22

35 3 0
                                    

YOONGİ

Sınav zamanı gelmişti ve ben çok heyecanlıydım.

Hoseok ile sınıflarımız aynıydı, kapının yanında bir sağa bir sola gidiyordum, elimi tutarak durdurdu "sakin bebeğim herşey güzel olucak, sakinleş" diyerek elimi öptü.

Endişe ile "ama hoseok ya başaramazsam, korkuyorum, okadar çalışmanın boşa gitmesini istemiyorum" dediğimde beni kendine çekip sarıldı, kollarımı sıkıca beline sardım.

Yumuşak ses tonu ile "öyle birşey olmayacak tamam mı , biz o üniversiteleri tutturucaz ve yeni bir hayata başlıyacağız, moralini düşürürsen benimde düşer" dediğinde anlımı göğüsüne bastırıp "yeni bir hayata başlıyacağız değilmi, güzel ve mutlu bir hayat" dediğimde gülerek "evet, mutlu, güzel ve hayalimiz olan hayat, o yüzden endişelenme çalıştığımıza değecek" dediğinde kafamı kaldırdım.

Eğilip beni öperek gülümsedi, bende gülümsediğimde zil çaldı, ben öne oturduğumda oda çapraz arkaya oturmuştu, bana bakarak "başarıcaz" dediğinde gülerek "başarıcaz" dedim.

Hoca girerek talimatları söyledi, önümüzdeki testi açarak çözmeye  başladım, önce matematik'den ve kolayların hepsini yapmıştım, daha sonra fen , coğrafya ve edebiyat'a geçtim.

Hoca ilk oturumun bittiğini söyleyerek çıkmamızı söyledi, kalemleri bırakarak dışarı çıktık.

Köşeye geçerek ağacın altına oturduk, hoseok'a sarılarak "iyi gibiydi umarım güzel notlar alırız" dediğimde "evet, umarım alırız" diyerek beni kendine çekerek bacaklarına oturttu.

Bir elini yanağıma koyup okşadı "bukadar negatif düşünme tamam mı" dediğinde kafa salladım, eğildiğinde bende yarıda dudaklarımızı birleştirdim, ayrıldığımızda  anlımıda öptü.

Anlımı çenesine dayayarak gözlerimi kapattım, beş dakika kaldığında kalkarak yerlerimize oturduk.

Bu sınavıda yaparak çıktık,  kafeye giderek oturduk, önce suga geldi, beş dakika sonra seokyun'da gelerek oturdu.

Merak ile seokyun'a bakarak "ee nasıldı" dediğimde suga'ya bakarak "orada başkalarına bakma tamammı gözlerini oyarım" dediğinde ben ve hoseok gülerken suga "saçmalama , okadar kötü geçmemiştir" dediğinde seokyun "bilmiyorum, batmış gibi hissediyorum" dediğinde suga göz devirdi "ne zaman bunu söylesen güzel sonuçlar alıyorsun bundada istediğimiz okulu tutturacağını biliyorum bebeğim sakin ol" diyerek seokyun'un saçlarını öptü.

Hoseok'da gülerek  "suga doğru söylüyor yun, iyi bir sonuç alıcağına eminim" dediğinde seokyun kafasını masadan kaldırmadan "umarım" dediğinde suga seokyun'u kaldırdı ve başını omzuna yasladı.

Bende on bakarak "hepimiz hayalimize kavuşacağız evham yapmayalım" dediğimde kafa salladı.

Hepimiz içecek alarak biraz daha konuştuk, dışarı çıktığımızda hoseok "ne yapalım" dediğinde heyecan ile "luna park" diyerek diğerlerine baktım, seokyun heyecan ile "evet" dediğinde diğerleride kabul etmişti zaten.

Sonunda geldiğimizde biletleri alarak etrafa baktık, seokyun'a ilerideki ayıları gösterdiğimde oraya gitmeye başladık.

Biletleri uzatarak iki silah aldık, nişan alarak aynı anda iki biblo devirdik, ikincisinde ben birtane deviriken o iki tane devirmişti.

Adam'a büyük kahve rengi ayıyı gösterdiğimde verdi, seokyun'da pembe pandayı aldı.

Bankta oturmuş etrafı izleyen hoseok ve suga'nın yanlarına gittik, oturduk, hoseok gülerek "iyi nişancısın" dediğinde kafa salladım "evet, kalbini nasıl aldım sanıyorsun" dediğimde gülerek saçlarımı öptü "evet, tam on ikiden vurdun" dediğinde yanağını öptüm.

sope : ikizlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin