Stála som vo dverách a videla som Lea.
"Leo a ty čo tu robíš?" nervózne som sa ho spýtala. Vedela som že sa bude pýtať veľa otázok a momentálne som nemala náladu na ne moc odpovedať. Ale zase po dlhom čase som bola rada že ho konečne vidím.
"Skôr ty čo tu robíš? Volal som ti milión krát. Hľadal som ťa všade a keď som prišiel k tebe domov,mala si odomknuté dvere tak som išiel dnu a na zemi bola krv. Zľakol som sa tak som to volal celý deň. Až keď som došiel na zraz áut tak som počul ako sa tam ľudia rozprávajú že Tom a jeho partia sa dlho neukázali ale že ich videli s nejakými babami a že jedna mala blond vlasy s druhá hnedé". Vyzeral dosť naštvano.
Ja som na neho len pozerala a nevedela som čo mám na to odpovedať,keď v tom prišiel za nami Tom.
"A ty si?" pozrel sa na Lea.
"Leo" pozrel na Toma. "Karin najlepší kamarát" prekrútil očami.
"A čo potrebuješ?" spýtal sa ho Tom a chytil ma okolo pása.
Leo sa najprv pozrel na mňa a potom na Tomovú ruku. "Svoju najlepšiu kamarátku" povedal a pozrel sa späť na Toma.
"Bohužiaľ ona je tu so mnou...takže smola" usmial sa na neho Tom.
"To naozaj Karin?" pozrel na mňa a vyzeral dosť sklamane. "To si si vybrala jeho? Je to vrah a hráč" povedal.
"Čo?" Pozrela som na Toma a potom na Lea.
"Nič Karin pod do vnútra" povedal mi tom. "A ty" ukázal na Lea "sa tu už neukazuj"
"Nie Tom ja chcem vedieť aký hráč si" povedala som mu a jeho ruku z môjho pásu som dala preč. "Tak hovor" povedala som Leovi
"Tu milí Tom" pozrel na mňa a potom na Toma "ti asi nepovedal jeho minulosť že? To že spával každý deň s inou a najhoršia vec je...že nikto nevie koľko detí mu behá po svete". celý čas pozeral na Toma a potom pozrel na mňa.
"Leo je to minulosť ale. Nemôžeš sem ťahať veci čo boli pred rokmi. A deti? Veď to nevieš" odpovedala som "Leo prepáč ale ja nemám na to naozaj čas a ani náladu teraz"
"Aha to preto lebo sa ponáhľaš čo najskôr do postele s týmto hajzlom" zakričal.
"Tak toto si viac nedovoľuj" Tom na neho začal kričať. A stúpil viac dopredu ale ja som ho rukou zastavila.
Veľmi ma sklamalo čo Leo povedal. Sklamalo ma čo si o mne myslí.
"Nie Leo to není tak" povedala som zúfalim hlasom.
"Poď Karin nechajme ho" povedal Tom a chytil ma za ruku aby sme išli.
"No chod s ním rýchlo do postele a dúfam že si to aspoň užiješ s ním" povedal sarkastickým tónom.
"LEO ZOMRELA MI MAMA PRETO NEMÁM NA TOTO ČAS" zakričala som.
Nechcela som to povedať ale išlo to zo mňa samé
Nadýchla som sa. "Si spokojný?" opýtala som sa Lea a cítila som ako sa mi hrnú slzy do očí.
"Karin prepáč ja som to nevedel" povedal zaskočením tónom a celý čas na mňa zaskočene pozeral.
Nedokázala som tam dlhšie stáť. Zobrala som sa a odišla odtiaľ preč. Leo ma sklamal veľmi. Bolo mi ľúto že si takéto veci myslí o mne môj najlepší kamarát.
Tom pov-
"Si spokojný už?" opýtal som sa ho pretože stál stále oproti mne.
"Ja som to nevedel" povedal smutným tónom.
"Na to je neskoro už" povedal som mu a zavrel som dvere pred jeho tvárou.
YOU ARE READING
Z nenávisti láska
Action‼️Druhá čas na profile ‼️ Tento príbeh je o tom ako Karin a jej najlepšia kamarátka Mell sa rozhodnú ísť v noci na závody do mesta keď tam sa všetko zmeni. TENTO PRÍBEH OBSAHUJE: ~ alkohol ~ ~ sex ~ ~ drogy ~ ~ ubližovanie ~ ~ emócie ~ ~ nadávky ~