Obudziłam się o godzinie 9,obok mnie leżał Tom,wyglądał tak słodko.
-Dzień dobry słońce,wyspałaś się-powiedział to zaspany głosem
-Dzień dobry Tommy,tak a ty?-po tym się uśmiechnęłam
-Kto?-zapytał mnie w taki sposób żebym to powtórzyła
-Ty mendo-zaśmiałem się
-Mi się zajebiście spało,bo byłaś obok mnie-przytulił się do mnieKurwa ja się chyba serio zakochałam. Zależy mi na nim,naprawdę mi zależy ale boje się ze sytuacje z Viktoria mogą się powtórzyć.
-Tom możesz mi obiecać jedno?-zapytałam delikatnie
-Co takiego?
-Że już nigdy w żaden sposób mnie nie skrzywdzisz-powiedziałam i spojrzałam mu się w oczy
-Obiecuje na wszystko,jesteś dla mnie bardzo ważna i nigdy nie postąpię tak jak wcześniej.Lekko się uśmiechnęłam na to. Ale to się dopiero Ikarze czy mówi prawdę,czy tylko i wyłącznie kłamie.
-Lecę do kuchni a ty tutaj zostań bo mam dla ciebie niespodziankę-wstał i ubrał swoje rzeczy z wczoraj
-A to jaka niby niespodzianka?-zrobiłam minę zastanowienia
-A zobaczysz zaraz-wyszedł i zamknął za sobą drzwi.
Stwierdziłam że jeszcze z 10 min jeszcze poleżeć i pooglądam sobie tik toka,przy okazji poczekam na Tom'a.Jakoś 15 minut później wszedł do mojego pokoju chłopak z tacką.Spojrzałam na niego wzrokiem „co to jest?".
Położył obok mnie tackę i dopiero wtedy zobaczyłam co na niej jest.
Były tam gofry z bitą śmietaną,herbata, obok w małej miseczce owoce,oraz miód.-Boże dziękuje-odrazu podeszłam do chłopaka i go przytuliłam.
-Nie ma za co,a teraz siadaj i jedz bo zaraz będziesz miała zimne.-zrobiłam to co mi powiedział.Gofry były pyszne, kocham śniadania na słodko.
Dopilnuje herbatę i poszłam się ubrać.
Dzisiaj postanowiłam postawić na wygodę więc ubrałam na siebie biały top, do tego krótkie spodenki w kolorze zielonym, czapka z daszkiem w kolorze spodenek, czarne okulary przeciw słoneczne oraz dodatki czyli zegarek i kolczyki.Gdy ubrania już miałam na sobie postanowiłam się jeszcze lekko pomalować.
Na moja buzie najpierw nałożyłam krem,trochę korektora,kreski, na linie wodną dałam cień, tusz do rzęs i dokleiłam sobie sztuczne rzęsy.
Usta delikatnie obrysowałam kredką do ust.
CZYTASZ
This is just the beginning....
Teen Fiction16 Dziewczyna o imieniu Tracy, mieszkająca w Niemczech, nie zbyt pilna uczennica pochodząca z nie pełnej rodziny gdzie matka o imieniu Sara znęca się nad dziewczyną, w pewnym momencie Tracy poznaje znajomych którzy nie są dla niej dobrym towarzystwem