این چپتر کامل اسماته اگر دوست ندارید یا هرچیز دیگه ای نخونیدش!
THIRD PERSON POV
"یا چی؟"
تهیونگ لبهاشو به لبهای پسر کوچیکتر کوبید و خشن اونو بوسید. لب بالایی جونگکوک رو گاز گرفت و برای وارد کردن زبونش اجازه خواست. جونگکوک دهنشو باز کرد و به پسر بزرگتر اجازه داد دهنشو مزه کنه.
زبونشو وارد دهن پسر کوچیکتر کرد و کنترل بوسه رو بدست گرفت. اون جلوی دوربین مثل یه فرد احمق و ساده رفتار میکرد ولی توی تخت فوق العاده سلطه گر و سکسی بود.
جونگکوک ناله ی ضعیفی کرد و این روی پایین تنه ی تهیونگ تاثیر گذاشت. بوسه رو شکستن و پسر بزرگتر شروع کرد به بوسیدن و گاز گرفتن گردن پسر.
تهیونگ نشست و مشغول بیرون آوردن پیراهنش شد.
"وقتی کارم باهات تموم شد، زخمِ پات تنها دلیلِ با عصا راه رفتنت نیست."
پسرِ زیرش کمی سرخ شد. هولی شت اون خیلی سکسیه. جونگکوک با خودش فکر کرد.
تنها نوری که وجود داشت نور حاصل از رعد و برق بود.
لحظه ای همه جا تاریک بود.
بعدش نور حاصل از رعد و برق نشون داد که تهیونگ پیراهنشو بیرون آورده.
دوباره تاریکی.
و بعد دوباره نور رعد و برق یه تهیونگ سکسی بدون لباس رو نشون داد.
جونگکوک از دیدن بدن و سیکس پک های تهیونگ لب پایینشو گاز گرفت و تهیونگ به این کارش لبخند زد.
پسر بزرگتر پیراهن جونگکوک رو هم بیرون آورد و جایی روی زمین با مالِ خودش پرتش کرد. در حالی که با نیپل جونگکوک بازی میکرد شروع کرد به ساک زدن یکیشون و پسر کوچیکتر از لذت ناله کرد.
دوباره لبهاشونو بهم متصل کردن، اما اینبار بوسه نامرتب تر و خشن تر بود، بزاق میون بوسه مشخص بود و صداهایی بلندی از بین لبهاشون خارج میشد.
جونگکوک دستشو روی بدن تهیونگ کشید و عضو تهیونگ رو از روی لباس مالید و تهیونگ آهی از رضایت کشید.
پسر بزرگتر عضو سخت شدشو به مال پسر کوچیکتر کشید.
تهیونگ از بوسه داغشون عقب کشید و یک بار دیگه بدن جونگکوک رو بوسید.
شلوار گرمکن جونگکوک رو همراه با لباس زیرش پایین کشید و عضو جونگکوک که همین حالا هم با پریکام خیس شده بود نمایان شد.
جونگکوک با حس چیز گرمی دور عضو ضربان دارش نفس نفس زد. رعد و برق دوباره نوری بوجود آورد و پسر به پایین نگاه کرد و سر پسر بزرگتر رو دید که عقب و جلو میشد.
"فاکککککککک هیونگگگگ!" جونگکوک نالید. "خیلی حس خوبی داره."
تهیونگ کارشو ادامه داد و جونگکوک موهاشو گرفت و عضوشو به گلوی پسر زد. ناله ی ضعیف پسر بزرگتر رو شنید و این باعث شد بیشتر تحریک شه.
YOU ARE READING
Finding Love In Paradise
Romance[Completed] بی تی اس برای فن میت و یه تعطیلات یک ماهه به هاوایی میرن، آیا جونگکوک و تهیونگ تو این مدت احساس واقعیشونو بهم اعتراف خواهند کرد؟ "ازت متنفرم چون به شدت میخوام باور کنم تهیونگم برگشته." "جونگکو-" "ازت متنفرم چون به شدت میخوام اون لبهای س...