Karin pov-
O 8:10 sme boli na letisku."Nechceš si to rozmyslieť?" opýtal sa ma Leo počas toho ako sme si sadli na stoličku a čakali na lietadlo.
"Nie Leo"
"Tak Karin dúfam že ťa uvidím čo najskôr" usmial sa na mňa. Ja som mu umsev opätovala.
Bolo 8:50 a už vyhlásili môj let takže som sa postavila,rozlúčila s Leom a išla do lietadla.
Ešte po ceste ako som išla do lietadla tak som sa otočila a zakývala som Leovi a on mi odkýval.
Už som bola k lietadlu bližšie a bližšie a tým väčší smútok som cítila.
Zvonil mi telefón. Bola to Mell. Nemohla som jej dvihnúť tak som si mobil vypla.
Bola som už v lietadle,sadla som si tam kam som mala,kufor som si dala nad seba do tej ako keby poličky.
Bolo 9:10 a naše lietadlo odlietalo. Najprv to bol len tlak a potom už sme leteli.
Ako som pozerala z okna som cítila ako sa mi hrnú slzy do očí. Opúšťam svoje vysnívané mesto, najlepších kamošov len kvôli chalanom? Neviem ako dlho to vydržím.
Tom pov-
Keď som dočítal ten list tak som cítil že mi tečú slzy po tvári. Páni ja plačem?Nikdy sa mi to nestalo ale keď som si uvedomil to že Karin možno už v živote neuvidím tak ma to dostalo. A dostalo ma aj to že ma nebude každý deň rozosmievať a kričať po mne zároveň.
"Tom ty plačeš?" spýtal sa ma Bill a pozeral na mňa. Ja som sa pozrel rýchlo na inú stranu a utrel si slzy.
"Nie neplačem" klamal som. "Viete kam išla?" pozrel som na nich
Krútili hlavou nie.
"A neviete kam mohla ísť?" pokladal som list na stôl "niekam ďaleko ale nenapadá ma vôbec kam" povedala Mell.
"Skús jej zavolať" Mell vytiahla mobil a skúsila jej zavolať "prerušila" povedala a skúsila znova "vypla si mobil" pozrela smutné a zrušila hovor,a telefón si schovala.
"Kurva" zakričal som
"Tom ukľudní sa ona sa vráti" hovoril mi Bill a snažil sa ma upokojiť
"A kedy Bill? kedy? Odišla kvôli mne. Nemal som byť na ňu taký hnusný" zakričal som. A rozmýšľal čo ešte skúsiť aby sme zistili kde je.
"Musela odísť v noci" povedala Mell a ja som nnanu pozrel "a to znamená čo?" opýtal som sa jej aby som zistil čo tým naráža.
"Že musela niekde byť cez noc" pozrela na mňa
"U Lea" povedal Bill a obaja sme na neho pozreli.
"Skúsim mu zavolať" povedala Mell a opäť zobrala mobil do ruky a začala volať.
"Prečo ťa napadol zrovna on?" pozrel som na Billa.
"Si myslíš že by išla do hotela potom čo sa tam stalo minule?" Pozrel na mňa.
Mell išla volať preč a my sme len čakali kým príde a čo nám povie.
"Čo sa vlastne stalo?" opýtal sa ma Bill.
"Ja neviem Bill proste nevedel som komu veriť. A Geogr je kamarát on by mi neklamal"
"Tom a Karin áno? Ona ťa ľúbila ja som to na nej videl. Vždy keď bola pri tebe tak nespustila z teba ani oči. Nikdy"
"Snažila sa mi to vysvetliť ale poslal som ju preč"
"Tom ty si naozaj k-" Bill išiel niečo povedať ale v tom prišla za nami Mell.
Podľa jej uplakanej tváre som vedel že to není nič dobré.
Sadla si vedľa Billa a začala nervózne trepať nohami. Pozrela na nás. Bola celá uplakaná
"Uhm-----no takže. Karin išla za-----svojim otcom" ja som na ňu pozrel "a ten je kde?" opýtal som sa jej.
"V---uhm v Turecku"
Zostal som len pozerať. Karin išla do TURECKA?!
"Do piče" kopol som do stola a išiel do izby.
Karin pov-
Let trval asi 6 hodín (vymyslený čas lebo neviem koľko naozaj let trvá)Prišli sme na letisko,ja som si zobrala kufor a vystúpila z letadla.
Tak ahoj Turecko. Povzdychla som si a išla som cez letisko.
Keď som vyšla von tak tu stáli taxíky. Sadla som si do jedného z nich,povedala otcovu adresu a išli sme na adresu.
Tom pov-
Niekto mi zaklopal na dvere do izby."Tom musíš sa ísť najesť" hovoril z poza dverí.
"Nie Bill nechaj ma" ležal som na posteli.
V tom nám niekto zazvonil na zvonček.
Ja som sa postavil s tým že idem otvoriť ale Bill tam stál už.
"Bill kto to je?" kričal som po čas toho čo som išiel po chodbe lebo som nevidel kto tam je. Bill sa neozval.
Až som prišiel bližšie a neveril som koho vidím
"Ty čo tu robíš?".......
Karin pov-
Taxík mi zastavil pri dome,ja som si zobrala z kufra svoj kufor,zaplatila som za cestu a išla smerom k tomu domu.Stála som len pri dverách a bola nervózna. Nadýchla som sa vydýchla som si a zaklopala.
Počula som blížiace sa kroky ku dverám. Dvere sa otvorili.
"Ahoj tati".......
809 slov
Koniec
YOU ARE READING
Z nenávisti láska
Action‼️Druhá čas na profile ‼️ Tento príbeh je o tom ako Karin a jej najlepšia kamarátka Mell sa rozhodnú ísť v noci na závody do mesta keď tam sa všetko zmeni. TENTO PRÍBEH OBSAHUJE: ~ alkohol ~ ~ sex ~ ~ drogy ~ ~ ubližovanie ~ ~ emócie ~ ~ nadávky ~