ama çok bir şeye gerek yok. Ben yapabileceğimizi düşünmüyorum. Aşktan falan anlamam ben.

Kaku: Anlamanı sağlayabilirim, hiçbir şey çözümsüz değil...

İzana: Korkuyorum Kakucho, korkmaktanda nefret ediyorum. Bu işin sonunda sadece ikimizin de yıpranacağını hissediyorum.

Kaku: Ben de seni bırakma düşüncesinden nefret ediyorum. Aptalca geçen bir kaç ayda sana bağımlı oldum İzana. Aramazken buldum seni... ve şimdi de vazgeçemiyorum. Yapamam.

İzana: Keşke benimle hiç tanışmasaydın.

Kaku: Şöyle şeyler söylemeyi bırak lütfen...

Kakucho İzana'nın ona bakmasını sağladı. Elini tuttu, ona güven vermek istedi.

Kaku: Bana bir şans ver. Ne senin canını yakacağım ne de kendi canımı. Baktık ki yürümüyor, daha fazla ısrar etmem...

İzana: ...

Kaku: Bunun ikimiz içinde iyi olacağını düşünüyorum. Bu kadar korkma lütfen... seni böyle görmek istemiyorum.

İzana iç çekip duvara yaslandı.

İzana: Böyle şeyler hakkında ne diye kendimi yoruyorum ki? Tanrım...

İzana: Bu kadar çabayı boşa harcamak mı istiyorsun?

Kaku: Boşa harcayıp harcamayacağım belli değil. O kadar negatif düşünüyorsun ki...

İzana: Üzgünüm, kendimin ne kadar salak olduğunu biliyorum çünkü.

Kaku: Salak falan değilsin. Tamam değişik yönlerin var ama hepsinin de bir sebebi var İzana.

Kakucho İzana'ya yaklaşıp eliyle hafifçe yanağını okşadı. Pürüssüz tenine dokunurken o sesini çıkarmadı. Göz temasından asla kaçınmıyorlardı, binevi öyle konuşuyorlardı zaten.

İzana: Ne yaparsam yapayım benden vazgeçmeyecek misin?

Kaku: Geçmeyeceğim... Ne olursa olsun.

İzana: Bana seni uyurmadığımı söyleme o zaman.

Kakucho hafifçe gülümsedi. İzana ters ters ona bakarken Kakucho'nun kıravatından tutup kendine çekti.

İzana: Şimdi öp beni, aptal.

- Serendipity | İzakakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin