5

2K 107 20
                                    

Lev

Ja sam skroz prolupao.Svaki drugi dan idem u plesnu skolu.
Nema nista lose u plesanju i svi se ljudi ponasaju normalno sem mene.Ja kada idem stvorim film u svoju glavu i zamisljam da ona plese samo za mene.
Nisam normalan majke mi.Nakon sto cas zavrsi treba mi neko vreme da se dovedem u red jer se uvek napalim na nju.

- Adriana idem po Leu i nosim je na casove- obavestim je pre nego izadjem.

- Leve sta je uslo u tebi?- pita me zacudjeno.

- Nista

- Ne zavitavaj mene duso - kaze pretece.

- Ne znam o cemu pricas moram da idem- pobegnem od nje.

Ma ni rodjena majka me ne poznaje bolje od nje.Mi smo se povezali na prvu.Iako je trinaest godina starija od mene ima majcinski stav i brine se za mene isto kao i za moje sestre.

Odem i uzmem Leu iz sķole i pravac na ples.
Poceo sam da gledam videe od razlicitih plesova kuci a cak sam probao i da plesem.Da sazna neko za to ismejavao bi me do kraja zivota.
Nisam jedini muskarac ovde tu su i nekoliko oceva od dece a i brat od Leine najbolje prijateljice Aleksej.

- Cao Leve kako si?- dodje i sedne pored mene.

- Sjajno brate - kazem iskreno a on prsne u smeh.

- Sjajno malo sutra covece ja umirem od dosadu ali moram da je nosim ovu nedelju jer nema ko drugi- kaze smoreno.
On je mladji od mene pet godina ali nase porodice se druze vec godinama pa tako se i mi znamo i cesto se druzimo.

- Sta ima novo?- pitam ga

- Zelim da otvorim teretanu ali otac ne podrzava tu moju ideju.

- Sto?

- Zeli da radim u firmi.Radicu ima vremena ali zelim da prozivim malo. Zar nije greota da ovo savrsenstvo bude zatvoreno u nekom uredu- pokaze na sebe a ja umirem od smeha. On je jedan razvratnik koji nije imao samo onu devojku za koju nezna da postoji.

- Radi ono sto zelis brate u zivotu sve ima svoje vreme.Ako ti treba pomoc oko necega slobodno reci tu sam za sve.

- Hvala ti.

Cas pocne i ja se fokusiram na Mariju.Vec druga nedelja kako dolazim i sve sam navuceniji na nju i na taj njen ples.
Cas se zavrsi a ja odlucim da uradim verovatno naj glupiju stvar u zivotu.

- Zdravo Marija- pozdravim je

- Zdravo- uzvrati zbunjeno.

- Hteo sam da te pitam jel postoje casove za odraslih?

- Postoje ima grupu u koju dolaze parove i uzimaju casove za ples- objasni mi

- U grupu?

- Jeste grupa kao ova samo tamo su odrasli.

- Mene vise zanimaju privatne casove- ispalim.

- I to postoji treba se se prijavite sa svojom partnerkom i da odredimo dan kada vam odgovara da dolazite.

- Partnerkom?- ne razumem o cemu prica.

- Sa vasojom devojkom- objasni mi.

- Ovaj ja nemam devojku ali zelim da naucim neki ples.Dali mozes da mi pomognes.

- To neznam uglavnom....

- Molim te jako mi je bitno.

- Koji bi ples zeleo da naucis?- sta sada da odgovorim.

- Gledao sam jedan kod kuče i jako mi se svideo cekaj da ti pokazem zaboravio sam kako se zove- izvucem telefon i otvorim video. Bachata ples tako se zove. Gleda vcudonevidjeno u ono sto sam joj pokazao ali brzo se pribere pa progovori.

- U redu pomoci cu ti samo da proverim kada imam slobodno vreme.

Boze ti pomozi u sta sam se uvalio.

- U petak u 18h imam slobodan termin ukoliko ti odgovara.

- Naravno bicu tu.

Ja nisam normalan zivota mi.

Lev nam krece na casove plesa.😂
Dali neko zeli da ide sa njim?

Hvala vam na citanju ♥️

P.S. Upamtite Alekseja🤐

ℙ𝕃𝔼𝕊 🔚Where stories live. Discover now