4

1.8K 78 14
                                    

Yıllardır beklediğim o an gelmişti sonunda Emir beni takip etti!!!!!!!
Dünya'nın en güzel bildirimiydi bu.

Emir ve Ela

Emir
Sarışın.

Ela
Efendimm

Emir
Bugün Melis'i ziyarete hastaneye gelmek ister misin?

Ela
Tabiki çok isterim.

Emir
Tamam o zaman bana konum at gelip seni alayım.

Ela
Hiç gerek yok boşuna yorma kendini Emir Abi sen bana hastane adını söyle gelirim ben.

Emir
İtiraz istemiyorum sen benim için çok değerli ve önemlisin kardeşimin hayatını kurtardın. Sana ne kadar teşekkür etsem az o yüzden şimdi bana konum at Sarışın.

Ela
Peki ama bidaha böyle bir şey olursa kabul etmem haberin olsun.

Emir
He he sarışın.

Ela
*Konum*

Emir
Sormayı unuttum motordan korkmazsın dimi?

Ela
Yok korkmam. Yani sanırım.

Emir
Şwödpwmdpwöxp iyi peki geliyorum 5 dakikaya hazırlan sarışın.

Ela
Hazırlanırım Emir Abi.

Emir
Senin abinin ben.
(Gönderilmedi.)
Tamam abicim.

Aynanın karşısına geçip kendime parfüm sıktım ve artık hazırdım. Altıma mavi çizgili kısa bir şort, üstüme aynı şekilde mavi çizgili bir üst ve içimede beyaz crop giymiştim.

 Altıma mavi çizgili kısa bir şort, üstüme aynı şekilde mavi çizgili bir üst ve içimede beyaz crop giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Son kez aynadan kendime baktım ve telefonuma bildirim geldi.

Emir
Geldim ben.

Ela
Tamam iniyorum hemen Emir Abi.

Emir
Bekliyorum abicim.

Şu abi muhabbeti o kadar sıktı ki bide ben diyince abicim demesi var ya çıldırtıyor beni resmen ya!!!
Ama şu an bunun için değil Emir'le görüşüceğim için çıldırmam lazımdı. Koşar adımlarla aşağıya indim ve Emir'i o kadar yakışıklı bir şekilde gördüm ki anlatamam. Altında dar siyah bir kot ve üstünde kaslarını gayet güzel bir şekilde açığa çıkaran siyah bir gömlek vardı.

 Altında dar siyah bir kot ve üstünde kaslarını gayet güzel bir şekilde açığa çıkaran siyah bir gömlek vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nefes kesici gözüküyordu. Yanına gittim ve

"Selam."
Ekledim, "Emir Abicim" gülümsedim. Gözleri ilk önce ayaklarımdan başlayıp yukarıya doğru süzdü ve uğruna öleceğim o olağanüstü gözleri gülüşümde takılı kaldı. Yaklaşık 5-6 saniye sonra sonunda gözlerime baktı ve sıcacık gülümseyip, "Hoşbuldum Sarışın." Arkasını döndu motordan bana pembe bir kask uzattı şaşırmıştım Emir pembe kask takacak biri değil ve ben daha önce bu motora binmedim. Bu.. anlatamazdım kalbim cidden acıyordu galiba Emir'in sevgilisi vardı. Gülümsemem soldu ve kaskı bana uzatan eli havada kalınca Emir bana seslendi, "Pişt Sarışın. İyi misin?" Kendime geldim Emir'e baktım ve kafamı yavaşça sallayıp, "Hıhı iyiyim gidebiliriz Emir abi" abi kelimesini özellikle bastırarak söylemiştim. Emir'in arkasına bindim ve beline neredeyse hiç sarılmadan tutundum. Emir kaskını takıp motoru çalıştırdı ve bana kısa bir uyarı yaptı, "Hızlanabilirim Sarışın sıkı tutun bence." Cevap vermedim sadece kafamı salladım ve Emir'e daha sıkı tutundum. Yaklaşık 5 dakika sonra hastanenin önüne gelmiştik. Motordan indim somurtarak kaskı Emir'e verdim yüzüme dikkatlice bakıp kaskı aldı tam arkamı dönüp gidecekken Emir kolumu tuttu ve , "Sende bir şey var ne oldu Ela?" Emir'e boş gözlerle bakıp "Bişeyim yok Emir abicim."  Hala somurtuyordum ama elimde değildi cidden bütün moralim alt üst olmuştu. "Sana kaskı verdiğimden beri böylesin Sarışın. Kask pembe diye mi üzüldün yoksa? Oysa ki seni biraz stalklayıp özenle almıştım." Diyince şoka girdim hemen canlılığımı geri kazandım ve Emir'e dönüp gülümseyerek, " Hayır hayır! Asla pembe en sevdiğim renklerden biri." Emir bana gülümsedi ve " Peki o zaman neden moralin bozuldu Sarışın?" Bunu söylerken bi elini saçıma atıp bir kaç saç tutamımı kulağımın arkasına iteklemişti. "Yani dürüst olmak gerekirse ben kaskı benim için alacağını düşünmedim ve kaskı şeyin sandım." Emir bana sorar gözlerle baktı, "Ne sandın?" "Ya şey işte offf sevgilinin kaskı sandı-" daha cümlemi bitirmeden Emir bi anda koskocaman bir kahkaha patlatmıştı. Gülerken biraz yavaşlayıp " Benim? Benim sevgilim mi varmış?" Dedi ve sonrasında nefesini kontrol etmeye çalıştı o gülerken dayanamayıp bende biraz sırıttım ve sonra ciddileşip Emir'in koluna hafifçe vurdum. "Dalga geçme ya bak vallahi yüzüne bakmam Melis'i görüp giderim Emir abi." Abi lafını duyunca gülüşü bi anda soldu ve bana dönüp çok ciddi bir şekilde " şu abi lafını bi kaldır ya alt tarafı küçükmüşsün dedik şakasına deme abi falan istemiyorum" diyip küçük bir çocuk gibi kollarını bağladı Emir'e göstermeden kafamı çevirip güldüm ve sonra Emir'e dönüp "Niye ki ya ben çok alışmıştım halbuki tüh kötü oldu bak şimdi" Emir bana dönüp sinirli bir şekilde " Ela!" Dedi son harfi biraz uzatarak aynı şekilde bende ona "Emir." Dedim i harfini uzatarak Emir bir oh çekti ve mırıldandı "Şükür be ne abisiymiş arkadaş" Emir'i duymamış gibi yapıp "efendim?" Dedim Emir bana "yok güzelim sana demedim." Dedi Bİ SANİYE GÜZELİM Mİ DEMİŞTİ O BANA!!! NE ŞAKA MIYDI??? Emir'in koluma dokunmasıyla kendime geldim ve Emir " Sarışın 2 oldu nereye dalıp dalıp gidiyosun yaa" Dedi. Ben ona sadece güldüm güzelim kelimesine o kadar takıldım ki Melis'in odasının önüne geldiğimizi bile fark etmedim. Sahi 9 kat asansör çıkarken ben o kadar vakit güzelim kelimesini mi düşündüm?? Ay aşk ne kadar kırocasın.


////
AY MERAHABLAR MRHABALAR BU KİTABI BİRAZ ELAYİ TEHTİF EDEREK YAZİYORUM ELA BANA EN UFAK YANLİS UAPTİHİNDA ONA EMİRE SEVGİLİ YAPARİM DİYE TEHTİD EDİYORUM İYİ YAPİYORUM DİMİ PUAHHAHAHAHAHA
ayyy neyyyyseeeee okudugunuz icin voooooookkk kocamaaaan tesekkurler💓💓💓

Kan Grubu BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin