Lev
Gledam kao hipnostisan i nikako nemogu da sklonim pogled od nje.
Bio sam iznenadjen kada sam je ugledao u hodniku i kada ju je Lea uslovisa sa uciteljice jer nisam zamisljao da je njena uciteljica neka mlada devojka.Zapravo ja uopste nisam ni zamisljao njenu uciteljicu zato sam se i iznenadio toliko.
Pratim je vec dobrih cetirdeset minuta i zacaran sam.Njeni pokreti su senzualni i kao da uz njih prica neku pricu.Okrece se sa tolikom lakocom a deca je prate i rade isto sto i ona.
Nema velike obline prosecne je gradje mozda i previse mrsava za moj ukus ali ima nesto posebno u njoj.Iz nje isijava seksipil i zenstvenost.Nezna je i brizna sa decom iako je moje godiste ili mozda cak i mladja od mene.
- Za danas smo zavrsili bili ste sjajni kao i uvek.Lepo provedite vikend pa se vidimo opet u ponedeljak- kaze nakon sat vremena plesanja.
Ja se u ples ne razumem jer do sada sam mislio da je to okretanje u krug bez svrhe.
Ali prevario sam se jer ono sto sam gledao malo pre bila je cista erotika.
Mozda sam glup ili sam sam stvorio takvo misljenje u glavi ali dok sam gledao kako zanosno uvija svoje telo ja sam se napalio.Nisi normalan Leve priberi se- opomenem se kada Lea dotrci do mene.
- Bato zavrsila sam- kaze srecno.
- Onda idemo sreco - uhvatim je za ruku i krenemo napolje.
- Bato zaboravila sam da uzmem svoje stvari sacekaj me odmah dolazim-
odjuri natrag a ja ostanem da stojim na vratima.- Oprostite- neko se zakuca u moja ledja.Okrenem se i tamo ugledam zanosnu uciteljicu.
- Oprosti ti, ja sam stajao na vratima.
- U redu je ni ja nisam gledala kuda hodam.
Odjednom zatrubi auto na ulici i oboje se okrenemo na tom zvuku.
- Treba da krenem dovidjenja gospodine Ivanov- kaze i krene ka auto koji je na ulici.
- Dovidjenja uciteljice- kazem i nastavim da je pratim pogledom.
Usla je u auto a taj koji je bio za volanom nagazio je na gas i auto je poleteo.Naravno da ima momka...
- Hajde bato da idemo nedostaje mi Lina- dodje Lea zadihana a ja se trgnem i krenemo kuci.
Tamo nas doceka tuzna Lina.Bila je sama sa dadiljom par sati i plakala je.
Ponekad se pitam jesmo li pogresili sto smo bili toliko zastitnicki nastrojeni prema njoj.Na pocetku je bilo potrebno da budemo pazljivi ali i kada je sve bilo u redu i kada je malo porasla mi smo nastavili da je stitimo i da je pazimo kao ranije a ona je postajala sve vise osetljivija i krhka.
Osim sa nama u kuci ona se ne opusta ni sa kim.Cak je i u skoli povucena i tesko joj je da se opusti i da stekne drugarice.Uzmem ih obe i odvedem na svom spratu.Adriana je jos uvek u hotel i doci ce tek za par sati a za to vreme cu se ja brinuti o njima.
Bilo je oko devet sati uvece kada su napokon otisli na spavanje.Istusirao sam se i legao u krevet da i ja otspavam malo.
Bio sam umoran ali nisam mogao da zaspim.Kroz glavu mi je bila ta Marija i njen ples.Dodjavola
Ustanem i otvorim lap top pa uguglam njeno ime.Kada se pojavi njena slika na ekranu procitam statiju o njenoj karijri.Odgledam i nekoliko videa na kojima plese i opet sam napaljen.Ja eroticnije zensko u zivotu nisam video.Ona je olicenje seksipila i zenstvenosti.Sve zene sa kojima sam bio do sada padaju u vodi i zelim nju.
Subotu sam kratko otisao do hotela a onda sam nosio sestre u bioskop.Nakon toga smo isli na sladoled pa u park i tako mi je prosao celi dan.
U nedelju se otac vratio iz Novog Sada i proveli smo vreme kuci svi zajedno.
- Mama hoces li me ti voditi na ples sutra?
- Vodicu te duso nakon casova cu doci po tebe- kaze joj Adriana.
- Ako imas posla mogu ja da je vodim - predlozim.
- Ne bih da te mucim duso znam da ne volis ples.
- Ma nije mi muka zaista ja cu je voditi ti nista ne brini.
Trudim se da izgledam opusteno dok jedva cekam da sutra idem opet u tu skolu.
😂😂😂
Hvala vam na citanju ♥️
YOU ARE READING
ℙ𝕃𝔼𝕊 🔚
RomanceOvo je drugi deo serijala o porodici Ivanov. Ovoga puta cemo se druziti sa Levom i Marijom. Uzivajte