Lev
Stojim ispred nje dok u pozadini svira neka Senjorita ili tako nesto.Ova muzika je bas poput nje senzualna. Stavim ruku na njena ledza i privucem je ka sebi a ona stavi ruku na mom vratu i pripije svoje telo uz moje.
Ovaj ples je jako prljav. Moja leva noga je izmedju njene dve i ona neprestano pomera kukove a moje misli lete na stvari na koje ne bi trebalo u ovom trenutku.Ja sam poludeo skroz.
Nastavimo oboje da se krecemo u ritmu muzike.
Jedva se odupirem zelji da spusim ruku nize . Odmakne se od mene i zavrti se u krug i svoja ledja nasloni na moja prsa. Pomera svoju guzu a ja sam pre pucanja i neznam dali cu da uspem da izdrzim do kraja.Neznam koliko je vremena proslo ali kada je muzika stala ja sam bio u delerijumu.
- Bio sam jako los zar ne?- uspem da izustim nekako.
- Naucices uz malo vise vezbe- kaze tiho i napokom pomeri ruku koja je bila oko mog vrata i udalji se od mene.
Ovo nije ples covece ovo je erotika.Dok mi je pokazivala pokrete i objasnjavala na sta treba da se fokusiram ja je nisam slusao samo sam je gledao u njene pune usne.
Kada je podigla kosu i vezala je u neurednu pundju video sam da ima mladez na vratu sto ju je cinio posebnom.Dobio sam zelju da spustim glavu i da ljubim taj njen nezan vrat bas tamo na tom mestu.- Leve jesi li razumeo?- iz transa me trgne njen glas.
- Oprosti nista nisam cuo- kazem iskreno.
- Ako ti se ples nije dopao ili ti je tesko da sovladas korake mozes da odaberes neki drugi.
- Ne jako mi se dopao zelim bas taj da naucim- kazem odlucno.
- U redu onda kada ti odgovara sledeci cas?
- Sutra - ispalim
- Za vikendom ne radim od ponedeljka do petka imam slobodne termine od 17-19h.
- Moze dolazicu svaki dan u to vreme.
- Leve to je mnogo dovoljno je da odaberes dva dana u nedelji sa po jedan sat.
- Zelim da naucim sto pre taj ples. Zelim da izvedem jednu devojku na latino vece koje ce se organizovati u moj klub- odakle mi je ovo doslo poima nemam ali ovo nema nikakve veze sa stvarnoscu.
- U redu kako god zelis.Vidimo se onda u ponedeljak u 17h- kaze i u istom trenutku se udalji.
Bravo Leve nemozes kao sav normalan svet da kazes svidjas mi se, izadji samnom vec samo lupas gluposti.Eto sada misli da mi se svidja druga devojka.
Krenem da joj objasnim ali u tom trenutku njoj zazvoni telefon.
- Reci....evo izlazim sada upravo sam zavrsila...U redu- zavrsi razgovor.
- Moram da zatvorim salu i da idem cekaju me- obavesti me.
- U redu oprosti sto sam te zadrzao.Vidimo se- kazem i napustim salu.
Na ulicu je parkiran auto a pored njega stoji meni poznati momak.
- Zdravo Mario kako si?- pozdravim ga..
- Dobro sam kako si ti?U zadnje vreme te ne vidjam u teretanu.
- Dobro sam evo ima mnogo posla u hotelu pa ne stizem bas sve- slazem
- Sta te dovodi ovde?- pitam ga
- Dosao sam po Mariju da je vodim na veceru- kaze a meni mrak padne na oci.On je taj sa kim je otisla onog dana znaci on je njen momak.
- Lepo se provedite- kazem i krenem ka svom autu.
Udjem unutra i taman da startujem auto vidim je kako izlazi.Pridje mu i zagrli ga a onda udje u auto i odu.
Ah Leve glupane sta si mislio da ce ona tebe da pogleda a ja dosao da ucim ples zbog nje.
Sta mi je ovo trebalo u zivotu?
Startujem auto i odem kuci.Nisam ni usao dole da veceram vec sam samo otisao na svoj sprat i bacio sam se pod tus.Trebalo je da ohladim svoju glavu jer mi je bila u haosu.
Bilo je devet sati uvece kada je neko pozvonio na vrata.Sigurno su Lea i Lina jer nema ko drugi.
- Zasto nisi dosao da veceras?- ugledam Adrianu koja me pogura i udje unutra.
- Nisam bio gladan.
- Leve sta ti je duso jel imas neki problem?- pita zabrinuto.
- Ne samo sam umoran.
- U redu onda odmori.Znas da sam tu za sve sto ti treba.Ako zelis sa nekim da pricas slobodno dodji- kaze i nakon sto ostavi hranu koju je donela ode.
Sta da joj kazem? Da sam se zacopao u devojku koja je vec zauzeta?
Ma jebes sve ovo ....
Leve nemoj da pravis sranja molim te😂😂
Hvala vam na citanju ♥️
YOU ARE READING
ℙ𝕃𝔼𝕊 🔚
RomanceOvo je drugi deo serijala o porodici Ivanov. Ovoga puta cemo se druziti sa Levom i Marijom. Uzivajte