Büyük kötü kurt

50 2 6
                                    

Klaus şaşkınla Caroline'a bakıyordu. O az önce ne demişti? Bir bebek? Hem de sevdiği kadınla ikisine ait küçük bir melez mi? Gözlerinin parlaklığı iyiden iyiye artıyordu. Ama bu nasıl mümkün olabileceği hakkında bir fikri yoktu.Türlü düşünceler Klaus'un beyninde yankı yaparken ağzından dökülen tek söz şu oldu;

Klaus: Bu nasıl mümkün olabilir?

Caroline:Tyler Hayley'in kılığında beni ısırdığı için Hayley'in anneliğini vermiş bana mucizevi olarak.Pek sevinmedin sanırım.

Klaus Caroline'a yaklaşıp ellerinden tuttu.

Klaus: Beni dünyanın en mutlu erkeği yaptın.

Caroline: Peki niye tepki vermedin öyleyse?

Klaus: Çok fazla şey yaşadık aşkım. Neyin doğru neyin yanlış olduğunu tek tartan sen değilsin. Sana zarar gelmesinden, bu işin içinde bi oyun olmasından korktum. Çünkü takdir edersin ki bu normal şartlarda imkansız bir durum.

Caroline: Özellikle Bonnie'ye kontrol ettirdim sence ben sorgulamaz mıyım? Neyse sonra biz de o gece üstüne şey yapınca

Klaus: Ne yapınca (muzur Klaus gülümsemesiyle)

Caroline: Klaus! Dalga geçme.

Klaus Caroline'ı kucağına alıp kocaman sarıldı.

Klaus: Üzgünüm aşkım ama sinirli annelik halini görmek çok hoşuma gidiyor.

Caroline ile karşılıklı gülümsediler. Klaus bu seferde Caroline'ın karnında gezdirdi ellerini.

Caroline: Henüz çok küçük.

Klaus: Ama çok güçlü olacak oğlum.

Caroline: Oğlum mu? Bir saniye? Daha cinsiyeti bile belli olmadı. Hem cinsiyetçilik mi yapıyorsun biraz?

Klaus: Saçmalama aşkım. Bir kızımızın olması dünya da en çok isteyeceğim şey. Ama hissiyat diyelim.

Caroline: Anladım babası.

Klaus: Bir saniye babası mı dedin?

Caroline: Evet babası değil misin?

Klaus baba kelimesini yadırgamıştı. O kendi babasından istediği babalığı görememişti belki ama bebeğine en güzelini yaşatacaktı. Haklı gururla hüzünle karışık bir tebessüm belirdi yüzünde. Sonra Caroline'ın dudaklarına kocaman bir öpücük kondurdu.

Klaus: Seni seviyorum.

Caroline: Seni seviyorum.

Klaus: E o zaman artık ailemize de söyleyebiliriz bu haberi.

O sırada Elijah ve Rebekah geldi.

Elijah: Klaus ailemiz diye bahsettiğine göre önemli bir haber neymiş bu?

Rebekah: Care aklıma bir şey geliyor ama.

Klaus: Caroline hamile!

Elijah: Küçük bir mikaelson ha? Tebrik ederim.

Rebekah: Aynı zamanda ailemizin ikinci kurdu.

Caroline'a döndü.

Rebekah: Dikkat et de bu da büyük kötü kurt olmasın.

Caroline ve Rebekah birbirine  tebessüm etti

Rebekah: tebrikler

O sırada Kol sohbete dahil oldu.

Kol: Kimmiş bakalım yeni büyük kötü kurdumuz?

Elijah: Caroline hamileymiş.

Kol: İyi de o küçük kötü kurt olabilir olsa olsa (muzur bir şekilde)

EnchantedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin