nadrogoval ma

220 7 1
                                    

Karin pov-
"Čo budeme robiť"? spýtala som sa Lea. Ležali sme na gauči a ja som sa tak strašne nudila. "No vlastne zabudol som ti povedať som pozvaný na takú párty... chceš ísť so mnou?" pozrel na mňa. "To je v nejakom klube?" spýtala som sa ho. "Nie nie to je v dome môjho kamaráta" zostala som na neho pozerať. Spomenula som si že aj Mell ide na párty k niekomu teda k Billovi. NO POČKAJ LEO TAM JE POZVANÝ ASI TIEŽ. "moment ako sa volá tvoj kamarát" spýtala som sa ho a čakala na jeho odpoveď. "Viliam prečo?" Odľahlo mi. "Len tak ma zaujímalo" odpovedala som mu a začala som pozerať na film. "A to mám brať ako áno že ideš?" pozrel sa na mňa a usmial sa. "Áno" usmiala som sa na neho. "Ale ja nemám čo na seba" povedala som mu. "Máš šťastie že mám sestru" usmial sa na mňa,postavil sa a išiel preč. Asi mi zobrať oblečenie. Po 5 minútach prišiel s dosť peknými šatami. Ale prišli mi moc. "Není to trochu moc krátke" pozerala som na neho. On pozeral na mňa a na tie šaty"krátke,nekrátke máš krásne telo takže si to môžeš dovoliť" usmial sa na mňa. Ja som sa postavila z gauča smerom Za Leom,zobrala som si šaty z jeho ruky a išla do kúpeľne sa prezliecť.

Toto sú tie šaty

Obliekla som si ich a išla za Leom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obliekla som si ich a išla za Leom.

"Tak čo povieš?" Ukázala som na seba. Leo na mňa len pozeral s otvorenou pusou. "Nemám slov" nedokázal pustiť zo mňa oči. "Ma tvoja sestra aj nejaké malovatka?"Spýtala som sa ho. "Jasne,choď k nej do izby je to tá 2 izba na ľavo" povedal mi a ja som išla. Jeho sestra doma nebola. Mala krásnu izbu. Hľadala som malovatka až som ich našla. Asi 20 minut som sa maľovala a musím povedať že sa mi to podarilo. Potom som si spravila už iba účes.

Toto je ten makeup a účes.

 Vyšla som z izby a išla za Leom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vyšla som z izby a išla za Leom. Spýtal sa ma či môžme ísť a ja som ukázala hlavou áno. Sadli sme si do jeho auta,pustili si pesničky a spievali. Po 15 minútach sme prišli na dané miesto. Obaja sme vystúpili z auta a išli smerom do domu. Leo sa privítal s Viliamom. Viliam na mňa pozeral s úsmevom"a kto je táto krásna slečna" opýtal sa Lea. "To je-"prerušila som Lea. "Som Karin" usmiala som sa na neho.

Mell pov-
Je 20:00 a o Karin nič neviem. Sedím za kuchynským stolom a čakám kým mi zavolá Bill pretože idem k nim na tú párty. O Karin som sa začala báť tak som jej skúsila zavolať ale nedvíha. Keď som skúšala volať tak mi zavolal Bill a povedal že už čaká pred mojím domom. Postavila som sa zo stoličky a išla von.

Sadla som si do auta. "Ahoj,dnes ti to pristane" povedal mi Bill a pozeral na mňa."aj pôjdeme alebo?" zasmiala som sa "o jasne pri tvojej kráse som úplne zabudol" zasmial sa a išli sme. "Vieš niečo o Karin?" spýtal sa ma. "Nie vôbec nič" zostala som na chvíľu ticho a potom som opäť začala "budem rada ak sa vôbec vráti pretože som ju sklamala a ešte aj hento povedala" pozerala som von z okna. "Neboj sa všetko bude ok a ona sa vráti" Bill ma pohladkal na stehno. Ja som sa len na neho usmiala. Po 25 minútach sme prišli konečne na dané miesto. "Wau to je obrovské" povedala som a vystupovala z auta. Ich dom bol tak obrovský že som prišla o slová.

Toto je ten dom

Bill sa len zasmial chytil ma za bok a išli sme dovnútra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bill sa len zasmial chytil ma za bok a išli sme dovnútra. Cítila som ako sa červenám a mám motýliky v bruchu. Vošli sme dnu sadli sme si na gauč vedľa Gustava, Georga a Toma. Mali tú veľa ľudí a všade bola cítiť tráva.


Karin pov-
Mala som v sebe už celkom dosť alkoholu. Stála som pri stole kde bol alkohol a len som si to nalievala a pila. Cítila som sa už divno a videla som ako nejaký muž pri mne stojí. "Chceš?" spýtal sa ma a v ruke držal nejaký drink. Ja som sa usmiala na neho a drink si zobrala. Viem že sa drinky od cudzích neberú ale ja som bola naozaj už na mól. Po nejakých minútach som sa začala cítiť veľmi zle. Ten chlap pri mne stále stal a len na mňa pozeral. Točila sa mi strašne hlava a začala som strácať balans.
"Chceš ísť ku mne domov?"spýtal sa ma a išiel bližšie. "N ne-nechaj ma" nedalo sa mi moc hovoriť. On má chytil za bok a začal ma brat s ním. "Po-povedala som nie" začala som zvyšovať hlas. Nič som pomaly nevidela len jeden veľký kolotoč bol v mojej hlave." Pusť ju" kričal na neho Leo. "Povedal som pusť ju" pristúpil k nám bližšie. Ten chlap ma len držal a smial sa. Leo mu dal päsťou do nosu a ten chlap len padol. Leo ma zobral a išiel so mnou si sadnúť na gauč. " Karin počuješ ma?" počula som len každé druhé slovo. Bolo mi hrozne. Začali sa mi triasť nohy, točila sa mi úplne hlava a prestala som pomaly vidieť. Videla som len chvíľkami. Raz tma a raz normálne a takto sa to striedalo. Až som padla a videla len tmu.

Mell pov-
S chalanmi sme sa dobre bavili. Tancovali sme, srandovali sme a smiali sme sa. Neprídu mi taký nebezpeční ako ľudia hovoria. Začal mi zvoniť mobil a videla som neznáme číslo.

"Haló?" ozvala som sa
"Mell to som ja Leo"
"O ahoj Leo čo sa deje"
"Karin je v nemocnici"
"Prosím?! Jak v nemocnici"
"Nejaký chlap ju nadrogoval"

videla som ako sa na mňa chalani len pozerajú

"Jak nadrogoval? Kde vôbec ste boli?"
"Na párty u môjho kamaráta...hlavne buď v kľude a príď do nemocnice hneď ako budeš môcť"
"Hneď som tam"

Telefonát som prerušila a začala to všetko spracovávať. "Bill musím rýchlo ísť" stavala som sa z gauča. "Čo sa stalo?" Bill znel celkom vystrašeno. Všetci 4 na mňa len pozerali. "Karin je v nemocnici niekto ju nadrogoval" "čo? Preboha to je hrozne" ozval sa Gustáv. Nedalo sa nevšimnúť toho Tomovho výrazu. Vyzeral že ho to celkom trápilo ale stále nechápem prečo. Rozlúčila som sa s chalanmi a Bill ma zaviezol do nemocnice...

1063 slov
Pokračovanie nabudúce ~~~~

Z nenávisti láska Where stories live. Discover now