🐰🐿️ : Saplantılıymışım

51 9 2
                                    

DİKKAT!!!

BU BÖLÜM "Run Jisung RUN!!!" Kitabındaki 35. Bölümün devamı niteliğindedir. İyi okumalar.

⚠️ Bu bölümde rahatsız olabileceğiniz sahneler bulunmaktadır.
{Şiddet, cinsel istismar}

{Şiddet, cinsel istismar}

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Shinda


Jisung ve Minho çifti Prag'dan dönmüşlerdi. Jisung evin içinde volta atarken Kocası Minho onu bıkkın gözlerle izliyordu. Jisung yerinde duramıyordu hızlı hızlı konuşmaya başlamıştı.

"Şimdi Seungmin Annemin Yetiştirdiği bir Suikastçı ve bir çok adam öldürdü öyle mi? Ve adı artık Sky Stanley öyle mi?

Minho ayağa kalkmış ve küçüğünün ince belini kavramıştı saçlarına küçük öpücükler kondurmuştu.

"Bebeğim biraz sakin olur musun?"

"Olamam Minho! Tanrı aşkına sen nasıl bu kadar sakin olabilirsin? Seung'umm nerdedir şuan kim bilir"

"Amerika Washington 'da evinde sıradaki görev için hazırlık yapıyor "

Jisung inanamaz gözlerle kocasına bakmıştı. Bunca zamandır Biliyor muydu? Bilmesine rağmen Jisunga hiç bir şey söylememişmiydi. Jisung kocasını göğsünden ittiğinde Minho bıkkın bir nefes vermişti bile.

"Her şeyi biliyormuydun? Bildiğin halde bana hiç bir şey söylemedin öylemi Lee Minho"

"Bebeğim bak -"

"Tanrı aşkına kes sesini! Ne oluyor! Biz ne zamandır birbirimizden bir şey gizliyoruz! Ya sen değilmiydin bana hiç bir şey gizlememen gerek diyen. ilişkimizdeki bu sikik kurallar bir tek bana mı işliyor Minho sen-"

Jisungun cümlesini üstüne kapanan dudaklar kesmişti. Lee Minho eşini sakinleşsin diye değil sussun diye öpüyordu. Jisung geri çekilmeye çalıştıkça o izin vermiyordu.

Jisungun sırtı duvar ile buluştuğunda Minho Eşinin kalçalarını kavramış ve sertçe kendine bastırmıştı. Dili jisung'un narin dudaklarında geziniyordu. Jisung onu uzaklaştırmaya çalıştıkça Minho buna engel oluyordu

Jisung konuşmak istiyordu. Çözmeleri gereken bir sürü konu vardı. Minho ile çalkantılı geçen ilişkisi onu son derece yoruyordu. Minho her sorununu sex yaparak çözebileceklerini sanıyordu. Minho Jisungun onu sorguya çekmesini istemiyordu. Nefret ediyordu bu durumdan. Ona göre son zamanlarda Jisung her şeyi sorguluyordu.

Ama hayır Jisung sadece bilmesi gereken şeyleri bilmek istiyordu. Kuzeninin nerde olduğunu ve ne yaptığını bilmek onun en büyük hakkıydı.

"Minho istemiyorum! Bırak beni!"

"Sana isteyip istemediğini sormadım Jisung!"

"KES ŞUNU!"

"Sen az önce bana bağırdın mı?!"

SKY STANLEY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin