Caroline iç ses
Sabah'ın erken saatlerinde gözlerimi açmıştım tamamen çırılçıplaktım.Yanımda yatan Klaus'u gördüğümde içimdeki coşkuya engel olamadım. Bir yanım çok mutlu bir yanım ise çok utanıyordu. Gideceği anda adamın üzerine atlamıştım. Neyse ki pişman değildim bu bana sevdiğim adamın yanında uyuma şansı tanımıştı. Üstelik sevişmiştik uzun zamandır böyle bir şey yaşadığımı hatırlamıyorum. Normalde bu saatlerde çoktan evden çıkmış olan Klaus ise şu anda yanımda mışıl mışıl uyuyordu. Sanırım huzurluydu. Ben de huzurluydum. Onu uyandırmak istemeden usulca yataktan kalkıp banyoya doğru yol aldım o sırada arkamdan bir ses
Klaus: Bensiz duş alacağını söyleme aşkım
Öyle içten gülümsedi ki tanrım bu adam beni her defasında kendine aşık edecek değil dimi?
Caroline: Katılmak ister misin
Dedim gülümseyerek. Birlikte duşa girdik, o kadar mutluyduk ki. Uzun zamandır bu anı bekliyorduk ve artık tamamen birbirimize aittik.
Caroline: Hiçbir şeyin bu anı bozmasına izin vermeyelim olur mu
Klaus: Asla aşkım. Sonsuzluğu böyle kucaklayacağız birlikte. Seni çok mutlu edeceğim.
Klaus'a güveniyordum onun gözlerinde daha önce kimsede görmediğim o şefkati aşkı görüyordum. Beni ne olursa olsun bırakmayacak tek kişiydi belki de. Duştan çıktık. Ahhh tanrım keşke çıkmasaydık karşımızda Rebekah'yı bulduk.
Rebekah: Hiç çıkmasaydınız.
Caroline: Rebekah kapı tıklama diye bir şey var farkında mısın?
Klaus: Evet küçük kız kardeşim yine hangi gereksiz olay yüzünden rahatsız ettin bizi
Rebakah: Bu büyülü anınızı bozmak istemezdim. Sanırım ilk gecenizdi.
Caroline: ıhım
Rebekah: Neyse. Sana gelmedim Nik burası Care'in odası sonuçta. Ben nerden bilebilirim seviştiğinizi?
O sırada Kol gelir muzur bir tavırla
Kol: Dün gece evin inlemelerinden anlayabilirdin. Ah sizin yüzünüzden hiç uyuyamadım çocuklar. Acaba fazla mı uzattınız ne?
Klaus sinirli bir şekilde Klaus'a baktığında Rebekah kendini tutamayıp kıkırdar Caroline ise yerin dibinde hissediyordur. Kol elini bornozlu Caroline'a uzatır.
Kol: Bu arada biz tanışmamıştık. Kendimi tanıtayım ben Kol.
(Yazardan bilgi;
Bildiğiniz üzere Kol ve Caroline Tvd'de tanışmışlardı. Ama Kol'un ölümüne sebep oldukları için bu tanışma hiç olmamış sanki ilk defa tanışıyorlarmış gibi yazmak istedim.)
Caroline üstündeki havluyu unutmuş olucak ki elini Kol'a doğru uzattı düşücek gibi olan havlusunu Klaus tek hamlede yakalayıverdi.
Klaus: Yavaş aşkım
Kol: Korkma korkma biz bakmıyoruz.
Klaus: sesini kesecek misin ben keseyim mi kol
Rebekah: Tamam tamam dalaşmayın. Hadi biz çıkalım.
Deyip Kol'u odadan çıkarır. Baş başa kaldıklarında Klaus Caroline'ı belinden çekip aniden kendine yapıştırır.
Klaus: Sen dün gece bana beni sevdiğini mi söyledin?
Caroline: Sanırım söyledim. Evet seni seviyorum, dünyalar kadar çok seviyorum ve evet artık korkmuyorum.
Klaus gamzelerini çıkardığı gülüşünü sergiledikten sonra Caroline'ın dudaklarına kocaman bir öpücük kondurur ve kahvaltıya inerler. İndiklerinde ise onları beklemedikleri bir manzara karşılar. Elena ve Damon gelmiştir. Caroline Elena'yı gördüğüne ne kadar sevinse de Damon için aynı şeyi söyleyemeyecektir. Koşarak Elena'ya sarılır.