Taladro & Ece Mumay: Uçurtma
Berkay Altunyay:Zor mu
Berkay Altunyay: Ay ve deniz
Bu bölümde olan tüm olay ve kurgular en ince ayrıntısına kadar hayal ürünüdür ve sadece bir kurgudan ibarettir
İYİ OKUMALAR...🌼
"Çok iyiydin! Her zamanki gibi etrafı coşturdun! Bir tane daha dövüşün olacak ama bugün değil, muhtemelen 3-4 gün içinde olur
Şimdilik boşsun bolca dinlen ve güç to-""Sesini kesecek misin yoksa benmi keseyim?" Dediğimde anında duruşunu dikleştirdi ve boğazını temizledi,
"Afedersin"
Kasıma cevap vermedim ve özel odama tekrar girdim ve arkadan sertçe kapattım.
İçimdeki siniri biraz dışarı vurmak iyi olmuştu ama hala sinirimin geçtiği de söylenemezdi.
Odadaki ufak banyoya girdim, kısa bir duş aldım ve eski kıyafetlerimi geri giydim. Daha sonra kapıyı kilitleyip bardan çıktım.
Dışarıdan bakınca nasılda normal görünüyordu herşey, bu bar dışarıdan çok ilgi çekici ve renkli dursada, karanlık tarafını kimse görmüyordu. Boşverip siyah motoruma bindim ve dağ evime sürdüm.
Beni sakinleştirecek tek yer orasıydı.
Öfkemi hızdan çıkarabilecekmiş gibi son hızda dağ evimde geldim ve geldiğim gibi ilk kıyafetlerimi çıkararak yerine daha rahat şeyler giyerek gitar odama girdim.
Burada genel olarak gitar ile ilgili şeyler vardı ama bazı farklı müzik aletleri de vardı.
İlk aşkımın yanına gittim ve özenle elime aldım,
Siyahlar içinde çok asil duran gitarımı hep oturduğum yere oturup içtenlikle çaldım.Parmaklarım tellerin üzerinde dans edermiş gibi ortaya harika bir ses çıkarırken gözlerimi kapattım.
Uzun zamandır bunu yapmıyordum, daha doğrusu yapamıyordum onca olayın içinde.Bu beni biraz daha sakinleştirmişti, artık doğru düşünebilecek kadar öfkem gitmişti.
Biraz daha çaldıktan sonra aynı dikkat ve özenle yerine koydum ve bu büyülü odadan çıktım. Tabii kapıyı kilitlemeyi unutmadım.
Orada yemek yiyemediğim için karnım açtı, o yüzden mutfakta hazır paketlerde bulunan tarhana çorbasını ısıttım ve mideye gömdüm.
Tarhana çorbasını çok severdim bu yüzden ocakta tarhana çorbası eksik olmazdı. Genellikle kendi ellerimden daha çok severdim ama böyle anlar için de hazırda bulundururdum her zaman.
Elim küçüklükten gelen bir beceriyle lezzetliydi, zaten yemek yapmayı da çok sevdiğim için bunları yapmaktan hiç bıkmıyordum. Aksine hem vakit geçirmek hem de kafamı dağıtmama yardımcı oluyordu.
Telefonumun bildirim sesi mutfağı doldururken çorba kasemi yıkayıp telefona baktım.
Bu Akşamki dövüşüm için hesabıma yüklü miktarda para yatmıştı. Bıkmışlıkla nefesimi verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM
SonstigesHayal edin... Kendi ayakları üzerinde duran genç bir kadın.. Kendini spora adamış.. gözü kara bir kadın.. Şimdi bu kadının tüm hayatı planlı düzenli iken, ortaya çıkan acı gerçekler ile tüm hayatı alt üst oluyor.. Bu kitap güçlü bir kadının ailesi...