Lev
Dve nedelje, toliko mi je bilo potrebno da usavrsim sve korake.
Kada je pristala da mi daje casove sledeceg dana sam poceo da organizujem latino vece u klubu koji je u sklopu hotela.Tacnije rekao sam Adriani da organizuje i ona je bez reci pristala.
Nisam zeleo da ispadnem lazov jer sam to rekao Mariji.- Savrseno napokon si savladao sve korake- kaze na kraju casa.
Dve nedelje ustajem u cetiri ujutru i uopste mi nij tesko.Plesanje sa njom je uzivanje za mene ali vidim da je ona umorna.
- Kada kazes to napokon zvuci kao da sam vezbao godinama- nasalim se sa njom.
- Nisam tako mislila.Ti si jedan od naj boljih ucenika koji sam imala.
- Hvala uciteljice.
- Mislim da nema potrebe vise da dolazis.
- Ali ja mislim da ima- suprotstavim se
- Leve zaista nema potrebe usavrsio si ovaj ples.
- Zelim da naucim tango- ispalim bez razmisljanja
- Sta?
- Tango ,zelim da naucim.Pre dve nedelje dok sam te cekao gledao sam onaj par koji je plesao i dopalo mi se.Zelim i to da naucim- kazem odlucno.
- U redu ali sacekaj malo da se oslobodi termin u normalno vreme pa onda.Za tri dana jedan par zavrsava sa casovima i upisacu tebe na njihovo mesto.
- U redu tako moze- pristanem
Ne zelim da se odvojim od nje jer uzivam u vremenu koje provodimo zajedno.Ona je jako inteligentna i preljepa je.Prica deset stranih jezika.Bio sam u soku kada sam to saznao.Ja razumem vise jezika ali savrseno pricam samo tri:srpski,ruski i engleski.Ostalo samo razumem po nekoliko reci od :spanski,italjanski i nemacki i to sam naucio zbog posla da bi se razumeo sa gostima koje dolaze u hotel.
- Onda sledeci cas ce biti u petak u 18h- kaze nakon sto pogleda u rokovniku.
- Tesko da cu nauciti za jedan cas da plesem tango - zakljucim a nakon sto me pogleda cudno objasnim.
- U sobotu je latino vece u nasem klubu ali sam bar naucio jedan ples i to je nesto.
- Da spomenuo si to ranije.
- Ti ces biti pocasna gosca.
- Nema potrebe za tim- kaze tiho
- Naravno da ima potrebe ti si zasluzna sto sam postao ovakav plesac- nasalim se i ona se opusti.
Ja sam zbog nje organizovao to vece i zbog nje sam naucio da plesem a ona kaze da nema potrebu.
- Vidimo se u petak Marija
- Vidimo se
Napustim salu u pola sedam ujutru i odem kuci da se spremim za posao.
Umoran sam ali ne odustajem.U petak cu da je pozovem da izadje samnom dosta sam okolisao sa strane.
Odem na posao i odradim dan a kasnije se vratim kuci.
U zadnje vreme sam stalno otsutan i malo sam zapostavio sestre i zbog toga se osecam krivo.- Sta rade moje ljepotice?- udjem na prvog sprata da ih vidim.
- Bato dobila sam tri petice - kaze Lina srecno
- Bravo sreco batina ponosan sam na tebe- zagrlim je
- Gde ti je seka?
- Otisla je kod Eme da uce zajedno.
- Ma bas ce da nauce kad se sastave na jedno mesto- kazem a ona se zakikoce.
- Zasto ti ne ides da ucis sa nekom drugaricom?
- Ja volim da ucim sama a kada nesto ne razumem seka mi pomogne.
Tesko mi pada sto je toliko povucena.Lea ima drugarice sa kojima se druzi van skole i posecuje rekreativne aktivnosti dok ona nikad ne ide nigde jedino provodi vremena sa Leom i njenom drugaricom Emom uglavnom kuci i stalno je sa knjigom u ruci.
- Sine napokon da te vidim pomislio sam da si se otselio na drugi kontinent- udje otac u dnevnom boravku.
- Radio sam tata u hotelu ima puno posla- kazem delimicnu istinu.
- Znam sine i ja radim ali uvek nadjem vremena za vas.
- Dimitri ostavi dete na miru!- prodere se Adriana iz kuhinje.
- Prestani da ga branis zbog tebe je takav. Jos od kada ste se upoznali udruzili ste se protiv mene- kaze bozem ljuto
- Tata nemoj da vices na moju macehu!- umesam se i on frkne.
- Eto kazem ja lepo vi ste kao lonac i poklopac- kaze pomirljivo
Volim svog oca i svoju majku ali Adriana ima posebno mesto u moje srce.
- Leve sutra dolazi dj da se dogovorimo za muziku treba da budes tamo i da mu objasnis jer je to bila tvoja ideja- kaze kada donese kafu.
- Hocu maceha nista ne brini.
- Kakav dj sta smerate sada?- oglasi se moj otac opet
- Organizujemo latino vece u klubu.
- Boze daj mi strpljenja vi niste normalni- ustane i ode u radnu sobu.
- Sta mu je sada?
- Pusti ga znas da prica u prazno samo glumi ljutnju.Nego reci mi jesi li pozvao devojku?
- Koju devojku,o cemu pricas?- pravim se lud.
- Ma daj Leve mozes da zavaras oca ali ne i mene.Ti ides u plesnu skolu, organizujes latino vece to nije bez razloga.Jesi li pozvao Mariju da izadje sa tobom?
- Nista ti ne promice- uzdahnem jer me otkrila.
- Ne promice mi duso vi ste moja deca.Odigraj ovo na pravi nacin ona je jako dobra prilika za tebe.
- Zvucis kao baka Suzana sa tom prilikom- nasmijem se.
Pricamo jos malo pa veceramo a onda odem da odmorim.
U cetvrtak se sastanem sa dj-om i dam mu spisak sa pesme koje mora da pusti to vece.Sredim svu papirologiju i potpisem sve sto treba.Nakon radnog vremena uzmem Leu i Linu i odnesem ih u bioskop jer ne zelim da se osete zapostavljene.
Ni sam neznam kako sam docekao petak ali jedva sam cekao da je vidim.
Tacno u 18h bio sam tamo.
Odrzali smo cas kao i svaki prethodni.
Kada je muzika stala ona je bila na milimetar od moje lice i odlucio sam da ispalim pitanje.- Dali zelis da izadjes samnom?
- Sta?
- Pitao sam te dali zelis da izadjes samnom?Sutra uvece na latino vece.
- Ja...odkud sada to?- pita iznenadjeno
- Svidjas mi se ,zbog tebe sam naucio da plesem da bi mogli da plesemo zajedno- kazem iskreno.
- Leve- prosapta tiho
- Pristani molim te.
- U redu izaci cu sa tobom- kaze i maleni osmeh se pojavi na njenom licu.
Eto Leve nije bilo tesko i nije bolelo.
Razvucem osmeh od uha do uha i napustim salu.
Hvala vam na citanju ♥️
YOU ARE READING
ℙ𝕃𝔼𝕊 🔚
RomanceOvo je drugi deo serijala o porodici Ivanov. Ovoga puta cemo se druziti sa Levom i Marijom. Uzivajte