HATIRLATMA
⛈️ : Şimdi ki Zaman
🌧️ : Geçmiş ZamanShinda
•
•
•"Hedefimiz Raskol ailesi, Rusya. 3 kişilik bir aile ve bu 3 kişide Listede var. Raskol Kardeşler olarak bilinirler.
Raskol Maksim : Evin Reisi. En büyükleri. 49 yaşında. Babaları öldükten sonra tüm işi o devralmış. Halkı devlete karşı kışkırtıp küçük kaoslar yaratıyor. Ülkeye ruhsatsız silah sokup satıyor.
Raskol Dmitri : Ortanca Reis. 41 yaşında. Çok büyük bir uyuşturucu çetesi var. Çete lideri. Rusya'da arananlar listesinin başında gelir. Maalesef işlerini abisi kadar gizli tutamıyor.
Raskol Nikolay : Rusya'da ki bir askeri üstt Hastenedinde. Morg kapılarından sorumlu olan kişi. Kendini gizlemekte bir numara öyleki onu aramak için aylarımı harcadım. Cesetlerin sağlam organlarını alıp başka Mafya adamlarına mal olarak satıyor. 29 yaşında kurnaz bir Piçtir kendisi!"
Vegas karşısında masaya oturmuş onu dikkatle dinleyen gence sıradaki hedeflerini anlatmıştı. Sky bunun zor olacağını düşünüyordu. Volentino ailesi gibi sağlıksız ilişkilere sahip bir aile gibi gözükmüyorlardı. Onların yönetiminin daha sıkı olacağını düşündü kendince.
Bu akşam Rusya'ya yola çıkıyorlardı ikili. Jisung bu sabah ilk uçakla gitmişti. Kuzenine sıkıca sarılıp görevinde başarılı olmasını dilemişti. Marco ve Ravn ikilisi ise Jisung gitmeden 2 gün önce gitmişlerdi. Sebebi ise Hyunlix ve Jeongbin çiftine Sky'ın durumunu izah etmek ve endişe etmemeleri gerektiğini söylemek içindi.
Chan ise Woojin'in ettiği telefon üzerine apar topar gitmişti. Büyük bir ihtimalle K.C şirketinde yine önemsiz bir sorun çıkmıştı.
Artık herkes biliyordu. O yüzden Rahattı Seungmin. Böylelikle görevlerini tamamlar tamamlamaz arkadaşlarına ve kuzenlerine geri dönebilirdi.
Banka hesabındaki paralar ile belkide dünyayı gezerdi. Onun için harika bir değişiklik olurdu. Yada bir iş kurabilirdi kendine. Çok güzel hayalleri vardı. Tekrar hayata tutunmuş gibi bir hali vardı. Bı anda hayata bağlanmasını sağlayan şey neydi peki. Bunu çok iyi biliyordu aslında.
Sky kabullenmişti.
Bir Suikastçı olduğunu ve Han Yun için çalıştığını kabullenmişti.Bu artık onu rahatsız etmiyordu. Aksine gurur duyuyordu. Şuan güçlü ise eğer. Bunu Yun Nonnasına borçlu olduğunu düşünüyordu.
Kabullenmek güzel hissettiriyordu. Birilerini öldürmek artık onun için problem değildi. Pişmanlık hissetmiyordu zaten. Sonuçta öldürdüğü kişiler Masum insanlar değildi. Azılı suçlulardı. Hatta bazen kendince adeleti sağladığını düşünüyordu Sky. Sağlıyorduda. Bir Meksika Diegodan kurtulmuştu mesela. Bir Polonya Ryan ailesinden kurtulmuştu, Washington Rex ve Rodneyden kurtulmuştu, Türkiye Memo'dan kurtulmuştu, İtalya Valentino ailesinden kurtulmuştu. İçi rahattı Sky'ın içi çok rahattı.
✓✓✓
19 saat sonra***
"Amk götüm dondu hava çok soğuk kanki"
"Gözünü seveyim kes Vegas ya"
"Aminakoyayim Sky. Şu karılara bak. Uf uf taş amk. Benimde adım Vegas ise. Rusya'dan gitmeden net iki üç gacı sikerim"
"Ne Vasat herfsin. Bir kes aq. Bı otele gidelim. Götüm donuyor"
İkili bol bol kavgalı didişmeli yolun sonunda güzel bir otelde 5 yıldızlı odadaydılar. Vegas jakuzinin içerisinde keyfine keyif katarken Seungmin Rus Ruleti oyununu araştırıyordu. İçinden bir ses lazm olacağını söylüyordu. Böyle işte. Eğer normal bir insansanız Yeni geldiğiniz bir ülkenin gezilecek yerlerini araştırırsınız. Ama yok Sky Stanley gibi Bir seri katil iseniz. Araştıracağınız ilk şey tehlikeli oyunlar olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKY STANLEY
FanfictionHan Yun ve Lee Eun çocuklarını koruması için ve arkalarında bıraktıkları pislikleri temizlemesi için Kim Seungmin adında bir çocuğu eziyetle yetiştirirler. Zaman gelmiştir ve Kim Seungmin Yeni kimliği ile yeni hayatına atanır. Sky Stanley ve öldürme...