-17-

101 17 22
                                    

Shinichiro'nun gözünden:

Wakasa ile bara doğru ilerkerken sahilin orada yürüyorduk. Yine beni salmamıştı tabii elime yapışıp küçücük çocuk gibi peşime takıldı. Uyuz olup bunları düşünürken Baji yanımıza geldi...

Baji: Shin abi...

Shin: Efendim?

Baji: Önemli bir şey söyleyeceğim Mikey ile alakalı.

Shin: Söyle.

Baji: Ama... Ama dönüşüm geçirme.

Shin: Tamam oğlum söylesene...

Baji: Mikey şizofren.

Bir süre bakıştık.

Shin: Ne... SEN PSİKOLOG MUSUN AMK NE DİYON??

Wakasa pek umursamayıp lolipop yemeye devam ediyordu.

Baji: SHİN ABİ GEÇEN BİZE BİRİNİ BULDUM FALAN DEDİ SEVGİLİM DEDİ GÖSTERDİ HATTA AMA ÇOCUK ORADA DEĞİL YOK YANİ BİLDİĞİN YOK. HÂLÂ ÖYLE SANIYOR ÇOK SEVİYORUM FALAN DİYOR MAL.

Biraz düşündükten sonra Baji'nin haklı olduğunu anladım. Mikey evde sürekli duvarlarla falan konuşuyordu.

Shin: Evet haklısın... kendi kendine konuşuyor zaten aşkım falan diyor boşluğa.

Baji: Bi psikologa götür cidden iyi değil çocuk...

Wakasa: Zaten değildi de Shin fark etmedi.

Baji: Doğru... Neyse ben gidiyorum biricik anam çağrıyor.

Baji bunu diyip gitti. Biz de bara gittik. İçeri girdiğimizde Wakasa'ya baktım.

Shin: Şey Waka...

Wakasa: Hm?

Shin: Burayı gay bar yapmışlar...

Wakasa bir süre duraksadı ve sonra omuz silkti.

Wakasa: Bize fark etmez.

Shin: Sen hetero değil misin?

Wakasa: Ne alaka amk alt tarafı içicez. Yürü hadi.

Shin: ...İyi.

Oturacak bir yer bulduktan sonra siparişleri verdim ve sohbet etmeye başladık.

Shin: Barda mı çalışsam acaba...

Wakasa: Sikerler seni. Hem de çok fena.

Wakasa bunu diyip kıkırdadı. Kaşlarımı çattım.

Shin: Sikmezler.

Wakasa: Götün güzel.

Shin: ...SEN GÖTÜME Mİ BAKIYORSUN???

Wakasa: Evet.

Çok normalmiş gibi onayladı ben de hafifçe kızarıp sinirli sinirli ona baktım.

Shin: Bakma sapık herif.

Wakasa: Senin benden çok farkın var sanki. +18 dergiler alıp çekiyorsundur evde.

Shin: NE!? KÜLLİYEN YALAN!!

Wakasa: Öyle... Dimi Shin~

Wakasa hafifçe bana yaklaşıp sırıttı. Daha çok kızarıp dona kaldım.

O anda en aptalca şeylerden biri yaşandı. Wakasa dudağıma yapıştı. Böyle bir şeyi kesinlikle beklemiyordum o yüzden şoka girmiş gibi hissettim ve öylece kalmaya devam ettim. First kissimi çalmıştı şerefsiz. Biraz sonra hiçbir şey olmamış gibi geri çekilip sırıttı.

- Serendipity | İzakakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin