"Yanlışlıkla inek emojisi atmış! Peh! Yedik sanki!" diye söylenerek koridorda hızlıca yürümeye başladım.
Tamam, yeterli bir sebep değildi ayrılmak için... Ama trip atmam için gayet yeterliydi.
Aklı varsa ayrılmadığımızı anlamıştır!
"Aaaaaaannnnnnnnnnnnneeeeee!" Oturma odasına girdiğimde annem telefonla uğraşıyordu. Salep bacaklarıma sürtününce onu kucağıma alıp tüylerini okşadım.
"Vermem seni ellere." dedim aklıma rüyam gelince. Salep'i göğsüme yaslayıp, "Söyledin mi misafirlere gelmemeleri gerektiğini?" dedim.
"Hayır, şimdi arayacaktım. Benim de içim sinmedi zaten. Çocuğu araştırdım daha demin. Suç kaydı varmış ve işsizmiş. Aman aman başımıza bela almayalım yavrum." dedi telaşlı bir şekilde.
"Öyle miymiş? Aman boşver! Vardır bir açıklaması çocuğun. Öyle birilerinden duyup inanma. Çağır gelsin, kendinden öğrenelim." dedim başımı Salep'e yaslayarak.
"Kızım, misafir olarak gelecek çocuk. İstersen soy ağacını da soralım!" diye beni ayıpladığında gülümsedim.
"Söyle onlara, bana görücü olarak gelsinler. Ben de bir göreyim çocuğu!" dediğimde annemin gözleri o kadar açıldı ki çıkıp yere düşecekler sandım.
"Kızım, senin sevgilin var!" dediğinde arkamdan odaya giren Ahsen ve Azize ikilisini gördüm.
"Artık yok." Cümlemle beraber hepsinin ağzı açık kalırken Azize, "Eniştem yok mu şimdi benim? Hani eşeğin yoksa enişten vardı? İkisi de yok artık!" dedi. Ağlayacak gibiydi.
Bu çocuk her şeyi fazla abartıyor!
"Birkaç dakika önce vardı Azize. Ama merak etme belki birkaç saat sonra yeni bir eşeğin olur." Anneme döndüm. "Ara, gelsinler görücü mü bakıcı her neyse!"
Arkamı dönüp odamdan çıkarken Ahsen peşimden geliyordu. Odama girdiğimde peşimden girip kapıyı kapattı ve kimsenin duymamasını ister gibi fısıldayarak, "Efsun mevzusu mu yine? Yoksa başka bir kadın mı? Ne oldu? Dökül!" dedi.
"İnek." dediğimde kaşlarını çattı. "Af buyur?"
"İnek, inek! İnek yüzünden ayrıldık." dediğimde yüzü değişik bir hâl aldı.
"Kızım, keçileri mi kaçırdın?" dedi.
"Hayır, bana inek attı!"
"İnek mi attı?"
"Mesajıma inek emojisi attı!" dedim.
"Sen de ayrıldın?" dediğinde gülümseyerek başımı salladım. "Ben de ayrıldım."
"Ya sen harbiden geri zekâlısın! Bir emoji yüzünden mi ayrıldın çocuktan? Allah beyin dağıtırken sen altına şemsiye mi tuttun?" diye beni azarlamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal mi? Gerçek mi?
Юмор"Vazgeçmeyeceğim çünkü ben hayallerimi vazgeçmek için kurmadım." Balca arkadaşının önerdiği kitaptaki kötü karaktere aşık olur. Ne kadar gerçek olmayacağını bilse de ondan vazgeçemez. Balca o karakterin gerçeğini bir kafede görür ve gördüklerine ina...