Ubehlo veľa hodín a ja som sa od Karin ani nepohol. Celú noc som bol s ňou. Ráno prišli Bill, Mell, Gustáv, Georg. "Ahoj" pozdravili ma keď vchádzali do izby. "Čaute" ozdravil som ich. "Tom nechceš ísť domov si pospať? Vyzeráš hrozne" povedal mi Bill. "Nie nechcem. Po kedy sa nezobudí tak sa nepohnem odtiaľto" povedal som. Báli sme sa že čo ak sa nezobudí,pretože keď nám lekár povedal hento tak sme sa všetci báli. "Idem pre kávu,chcete aj vy?" opýtala sa nás Mell. "Ja si dám" povedal som jej."Ja tiež" povedal Georg. "Aj ja" pridal sa Gustáv. "Idem s tebou ti pomôcť" povedal Bill a s Mell išli pre kávy. "Tom aj si spal aspoň?" spýtal sa ma Gustáv. "Nachvíľu som si pospal,ale šak to není dôležité teraz"povedal som a pozeral na Karin. Po chvíli prišli Bill s Karin a doniesli nám naše kávy. Celý deň sme boli s Karin. Oni tu boli od rána a už je večer. Čakali sme kým sa zobudí...ak sa teda zobudí. No bol som neskutočne moc rád keď som videl to čo som videl.
Karin pov-
Pomaly som otvárala oči. Videla som ako pri mne sedia Mell, Gustáv, Georg,Bill a Tom. "Karin ty si sa zobudila" povedal Tom a usmial sa. Ja som mu úsmev opätovala. "Idem po lekára" zahlásil Bill a išiel von z izby. "Ako sa cítiš?"spýtal sa ma Tom a chytil mi ruku. Keď som išla odpovedať tak prišiel Bill aj s doktorom. "Tak dobre ráno slečna" povedal mi,usmial sa a išiel pri mňa. "Ako sa cítite?" spýtal sa ma. "Viete čo,celkom v pohode len ma bolí brucho" povedala som a pozrela sa na Toma, ktorý na mňa pozeral celú dobu. Ruku ktorý mi držal tak som mu pohladkala mojou. On sa na mňa usmial. "Tak to bude bolieť chvíľu ale ak všetko bude dobré tak zajtra vás pustíme domov" povedal mi doktor,niečo ešte skontroloval a potom odišiel. "Som tak rada že žiješ" povedala mi Mell a objala ma. "Ja tiež Mell" odpovedala som jej.Všeobecný pov-
Gustáv, Georg, Bill, Mell večer odišli a Tom zostal s Karin opäť celú noc. Nič také sa nedialo pretože Karin zaspala a Tom zaspal tiež na stoličke. Ráno keď sa Karin zobudila tak tam bol už lekár, ktorý jej oznámil že môže ísť domov. S Tomom išla Karin domov.
Karin pov-
"Sme doma" zakričala som po tom ako sme sme vošli do domu. Nikto tam však nebol a všade bolo ticho. "Asi spia" povedal mi Tom. "Som hladná musím si ísť spraviť niečo na jesť" kráčala som do kuchyne a Tom išiel po mne. "Budeš taká dobrá žena a spravíš aj mne?" spýtal sa ma s úsmevom. Ja som mu ukázala hlavou že áno a usmiala som sa. Išla som spraviť cestoviny. Tomové najobľúbenejšie jedlo. Tom išiel niekam neviem kam a potom sa vrátil ku mne. "Niečo pekné tu vonia". povedal mi. Pozrel sa na tanier čo nakladám a celá tvár sa mu rozžiarila. "Ty vieš čo mám rád" povedal mi a dal pusu na líce. Ja som sa začervenala. Po tom ako som to naložila som mu podala tanier. "Páči sa" povedala som mu a podala tanier. On si ho zobral a išli sme spolu za stôl. "Dobrú chuť ti prajem" povedal mi "aj ja tebe" povedala som mu a usmiala som sa na neho. On mi úsmev opätoval. Sedeli sme oproti sebe a videla som ako sa na mňa furt pozerá a usmieva. Keď sme dojedli tak som išla brat taniere ale zastavil ma. "Nechaj to na mňa ja to spravím" taniere mi zobral a išiel ich umyť. Ja som išla zatiaľ na gauč si pustiť nejaký film a po čase prišiel za mnou.
