BÖLÜM ŞARKISI: Cem BELEVİ: Aç Kollarını
Sabah uyanmıştım. Yusuf' tan bir mesaj vardı.
"Günaydın deli kız hazırlanda gel aşağıda seni bekliyorum."
"Nereden biliyorsun uyandığımı?"
Yusuf; "dün benim verdiğim ilaçları aldığını unuttun mu yoksa?"
"Mucizelerle dolusun"
Yusuf; "mucize olan sensin. Bugün sana çok önemli birşey söylemek istiyorum"
"Merak ettim şimdi. Söyleyene kadar çatlatacağını biliyorum ve bu yüzden hemen hazırlanıp geliyorum" yazdım.
Çok geçmeden hazırlanmıştım. Bacağımdan dolayı gül kurusu fırfırlı bir elbise giyinmiştim. Saçlarımıda şekillendirip aşağı inmiştim.
Yusuf' a gülümseyerek bakmıştım.
"Nasılsın?" Diye sordu.
"İyiyim, peki sen nasılsın?" Dedim.
Yusuf; "Seni gördüm ya daha iyi oldum" dedi.
Biraz birşeyler atıştırıp dışarı çıkmıştık.
Arabaya bindiğimizde sessizliği bu kez ben bozmuştum.
"Şu dikiş işini daha fazla yürütemeyeceğim," dedim.
"Ne yapmamız gerekiyor?" Diye sordum.
Yusuf; "Az daha sık dişini" dedi.
Sonra aklıma birşey geldi.
"Sizin şu hafıza gülleri istediğimiz bir anıyı silip yerine yenisi eklenebiliyor mu?" Diye sordum.
"Evet tabiki" dedi.
Sonra birden birbirimize baktık. Gülmeye başladık.
"Benim düşündüğümü mü düşünüyorsun?" Dedim.
Yusuf; "Evet aynı şeyi düşünüyorum şuanda. Annene, babana, Ayla'ya, hafıza gülü koklatacağız. Sonra senin ayağının hâlâ dikişli olduğunu unutacaklar dikişlerin çıkarıldığı kalacak akıllarında" dedi.
Sevinçle "Evet! Aynen böyle düşünüyorum" dedim.
Gülüyorduk. "Ne kadar akıllısın böyle deli kız" dedi.
"Teşekkür ederim, Teveccühünüz efendim. Sizde öylesiniz. Yalnız bunu Himari'ye söylemen lazım malum Ayla ile çok sıkı fıkılar" dedim.
"Sen orasını bana bırak" dedi.
"Çok şanslıyım. Bugün babamda eve erken geliyor, hepsine birden koklatcağım" dedim.
Yusuf; "Bak hafıza güllerinin çok cezbedici bir kokusu vardır sakın sen koklama" dedi.
Yusuf' a meraklı bir bakış atarak; "Nasıl bir kokuları var?" Dedim.
Yusuf; "Senin bu merakın birgün seni öldürecek be kızım. Allah korusun." Dedi gülerek
"Şaka yapıyorum ya. Hemen inandın mı?"
"Kokusu gül ve Japon kiraz çiçeğine, yani sakura çiçeğine benziyor" dedi.
"Hmm. Tamam bak tüm merakım gitti işte" deyip güldüm, Yusuf'ta gülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JAPON DAMAT: "Sakura Çiçeğim "
Romance❗Wattpad' de JAPON DAMAT isimli ilk ve tek kitaptır❗ "Herkes nasbince severmiş" "Sakura çicekleri gibiydik... Ölüm ve yaşam arasında arafta kalmışız..." Haylaz bir kız kardeşiniz varsa başınıza aşkta gelir bela da... Sevmek ya da sevmemek olabilir...