Koruyamadım

45 4 5
                                    

Klaus'un iç sesi

Karşımda Caroline'ı gördüğümde beynimden vurulmuşa dönmüştüm sanki. Dün gelmiş olsaydı sevinçten havalara uçacağım kadının yüzüne bugün onu korumak zorunda olduğum için bakamıyordum. Ne diyeceğimi de bilmiyordum ancak belki burada olursa onu Tyler'dan koruyabilirdim. Düşünceler beynimi ne yapacağıma odaklanarak sarmışken Caroline'ın naif sesiyle irkildim.

Caroline: Beni içeri davet etmeyecek misin?

Klaus: ta tabi gel

Caroline: Klaus senin neyin var yüzün bembeyaz yarı vampir olduğunu bilmesem hasta olduğunu düşüneceğim.

Klaus: hiçbir şeyim yok aşkım içeri gel.

Caroline Klausla birlikte içeri geçer ama Klausta bir değişiklik olduğunun farkındadır.

Caroline: üstüne gelmek istemiyorum ama bir şey olmadığına emin misin bak sen benim en zorlu günlerimde yanımda oldun. Eğer yardımcı olabileceğim bir şey varsa

Klaus: inan bana yok aşkım hadi gel seni Elijah ve Rebekah'ın yanına terasa çıkarayım.

Klaus ve Caroline terasa doğru yol alırlar Klaus ise bu işten Caroline'ı nasıl uzak tutacağını düşünmekten başka bir şey düşünemez haldedir.

Elijah: biraz düşündüm ve Klaus'a hak verdiğimi farkettim.

Rebekah: sen de mi çıldırdığını söylüyorsun elijah

Elijah: senin hepimizden daha çok duygulara önem verdiğini biliyorum. İnsan olmayı da ölmek pahasına seçmek istemedin mi sırf bu yüzden? Bak niklaus asırlardır kötü bir melez, herkes onu öyle biliyor ve duygusuz bir katil olarak görüyor. Biz bile kardeşimizi öyle görmedik mi? Onun duyguları olduğunu unuttuk belki de bu yüzden bu kadar saldırgandı hep. Bak Rebekah kardeşimiz bin yıllık hayatımız boyunca ilk defa bize bir duygu için savaşacağını gerekirse kendini feda edeceğini söyledi. Bu çok özel bir şey. Niklasun canlı kalan insani bir yönü olduğunun göstergesi Caroline eğer ondan koparsa Niklaustan korkmaya başlayabiliriz.

Rebekah istemeye istemeye de olsa Elijah'a hak verdi. Caroline Klaus'un insani yönünü ortaya çıkarıyordu ve ondan kopması hepsi için tehlike arzediyordu en önemlisi kardeşinin duyguları için.

Rebekah: haklısın peki ne yapacağız.

Elijah: gerekirse Tyler'a karşı birlikte savaşacağız biz bin yıllık köken ailesiyiz küçük bir kurt adamdan da kendimizi koruyabiliriz sanırım.

O sırada Caroline ve Klaus terasa çıkarlar.

Elijah: hoş geldin Caroline. Sanırım biz tanışmamıştık ama ben seni tanıyorum

Tam kendini tanıtacakken

Caroline: Ben de seni Elijah memnun oldum :)

Rebekah: hoş geldin sarışın.

Caroline: hoş buldum sarışın.

Elijah Klaus'taki değişimi farketmiş olacak ki Caroline'ın orada kalmasının onun için motive olacağını düşünür Caroline'a döner

Elijah: baksana bir kaç gün burada kalmaya ne dersin seni misafir etmeyi çok isteriz.

İşte o an Klaus'un başından kaynar sular dökülür adeta. Caroline'ın burada kalması demek onun hayatını tehlikeye atmak demektir. Eğer Tyler ak meşe kazığını Caroline'a saplarsa kanı bile onu kurtaramaz. Hadi diyelim aynı odada kalsalar bir an bile uyumaz onu korur ama Caroline'ın da bu fikre sıcak bakmayacağından emindir. Aynı evde de olsa onun yanından ayrıldığı an Caroline'a zarar gelme düşüncesi onu mahvediyordur. Caroline'ın bu teklifi reddetmesi için tanrıya yalvarır ama Caroline'dan hiç hoşuna gitmeyecek bir yanıt alır.

EnchantedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin