Final

2.7K 103 69
                                    

Kahverengi saçlarım onun beyaz tenine değerken hava yastığına sırtımız deydi.

Ayaz ayağa kalkarken "sen delirdi mi?! Ya ölseydik!" Diye söyleniyordu. Ben sadece yattığım yerden onu dinliyordum.

"Bu kadar abartma. Sen dumansın, ben de korkusuz." Elini bana uzattı. Tuttum. "Sana daha yeni ulaşmışken... Seni kaybedemezdim." Onun bu hâlleri beni güldürüyordu. "Salak, zaten ikimiz öldürdük." Ayaz cevap vereceği sırada general konuştu.

"Sizi bölmek ne haddime ama artık gidebilir miyiz?" Parmak işaretini bana doğrulttu. "Ve sen, seninle konuşacaklarım var." Hapı yuttum. Naneleri yerken bana mı sordun?

"Emredersiniz komutanım." Dedim ve yanına gittim. Benim arabamın yanında konuşmaya başladık.

"Kızım, anladık hiçbir şeyden korkmuyorsun da ya başınıza bir şey gelseydi?" Bıkkınlıkla derin bir nefes verdim. "Ben sizin hava yastıklarını koyduğunuzu biliyordum, sadece ona ölmenin ne kadar kötü bir şey olduğunu göstermek istedim." Eliyle kolumu sıvazladı." Normalde bu erkek tarafına denir ama ona iyi bak." Dediğinde kıkırdadım. "Emriniz olur komutanım." Diyerek Ayaz'ın yanına gittim.

"Eee nasılsın?" Bana ciddi misin dercesine baktı. "İyi bende, daha yeni ölümden döndüm." Yaptığı ima karşısında kaşlarım havalandı. " Hâlâ ölmek istiyorsan seni her an boğabilirim." Dedikten sonra koşmaya başladı. Bende kaçan kovalanır misali koşmaya başladım.

...

İkimizde bankta yorulmuş bir şekilde soluklanıyorduk. "Sana bir şey dicem." Dedim nefes nefese. O da aynı şekilde"söyle" dedi. "Seni ailem ile tanıştırıcam." Gözlerini bana çevirmiş "ciddi misin?" Dedi. Kafamı salladım.

Ayaz Kırıkeli

Ayvayı yemiştim. En son onlara Ayla'dan nefret ettiğimi söylemiştim.
Aslında yalandı. Onu o hâlde görünce içim parçalanmıştı ve onları beni dövmesi için bir koz vermiştim.

"Alya, DNA testi açıklandığı gün ben herkese sendne nefret ediyorum demiştim ama işin aslı seni o hâlde görünce kendi suçum gibi hissettim. Beni dövmeleri için koz verdim. Eğer öyle bir şey derlerse inanma tamam mı?" Kafasını sallayınca içim rahatladı. Yüzü birden bana döndü. "Hadi gel şimdi tanışın. Ev yakınlarda" Diyerek elimi tuttu ve ne kadar itiraz etsemde eve götürdü.

...

Demir kapıyı çaldığımızda üzerimde büyük bir gerginlik vardı. Kapı açıldığında karşımda Murat abiyi görmem ile tedirginliğim daha da arttı.

Alya elimden tutarak eve yani saraya girdi. Poyraz'ın birden kaşları çatılıp, ciddi bir hâle büründü. "O eller ne Alya?!" Ayla diğer eli ile beni göstererek."Tanıştırıyım, benim erkek arkadaşım." Bütün erkek kardeşleri aynı anda "ne?!" Diye bağırdı. Poyraz yalandan bir gülümseme ile "normal bir arkadaş de çünkü o herif senden nefret ediyorum dedi."kafasını hayır manasında salladı. "Bu aptal dayak yemek için demiş yani beni seviyor ve normal bir arkadaş değil."

Annesi sandığım kişi "ahh, bana bir şey oluyor! Gül gibi kızım gitti!" Niye bu kadar abarttılar ki? Kızları elden gidiyor. Cidden bu salak ya!

Sezgi Alya'nın yanına geldi. "Abla bu adam sana dik dik bakıyordu ya bne o zaman anladım seni sevdiğini." Dedikten sonra karnıma yumruk geçirmesi ile inledim. "Ablamı üzersen daha kötüsü olur, tamam mı aslanım?" Derken Alya gülüyor ben ona ters ters bakıyordum. Sezgi aklına gelmiş olucak ki "yani sen benim üvey babamsın ama sana baba demicem kudur!" Diyerek koltuğa geçti.

Bütün salon kahkaha ile doldu.

...

Yemek yemiş hatta konuşmuştuk. Aradan biraz zaman geçince Poyraz konuşmaya başladı. "Alya sen bizi bir yalnız bırak." Demesi ile sert bir şekilde yutkundum. Alya ise gülerek uzaklaştı. Hain!

Bütün abiler kabile gibi etrafımda Yuvarlak oldular.

Poyraz konuşmaya başladı. "Eğer kardeşimi üzersen sonun kötü olur. O ne isterse o. Onun için canından bile vazgeçiceksin, onu riske atmıcaksın." Dedikten sonra Murat devam etti. " Eğer kardeşim ağlarsa kendini oldu bil." Ardından Doruk devam etti. "Eğer ablam seni şikayet ederse canın yandı bil" derken omzunu sıktı. Yağız onun sözünü devraldı. "Ona karışırsan ne olucağını biliyorsun." Diyerek yerlerine oturdular.

Ben cidden bitmiştim.














Merhaba! Bir hikâyenin sonuna geldik. Bu bölüme kadar okuduysanız Teşekkür ederim 💜 kendinize dikkat edin!

Korkusuz AskerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin