Selamın aleyküm gençler birliği🤚
Bugün burada! Bölümü yayımlamış bulunmaktayım! Vatana millete hayırlı uğurlu olsun. Ehe.
Eee size de yıldızımızı ve paragraflarımızı doldurmak düşer, hadi bakalım pamuk eller yıldızcığa 👏👏 şimdilik sizi sıkmak istemiyorum haydi bölümee👇👇👇Bu bölümde olan tüm olay ve kurgular en ince ayrıntısına kadar hayal ürünüdür ve sadece bir kurgudan ibarettir
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Ben böyle güneş ışınlarının amına koyayım yaa" diyerek güneşliği sonuna kadar indirdim, ama zaten lanet güneş beni bir kere uyandırdığı için bir daha uyuyamayacağımı bildiğim için oflaya poflaya yataktan kalktım ve banyoya girdim.
Rutin işlerimi halledip çıktım ve rahat eşofman takımı giyerek aşağıya indim. Bugün hiçbir işim olmadığı için evde kalıp biraz kendime vakit ayıracaktım.
Hem aile vs vızırtılar derken sporu da ihmal etmiştim. Aslında dövüş sanatları okuluma gidecektim ama yaralarım henüz o kadar sporu kaldıramayacağı için evde kendi çapımda bir şeyler yapmaya çalışacaktım.
Küçük bir kahvaltı hazırlayıp yedim o sırada telefonumdan bildirim sesi yükseldi. Baktığımda Kadir beyden gelmiş olduğunu gördüm. Yüzümü buruşturdum, şuan onların klasik laflarını hiç çekemeyecektim. Ekranı kapatıp kahvemden bir yudum daha aldım.
Yine ezberden gidip 'bize bir şans daha ver kızım' laflarına gireceklerdi. Ama o tren bir kez geçmişti. Ben onlara ilk rica ettiklerinde tüm aile hassasiyetime rağmen onları da düşünüp kabul etmiştim. Ama onlar sanki bin hakları varmış gibi geri tepmişlerdi.
Bu onların seçimiydi.
Derken bir bildirim daha geldi, bir tane daha ve bir tane daha.
Kaşlarımı çattım ne vardı bu kadar önemli olan?
Merakıma yenik düşüp açtım.
-kızım biliyorum pek iyi şeyler yaşamadık ama seninle Ekinin olayını konuşmak istiyorum.
-Bu akşam yemeğine gelirebilir misin?
-hem seninle birkaç şey daha konuşmak istiyorum.
-eğer sende istersen akşam yemeğine bekliyoruz.
Kaşlarımı çattım, ne demek akşam yemeğine bekliyoruz?
Hangi yüzle arsızca söyleyebiliyorlardı?
Şuan mı geliyordum akıllarına?
Akşam yemeğine gelemem Kadir bey.
Ayrıca konuşmak istediğiniz konular için vaktim yok.
Beni bir daha rahatsız etmezseniz sevinirim.Biraz sert çıkışmış olabilirim ama beni buna onlar itmişti, yani demek isteyeceğim gösterdiğim davranıştan rahatsızlık duymuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM
DiversosHayal edin... Kendi ayakları üzerinde duran genç bir kadın.. Kendini spora adamış.. gözü kara bir kadın.. Şimdi bu kadının tüm hayatı planlı düzenli iken, ortaya çıkan acı gerçekler ile tüm hayatı alt üst oluyor.. Bu kitap güçlü bir kadının ailesi...