12.Co ja zrobiłam...+18

115 8 3
                                    

-Może coś obejrzymy?-zapytałam się Tom'a przy czym się lekko odsunęłam.
-Przecież wiadomo że nie będziemy oglądać-powiedział chłopak cicho pod nosem
-Coś mówiłeś?
-Powiedziałem że z miłą chęcią-i ten jego zadziorny uśmiech

Poszliśmy do mojego pokoju i położyłam laptopa na łóżku,Zaproponowałam że obejrzymy Ginny & Georgia, Tom nie miał nic przeciwko.
Jeszcze przed położeniem się poszłam się ogarnąć do łazienki.
Wzięłam nową pirzame bo tamta już musiała iść do prania i nową bielizne.
Gdy weszłam do toalety zamknęłam drzwi na klucz, w każdej chwili chłopak mógł mi je otworzyć więc stwierdziłam że będzie lepiej jak je zamknę.
Zdjęłam z siebie ubrania i weszłam pod prysznic.Gdy moje rany poczuły wodę strasznie zaczęła mnie boleć cała ręka.Jak na nią spojrzałam rany wyglądały tak jakbym je zrobiła przed chwilą,musiałam się wykąpać więc postanowiłam to zrobić jak najszybciej.
Włosy umyłam szamponem o zapachu malin a ciało umyłam żelem o zapachu wanili.
Wyszłam, szybko wytarłam się ręcznikiem i ubrałam na siebie bielisne oraz piżame.

Twarz też umyłam,dalej miałam lekko spuchnięte oczy od płaczu dlatego buzie przemyłam zimną wodą.Umyłam zęby przeczesałam włosy i dopiero wtedy wyszłam z łazienki do Tom'a.

On leżał już na kanapie ale przebrany,miał na sobie durzą koszulkę z jakimś nadrugiem i takie same spodenki w krate jak ja.
Uśmiechnęłam się lekko do niego i równierz się położyłam.
Włączyłam film i zaczeliśmy oglądać.

Godzina 23:50,serial nam się bardzo dobrze oglądało.
Nagle wyskoczyła scena gdzie Ginny oraz Marcus zaczęli się całować.
Tom się na mnie spojrzał i powiedział
-Powiedział ci ktoś kiedyś że jesteś piękna?-typowe słowo na podryw ja na to odpowiedziałam
-Nooo niestety ale nie-spojrzałam się równierz na niego z lekko smutną miną.
Chłopak na to złapał mnie za brodę i dopowiedział

-Doprowadzasz mne do szału
(Jak ktoś chce może sobie włączyć piosenke I Feel Like I'm Drowning-Two Feet (slowed down)

Tom nagle dał mi lekki pocałunek,po tym się lekko odsunął żeby zobaczyć czy nie mam nic przeciwko.Niby dalej na niego byłam zła ale bardzo mnie to jarało.
W pewnym momencie nie wytrzymałam i to ja się wbiłam w usta chłopaka.
Zaczeliśmy się bardzo namiętnie całować,Tom złapał mnie za talie i położył na jego kolanach.
Nagle lekko się odsunął i powiedział
-Wtedy co się zapytałaś czy coś mówiłem to tak naprawde przewidziałem co się teraz będzie działo.
Przybliżył się do mojego ucha i wyzeptał
-Wiedziałem że na oglądaniu się skończy.
Po tym znów mnie zaczął całować

Boże jak kurewsko tego chciałam.

Zaczeliśmy się coraz namiętniej całować.On zaczął lekko wsuwać swoją ręke pod moją koszulke,jechał w góre aż w końcu natknął się na moją pierś.Delikatnie zaczął mnie po niej dotykać,masował coraz szybciej.W tym momencie było mi tak przyjemnie że lekko jęknełam,on na to usłyszał i zadziornie się uśmiechnął.
Ja na to delikatnie zaczęłam ruszać na chłopaku biodrami,raz góra raz dół.Przez to powoli zaczęłam czuć jego męskość.
Wiedziałam że mu się podoba,on za to lekko zaczął zdejmować ze mnie koszulke.
Powoli pocałunki znirzał na moją szyje.
Malinki powoli zaczęły się pojawiać na mojej skurze.Czułam jakbym to ja była dla niego stworzona,moje paznokcie zaczęły jeżdzić po jego plecahc.
Nagle mnie odwrucił i był nade mną dalej całując.
Jego ręka już nie była na mojej piersi tylko wędrowała po moim ciele,w końcu natknął się na moją kobiecość.Lekko się odemnie oderwał i patrzył na mnie aż wyraże na to zgodę.Ja na to

-Tom,jestem tego pewna.Pragnę ciebię-potem wbiłam się w jego usta z całej siły.
Jego dłoń najpierw była na ubraniu,powoli zaczął robić okrężne ruchy.

Boże jak mi jest przyjemnie.Chce go tu i teraz.

Lekko jękłam po czym jego ręka szybko powędrowała pod ubranie.Czułam jak powoli jego palce wsuwają się we mnie.Tak mi się podobało,z jednej strony nienawidziłam go za to wszystko ale z drugiej strony jarałam się nim na maksa.Czułam dokładnie jego dwa palce we mnie,kochsm to uczucie.
W jednej chwili jego ręka wyszła z pod moich spodni od pirzamy i wyjął z kieszeni prezerwatywę.
Co za medna,był na to przygotowany.Spojrzał się na mnie uwodzielsko ale i też pytająco.
Ja za to cała podjarana kiwnęłam głową.On otworzył małe opakowanie z gumką i założył na swoją męskość szybko ale dokładnie.
Ponownie się na mnie położył i zaczął całować,moje spodnie lekko poszły w dół.Na to ja pomogłam mu i zdjęłam je całkiem razem z bielizną.
Pwoli czułam że się we mnie wsuwa,najpierw zabolało ale potem ból zamienił się w chun przyjemne uczucie.Ja z podniecenia jęknełam przy tym dalej się z nim całując
-Oh Tom
Na to on się lekko ode mnie oderwał i powiedział
-Teraz jest to mój ulubiony dzwięk-zadziorny uśmieszek i ponowne wbicie się w moje usta.
Jego wargi oraz moje się doskonale rozumiały,było czuć to że współpracują.
Jego ruchy biodrami zaczęły być coraz mocniejsze.Czułam taką cholerną przyjemność,przez to lekko się zaczęłam trząść.
W pewnym momencie czułam już że chłopak ze mnie wychodzi i oddala się od moich ust.

-Czas spać księźniczko-powiedział to i się zaczął bawić swoim kolczykiem w wardze.
Ja już zmęczon tylko powiedziałam "yhm"po tym wstałam tylko żeby ubrać swoje spodnie i ponownie się położyłam.Tom tylko na chwile poszedł do łazienki,wrócił i równierz się położył.
Wtulił się we mnie i powiedział

-Dobranoc ślicznotko moja.
-Dobranoc Tommy
Potem obydwoje położyliśmy się spać bo była już 00:40 w nocy......

Stwierdziłam że teraz będzie mocny dość sezon.Ale spokojnie nie jest to ostatni który będzie tak wyglądać.Papatkiiii

This is just the beginning....Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz