ak nevidíš je tu so mnou

154 2 1
                                    

"nechaj tak" povedal mi Leo a išiel preč.

Celé toto naše divadlo pozorovali Mell a Tom. Bill sa rozprával s Gustavom a Georgom takže tomu nevenovali pozornosť

Chytila som ho za ruku a on sa na mňa otočil."Nie veď mi povec čo sa to s tebou kurva deje?" opýtala som sa ho a držala ho stále za ruku.

"Karin ja ťa milujem" zakričal.

Ja som ho pustila a len pozerala na neho. Prekvapene.

"Č-čo?" nechápala som.

"Milujem ťa už dlho" pozeral na mňa ale potom pozrel na Toma "ale on ťa získal prvý" pozrel posledný krát na mňa a odišiel.

Ja som len stala v šoku z toho čo sa stalo.
Môj najlepší kamarát ma miluje a možno najlepší kamarát už není pretože som mu zlomila srdce.

Keď som sa spamätala tak som išla naspäť za nimi.

"A toto bolo čo?" Mell bola tak isto prekvapená ako ja

"Ja neviem" pozrela som na ňu a potom som sa otočila a pozrela smerom kam išiel Leo.

"Karin poď so mnou nachvíľu" chytil mi Tom ruku a išiel so mnou niekde kde nebolo toľko ľudí.

Ja som na neho len pozerala pretože som videla že vyzerá dosť naštvano.

"Miluješ aj ty jeho?" pustil mi ruku a prekrížil si ich cez hruď

"Čo?" nervózne som sa zasmiala "je to môj najlepší kamarát"

"A ty ho miluješ?"

"Tom prečo by som ho mala milovať? Je to môj kamarát......alebo teda už možno ani nie." rozhadzovala som rukami.

On má chytil opäť za ruku. A pozeral na mňa.

"Dobre prepáč ja som sa len bál" objal ma

Ja som ho objala späť "musíš mi veriť inak to nebude také ako to má byť" odsunula som sa od neho.

On sa ku mne naklonil a pobozkal ma"pome" chytil mi ruku a išli sme naspäť za ostatnými.

"Tom kde kurva si bol?" došiel za ním s naliehavým hlasom Bill.

"Wou brácho čo sa deje?"

"Chcú nás vidieť na závodoch" Bill pozrel na mňa a na Toma

"Šak to je vždy tak prečo si taký rozrušený?"  snažil sa to Tom vyriešiť kľudným tónom

"Nechcú vidieť ale nás zle som to povedal" povedal rozrušene a chytil si hlavu oboma rukami. Pozrel na Toma a potom na mňa "chcú vidieť ju" ukázal na mňa "a ju" ukázal na Mell.

Ja som sa hneď na Mell pozrela a ona pozrela na mňa. Boli sme vystrašené. Nie žeby sme nevedeli šoférovať,ale je to veľmi nebezpečné.

"To ako je možné?" začal zvyšovať hlas Tom.

"Ja neviem to-" začal Bill ale mužský hlas ktorý sa k nám blížil ho prerušil.

"Tak čo pôjdu alebo nie" usmial sa na mňa a na Mell.

"Určite ni-" povedal Tom ale ja som ho prerušila.

"Áno pôjdeme" povedala som.

Tom na mňa pozrel takým výrazom že čo si to spravila ale mne to je jedno.

"Pôjdete proti mojej žene" oznámil nám

"Počkaj" pozrela som na neho "my nemáme ísť proti sebe?" ukázala som na Mell a pozrela na neho.

"Nie Zlatko" išiel ma chytiť za tvár ale Tom mu dal preč ruku.

"Ani sa jej neopováž dotknúť" povedal a chytil ma okolo pása.

"Dobre vidím že tvoj frajer by sa mal ukľudniť" vzdychol a pokračoval "vy dve" ukázal na mňa a na Mell "budete spolu v aute prosím im dvom" ukázal na dve neznáme ženy.

"Nie" povedala som mu a on zbystrel.

"Aké nie? Už si povedala áno"

"Ja pôjdem ale ona" ukázala som na Mell "nepôjde"

"Karin čo to robíš?" opýtala sa ma so strachom v očiach Mell

"Mell ja ťa ohrozovať nebudem"

"Karin ani ty to neurobíš ja nebudem ohrozovať zase teba" povedal mi Tom

"Tom" pozrela som na neho a on na mňa "som dospelá a auto šoférovať viem neboj sa" dala som mu taký signál že všetko bude ok

"Dobre takže ideš sam-" začal ten muž na mňa rozprávať ale Tom ho prerušil.

"Idem s ňou" povedal mu

Ten muž na neho len prekvapené pozrel

Ja som na neho pozrela takým výrazom že či sa zbláznil a on sa na mňa len usmial.

Ten muž sa zasmial "môj zlatý Tom nikdy som ťa nevidel sa zaujímať takto o nejaké dievča" otočil sa a išiel "už choďte do auta" zakričal na nás

Ja som išla smerom k autu ale Tom má zastavil.

"Prečo si to spravila?" začal zvyšovať hlas

"Tom ukľudní sa my to vyhráme dobre" povedala som mu a videla som ako ide za mnou Mell a Bill.

"Držte sa" objali ma a ja som išla do auta.

Ako som sedela v aute tak som si všimla že Bill a Tom sa o niečom rozprávajú a Tom rozhadzuje rukami.

To druhé auto k nám prišlo a čakalo tak ako my.

V aute sedeli dve ženy a ukázali mi že mám dať dole okno.

Dala som dole okno a obe na mňa pozreli.

"Nebojíš sa ísť proti nám?" jedná sa ozvala bola to tá čo nešoférovala a tá druhá za volantom sa smiala.

"Škoda že to hovorí zrovna tá čo len sedí a nič nebude robiť len vyvážať svoju rit" mrkla som na ňu

Ich úsmev z tváre hneď klesol a v tom  došiel do auta Tom.

"No čo pripravená?" Pozrel na mňa Tom a zavrel si dvere.

"Ja vždy" usmiala som sa na neho a nervózne som prechádzala prstami po volante

"Ahoj fešák čo tak ísť niekam von po tomto?" ozvala sa žena čo len bude sedieť a nič nerobiť. Tá vedľa čo bude šoférovať sa opäť len smiala.

Tom len pozrel s dvihnutim obočím.

Ja som si dala ruku na dvere a pozrela som na ňu "ak nevidíš je tu so mnou"pozrela som pred seba a opäť na tú ženu "a so ženami ktoré sú také ako ty sa on nestretáva" dávala som okno hore ale ešte som stihla "a to obočie si uprav máš ho moc hore" zakričala som na ňu a okno sa dalo hore.

Ona sa hneď začala pozerať do zrkadla a ja som sa s Tomom na tom smiala.

"To bola ale kurva" povedala som. Jednu ruku som dala na páku a druhú na volant.

"Ty si žiarlila že?" pozeral na mňa Tom a smial sa.

"Nežiarlila" nervózne som povedala a s Tomom som nenaviazala žiaden očný kontakt.

"Ale žiarlila" Tom povedal a pripútal sa.

Už som videla to dievča. Postavila sa pred nás a do stredu. V ruke mala vlajku. Ja som auto naštartovala a keď zdvihla vlajku hore tak som vyštartovala

Išla som naozaj rýchlo a zatiaľ sme videli.

No po chvíli som počula silný náraz do nášho auta....


1087 slov

Pokračovanie nabudúce ~~~~

Z nenávisti láska Where stories live. Discover now