Otočila som sa na neho a on išiel bližšie ku mne. " Viac sa usmievaj pretože táto tvár" chytil ma za tvár "ti nepristane"
Ja som sa od neho odsunula a išla preč. Išla som naspäť do garáže za Billom a Mell. Videla som ako sa na seba pozerajú,a aj to ako sa spolu smejú. Keď som ich takto videla tak som sa otočila a išla do svojej izby. Ľahla som si do postele a zaspala som."Karin vstávaj" pomaly som otvorila oči a bol pri mne Bill. Videla som že vonku sa už zotmievalo. Pomaly som si sadla a Bill na mňa pozeral. "Koľko som spala?" spýtala som sa ho. "4 hodiny" pozrela som na neho s vystrašenými očami " 4 HODINY?!" zakričala som. On sa zasmial a ukázal hlavou áno. "Poď sa najesť večera je hotová" povedal mi a išiel preč. Ja som sa pomaly postavila a išla za nimi. Nechcelo sa mi tam moc ísť pretože som nebola zvedavá na Tomov blbý výraz a tvár.
Pomaly som išla pri stôl a sadla si. Sadla som si vedľa Billa a oproti mne bola Mell a vedľa Mell Tom. Na stole bolo prichistane jedlo už. Boli to cestoviny s niečím. "Dnes ideme na párty" povedal Tom a napil sa vody. "Ja nejdem" povedala som. On na mňa hnusno pozrel"dnes ideme IDEME na párty myslím si že vieš čo slovo ideme znamená" hnusno na mňa pozrel. Ja som len prekrútila očami a jedla ďalej. Mell pozerala nevinne a Bill tiež. Neviem čo sa stalo ale prestala som cítiť strach. Veď ja predsa sa viem ubrániť a nebudem počúvať nejakého namysleného Toma. Keď sme dojedli ja a Mell sme to upratali, Bill a Tom niekam išli.
S Mell sme išli po tom do izby. "Musíme na tej párty ujsť" povedala som Mell."Karin ja sa bojím riskovať a navyše ani sa nám to podariť nemusí" povedala mi a pozerala von z okna. Ja som ležala na posteli a rozmýšľala ako by sme mohli ujsť.
KlopKlop
Niekto nám zaklopal na dvere a vošiel ďalej. Bol to Tom. Mal v ruke 2 šaty. Položil nám to na posteľ. "Toto si oblečiete" pozrel na šaty a potom na nás. "Vyzerá to jak pre štetku" povedala som mu a šaty si pozrela. Šaty boli naozaj veľmi krátke. "Ak sa ti nepáči tak vieš čo ťa čaká" povedal mi. Ja som len prekrútila očami. "A ešte toto" hodil na posteľ kapsičku kde boli malovátka. "Za pol hodinu buďte nachystané" povedal a odišiel. "Jak ho ja nenávidím...je to nechutný hajzel".povedala som s nervami Mell. "Kľud" povedala mi. "Si robíš srandu asi že? Kľud? Si normálna? Mám byť kľudná keď nás uniesli a žije tu psychopat??? To mám byť kľudna?" zobrala som si šaty obliekla si ich a išla sa namaľovať. "Prepáč fajn? Ja som tiež z toho celého mimo" povedala popri tom ako sa obliekala Mell.Boli sme potom už ticho a len sa chystali.Moje šaty
Môj makeup
Mell šaty
Mell makeup
Po tom ako sme sa nachystali tak sme išli dole kde bol Tom, Bill a ďalší dvaja chalani.Tom pov-
Keď som videl ako idú dole tak som zostal len pozerať. Karin je prenádherne dievča. "Gustáv toto je Karin a Mell" Bill začal predstavovať baby našim kamarátom. Ja, Gustáv, Georg a Bill sme kamarátska štvorica. Sme spolu vždy všade. Keď ich dozoznamoval tak som nevedel pustiť oči z Karin. Bože Tom. Nemôžem byť takýto je to len suka. Konečne sme vyrazili a išli do baru. Išli sme všetci spolu na jednom veľkom aute. V aute sa rozprával hoci kto s hocikým. No jediný ja som pozoroval ako sa všetci bavia a so mnou sa baví len Georg. Ja a Georg sme dosť dobrý kamaráti. Konečne sme po čase dorazili do klubu. Vystúpili sme všetci z auta a išli smerom do klubu.Karin pov-
Wau. Bolo to naozaj pekné a veľké. Vnútri bolo tak veľa ľudí a všade bola cítiť tráva, cigarety a alkohol. Vyzeralo to skôr ako nejaký mafiánsky podnik. S Mell sme išli po chalanoch lebo sme nevedeli kam ísť. Našli sme stôl a tam si sadli. Mell sedela s Billom,ja vedľa Gustava a Toma a Georg vedľa Toma. Prišiel sa nami barman. "Čo si dáte?" spýtal sa nás. Všetci sme povedali to na čo máme chuť a on nám to po chvíli priniesol.Ubehla asi hodina a všetci sme mali toho veľa vypité. Rozprávali sme sa všetci spolu. Niečo som zabudla povedať. Bill a Mell sa aj bozkávali. Ja som sa najviac bavila s Gustavom. A Georg sa zas bavil s Tomom.
Postavila som sa od stola. "Kam ideš?" opýtal sa ma Tom. Ja som na neho pozrela "na záchod" prekrútila som očami a išla. Ten alkohol som v sebe naozaj cítila a cítila som aj to že nejdem rovno. Hľadala som záchod všade až som ho konečne našla. Spravila som to čo som chcela. Išla som si umyť ruky a naspäť.
Keď som išla naspäť cítila som sa hrozne. Všetko sa mi točilo a bolo mi extrémne zle. Bolo to ako keď ma minule niekto nadrogoval. Po nejakom čase som sa konečne dostala ku stolu a sadla si. "Karin si v pohode?" spýtala sa ma Mell. "Annno prečo?" začala som strácať opäť ako minule schopnosť hovoriť. "Si celá bledá" povedala mi Mell. Opäť som počula iba každé druhé slovo. "Asi by sme už mali ísť" povedal Bill. Tom na mňa pozeral a ani nespustil zo mňa oči. "Ľudia j-je mmmi zle" začala som opäť strácať svoj zrak. Mell ku mne pribehla. "Dala si si od niekoho niečo?" spýtala sa ma a držala má za ruku. Ja som pomaly zaspávala a všetci 5 na mňa len pozerali. "Tak dala?" Mell na mňa zakričala. "Nie" odpovedala som jej. "Môže byť šanca že jej tam dal niečo ten barman?" otočila sa Mell na Bill. "Tom môže byť šanca?" Opýtal sa Bill Toma. "Ja neviem" Tom pozeral stále na mňa. Po chvíli sa postavil povedal niečo Billovi a obaja ma zdvihli a išli sme preč. Moc som nepočula. Počula som len každé druhé slovo a pred očami sa mi zatmievalo.
Viem že sme nastúpili do auta a Mell sa mi furt prihovárala. Jeden moment som opäť len upadla do tmy...
1038 slov
Pokračovanie nabudúce ~~~
Bola by som rada keby mi na to napíšete váš názor a po prípade keby máte niečo čo by som tam mohla dať tak môžete aj to. Budem rada:)
YOU ARE READING
Z nenávisti láska
Action‼️Druhá čas na profile ‼️ Tento príbeh je o tom ako Karin a jej najlepšia kamarátka Mell sa rozhodnú ísť v noci na závody do mesta keď tam sa všetko zmeni. TENTO PRÍBEH OBSAHUJE: ~ alkohol ~ ~ sex ~ ~ drogy ~ ~ ubližovanie ~ ~ emócie ~ ~ nadávky ~