15

1.9K 107 17
                                    

Lev

Nikad se nisam osecao ovako.Imao sam ja veze i ranije ali ovo je drugacije.Nisam mogao da utopim glad za njom. Koliko sam je vise imao sve vise sam je zeleo.Bio sam kao narkoman navucen na drogom,postao sam ovisan od nje.

Skoro je tri sata posle podne a ona i dalje spava.Polako se izvucem iz kreveta i odem da se istusiram.

Bio sam na vratima kupaone kada sam video da se probudila.Sklonila je prekrivac i krenula da ustane ali je pala na pod.

- Ljubavi sta je bilo?-potrcim ka njoj i osetim da joj telo drhti.

- Zasto places?- uhvatim je i podignem na krevetu.Kada je pogledam bolje shvatim da ne place nego da se smeje.

- Sta je bilo duso?

- Nisam mogla da stanem na nogama.

- Sto?

- Zato sto me misice bole.

- Preterao sam sinoc oprosti ljubavi.Jesam li te povredio?- pitam sa krivicom.

- Nisi me povredio bio si savrsen i skloni taj zabrinuti izraz sa lica.

Ona je ustala polako i otisla da se istusira a ja sam otisao u kuhinji da skuvam kafu.Sinoc me je kupila sa onim gestom sto je skuvala veceru i sto smo ostali kuci.To nije ucinila ni jedna devojka ranije za mene. Sve su zeleli da ukuse luksuz i ni jedna se nije ni potrudila da uradi ni neku sitnicu za mene a kamo li nesto slicno ovome sto je ona uradila.

Nakon pola sata pili smo kafu na terasi.Sedela je u moje krilo  naslonjena na moje grudi.

- Jesi li bolje?

- Jesam i prestani da me pitas svkih dva minuta.Popila sam lek i dobro sam.

Neko je pozvonio  i poceo da lupa na vrata.

- Sta je ovo?- skocimo oboje sa stolice.

- Koliko je sati?

- Skoro 16h

- Jooj ovo je Mario.Sedi ja cu da otvorim.

- Pa dobro be Marija jesi li ti normalna?Gde ti je taj jebeni telefon sto se ne javjas?

- Neznam ja sam upravo ustala.

- Sta ti je?Jesi li bolesna?- pita je zabrinuto

- Nisam bolesna Mario spavala sam.Udji ne stoj na vrata.

On udje i sedne na fotelju a ja jos uvek stojim na terasi.

- Hoces da ti skuvam kafu?

- Ako ti nije muka

- Kakva muka braco taman cemo i mi da popijemo jos po jednu- kaze i ugrize se za usta.

-Zasto pricas u mnozini kada si sama?- pita je i pocinje da se okrece.

- Nisam sama decko mi je tu?- kaze opusteno.

- Maco daj ne zajebavaj me ti nemas decka.

Odlucim da je vreme da udjem i da se pretstavim.

- Zdravo Mario kako si- pitam odmah sa vrata.

- Leve sta ti radis ovde?- pita zbunjeno.

- Pijem kafu

Par trenutaka gleda najizmenicno u nas a onda progovori.

- Vi ste u vezi- zakljuci dok nas gleda iznenadjeno

- Bravo Kolumbo otkrio si Ameriku- kaze Marija

- Pa otkud ja da znam nista mi nisi spomenula.

- Pa tek smo nedelju dana u vezi sta da ti kazem.

- Kada razmislim bolje video sam ja njega par puta ispred skole kada sam dolazio po tebe ali ti si rekla da dovodi sestru na casove.

- Pa tada je to bilo tako sada je drugacije- kaze i nasmeje se slatko.

- Vi sedite ja idem da skuvam jos po jednu kafu.

Ona ode u kuhinju a mi sednemo.Red pricu, red smeha i tako su prosla skoro dva sata. Mario je dobar momak i vidi se da su povezani jako. Cestitao sam mu na veridbu i dogovorili smo se da izadjemo neko vece svo cetvoro zajedno.

- Ja nisam znao da ste brat i sestra mislio sam da ti je momak- kazem nakon sto Mario ode.

- Od kud ti tu budalastinu?- pita zacudjeno

- Kada sam krenuo da odem nakon prvog casa sreo sam ga.Rekao je da te ceka da bi te nosio na veceru.Ja sam utripovao da ste u vezi i zato nisam dolazio na casove- priznam

- I kako si saznao da mi je brat?

- Spiunirao sam ti instagram bas kada je bila njegova veridba i tada sam saznao.

- I nakon toga dosla maca na vratanca- kaze dok se smeje.

- Sta da ti kazem malo sam ispao kreten.Doduse sa njim se znam iz teretane a za tebe sam prvi put cuo od Lee i tada sam te i video.Od kud da znam da ste u rodu.

- To razumem mi zapravo i ne licimo jedno na drugo.

- Koliko ste razlika u godinama?- pitam normalno pitanje a ona se uvija od smeha.

- 5 minuta- kaze kada dodjje sebi

- Mi smo blizanci- pojasni jer je gledam zacudjeno.

- Zajebavas me

- Ne zaista smo blizanci ali dvojajceni zato uopste ne licimo.Ja sam 5 minuta starija od njega- kaze ponosno.

- To je zaista velika razlika- kazem dok se sada ja smejem.

- Sta da kazem ja koji sam skoro dvadeset godina stariji od Line?

- To je zaista mnogo mogao bi otac da joj budes.

- Jeste ali ja sam srecan sto ih imam.Zbog njih dve sam se doselio ovde......

Ispricao sam joj sve o svom zivotu.O svom odrastanju,o majku i oca,o tome  zasto sam odlucio da se doselim ovde ,apsolutno sve.

- Ti si najbolji brat na svetu- kaze zadivljeno kada zavrsim sa pricu.

- Mozda nisam najbolji ali trudim se da budem uvek tu za njih...- telefon mi je zazvonio i prekinuo recenicu.

- Reci maceha

- Cao duso kako si?

- Dobro sam kako ste vi?

- Dobri smo samo sam se zabrinula za tebe.Od sinoc nisi dosao kuci.

- Nemoj da brines kod Marije sam.Doci cu uskoro ali nemoj da me cekas znam put do svog kreveta- nasalim se.

- U redu pozdravi Mariju i cuvaj se.

- Hocu maceha laku noc- prekinem poziv.

- Adriana te pozdravja- kazem joj

- Hvala- kaze zamisljeno

- Pitaj duso sta te zanima

- Ovaj kakav odnos imas sa Adrianom?Mislim kako se slazete?

- Perfektno

- Zasto je onda zoves tako?

- To je samo nasa sala.Tako sam poceo da je zovem jos kada sam je upoznao i tako je ostalo.Ona je prihvatila to kao zezanje i nije joj  smetalo.Sto bi rekao moj otac mi smo lonac i poklopac.

- Ti si naj divniji muskarac na svetu- kaze i poljubi me.

Ne bi voleo da se odvojim od nje ali moram da idem kuci jer sutra oboje radimo a zgora na sve moram da idem i na casove plesa.
Casove plesanja sa njom mi je postalo najlepsi deo dana iako sam poceo da zapostavljam posao malo zbog to.

Hvala vam na citanju ♥️

ℙ𝕃𝔼𝕊 🔚Where stories live. Discover now