"Tak čo dobre si pustila?" spýtal sa ma a sadal si vedľa mňa. "Ešte nič,veď nič také tu není" povedala som a prepínala kanále. On dal okolo mňa ruku a ja som sa oprela o jeho rameno. Konečne som našla nejaký film,a začali sme pozerať. Pozrela som sa na Toma a on sa pozrel na mňa. Priblížila som sa k nemu,išla som ho pobozkať ale v tom prišiel Bill. "Karin" išiel za mnou a objal ma. "Ahoj Bill" objala som ho späť. "Som tak rád že ťa vidím....prečo si mi Tom nenapísal že prídete takto ráno? Nespali by sme tak dlho" povedal a stal predo mnou "malo to byť prekvapenie" povedal Tom a pokračoval "ale to vy ste spali dlho". Bill prekrútil očami a išiel do kuchyne. Po chvíli prišli k nám aj ostatný. Všetci boli šťastní keď ma uvideli a privítali sa so mnou. "Karin pôjdeš so mnou prosím ta?" spýtala sa ma Mell. Postavila som sa z gauča a išla som s ňou. Išli sme do tej "našej" izbe kde sme spali prvú noc. Mell zavrela dvere a sadli sme si na posteľ.
"Tak čo sa deje?" spýtala som sa Mell. "Bill ma pozval dnes večer na rande" ja som na ňu zostala len pozerať. "Páni...to vy, vy ste sa takto posunuli ďaleko?" opýtala som sa jej. Ona sa len usmievala a červenala. "Ale pozrime sa kto sa nám tu červená" usmiala som sa na ňu. "No počkaj moment...vy ste to už aj robili?" opýtala som sa Mell. Mell sa len usmievala takže som vedela čo to znamená. "Páni Mell" zakričala som. "Ticho budú nás počuť" povedala mi Mell. "A vy čo s Tomom?" opýtala sa ma. "Mmmm" usmiala som sa a začala sa červenať. "Vy ste to tiež robili?" zakričala . "Pššš" smiala som sa "nie nerobili...len sme sa bozkávali" usmiala som sa. "Dievča anoo" zakričala Mell a pokračovala "inak Tom bol celý čas s tebou a ani domov ísť nechcel. Keď sme mu povedali nech ide domov si pospať tak povedal že po kedy sa nezobudíš tak neodíde" povedala mi. Ja som na ňu len pozerala. Potom nám niekto zaklopal na dvere. "Môžem" ozval sa Tom. "Áno" odpovedala som. "Tak ja vás tu nechám" Mell sa stavala z postele,mrkla na mňa a odišla.
Tom si sadol vedľa mňa. Tam kde sedela Mell pred tým. "Čo je?" spýtala som sa ho s úsmevom pretože on žiaril ako slniečko. "Môžem sa ťa spýtať niečo?" pozrel na mňa a s jazykom sa začal hrať s piercingom čo mal na pere. "Jasne" pozerala som nervózne na neho,lebo som sa celkom bála čo to bude. "Pôjdeš so mnou dnes večer na večeru?" opýtal sa, nadýchol sa a pokračoval "ako rande" povedal a pozeral na mňa. Moje srdce búchalo strašne rýchlo. Bola som rada. "Veľmi rada" odpovedala som mu,usmiala sa na neho. On sa usmial tiež,potom sa naklonil ku mne a pobozkal ma. Bozkáva tak úžasne. Cítila som jeho jazyk v mojej puse tak som spravila to isté.
Keď sme prestali tak sa mi pozrel do očí "o 19:00 buď nachystaná" usmial sa na mňa postavil sa z postele a ešte pred tým ako odišiel,mi dal pusu na čelo. Ja som sa na neho usmiala a on odišiel...
1171 slov
Pokračovanie nabudúce~~~
YOU ARE READING
Z nenávisti láska
Action‼️Druhá čas na profile ‼️ Tento príbeh je o tom ako Karin a jej najlepšia kamarátka Mell sa rozhodnú ísť v noci na závody do mesta keď tam sa všetko zmeni. TENTO PRÍBEH OBSAHUJE: ~ alkohol ~ ~ sex ~ ~ drogy ~ ~ ubližovanie ~ ~ emócie ~ ~ nadávky ~