Videla som na ňom že je nervózny.
"Deje sa niečo" opýtala som sa ho a on sa na mňa pozrel.
Chytil mi ruku.
"Nikdy som to nikomu nehovoril" zasmial sa a stále ma držal za ruku. Pozeral sa mi jeho peknými očami do tých mojich. "Ale Karin...ja.....ja ťa ľúbim a cítim niečo k tebe"
Zostala som len pozerať. Bola som v šoku že Tom mi to povedal. Myslela som si že mi to nepovie.
Bola som šťastná.
Len som na neho prekvapene pozerala.
"Nemusíš nič hovor-" prerušila som ho.
"Tom aj ja teba" zakričala som a objala ho.
On sa zasmial "toto som veru nečakal" povedal mi prekvapeno. A objal ma späť
Keď som ho doobjimala tak som ho pobozkala. Nebudem klamať toto mi ale chýbalo.
Potom som sa od neho odsunula, usmiala sa na neho. On mi úsmev opätoval.
"No ja sa pôjdem pomaly nachystať" povedala som mu,postavila som sa z postele a išla smerom ku skrini.
Otvorila som ju a vybrala som si oblečenie. Keď som si oblečenie položila na posteľ tak som si všimla že Tom na mňa stále pozerá.
"Čo je?" opýtala som sa ho s úsmevom.
"Som rád že ťa mám" povedal mi
Postavil sa a išiel za mnou. Pozeral mi do očí a následovne na pery. Chytil mi ruku a pobozkal ma. Jednou rukou má chytil za krk a druhou za zadok.
Ja som dala obe moje ruky okolo jeho krku. Bozkávali sme sa tak ako vždy. Jeho jazyk v mojej puse a môj v jeho.
Potom ma začal bozkávať aj na krku ale v tom nám prišiel niekto do izby.
Mell. Bože Mell. Prečo práve teraz.
"Oooo prepáčte" zakryla si rukami oči "nič nevidím" stála vo dverách.
My sme s Tomom prestali a pozerali na ňu.
"Bože Mell normálne sa pozri šak nič sa nerobí" povedala som jej s trošku nasraním hlasom.
Ten moment s Tomom som si užívala a ona to pokazila
Tom na mňa pozrel "nechám vás samé" usmial sa a išiel preč
Keď prechádzal okolo Mell tak sa zastavil .
"Keby prídeš trochu neskôr by si nás mohla vidieť inak" mrkol na ňu,usmial sa a odišiel.
Mell zostala len pozerať. A ja som sa na tom smiala."Budeš ešte dlho v tých dverách alebo pôjdeš aj sem?" opýtala som sa jej a išla som sa prezliecť.
Mell zavrela dvere a sadla si na posteľ.
"Čo to kurva bolo?" opýtala sa ma a sledovala ako sa prezliekam.
"Čo?" Pozerala som len na ňu "jaaaj ty myslíš hento no,práve mi Tom priznal že ku mne niečo cíti a ja som zistila že aj ja k nemu"
"PROSÍM?" zakričala a len prekvapeno pozerala.
"Drž hubu" doobliekala som sa a pozrela na ňu "prečo vždy keď ti niečo poviem tak musíš zakričať na celý dom?"
"Lebo som z toho vždy prekvapená" pozerala na mňa s veľkými očami.
"Choď sa obliecť radšej ja sa idem namaľovať,a len mi tu zavádzaš" povedala som jej a išla pri stôl sa maľovať.
YOU ARE READING
Z nenávisti láska
Action‼️Druhá čas na profile ‼️ Tento príbeh je o tom ako Karin a jej najlepšia kamarátka Mell sa rozhodnú ísť v noci na závody do mesta keď tam sa všetko zmeni. TENTO PRÍBEH OBSAHUJE: ~ alkohol ~ ~ sex ~ ~ drogy ~ ~ ubližovanie ~ ~ emócie ~ ~ nadávky ~