⛈️ : Abi bana ordan bi dalak

59 13 3
                                    

Hatırlama

⛈️ : Şimdiki Zaman
🌧️ : Geçmiş Zaman

Sky Stanley


"İlk hedefimiz Diego Jeshua Adında 55 yaşında bir adam. Meksika'nın en bilindik ogran mafyası. Bu aralar çocuk organları aldığını duydum. İthan yetimhanesinden yaklaşık 12 çocuk evlatlık almış ve aylar sonra o çocukların organları satılmış. Haftada iki kez ithan yetimhanesini ziyaret ediyor. Ve bu haftada onlardan biri. İthan Yetimhanesine gidip adamı takip edeceğiz. Ve yerini bulacağız. Yerini tespit ettikten hemen bir gün sonra. Müşterisi olarak gideceğiz. Anladın mı?"

"Mal değiliz anladık "

Magnus'a verdiğim mükemmel cevabım ile planı tekrar kafamda canlandırmıştım. Basit gözüküyordu. Halledebilirdim. Silah ve dövüş eğitimim vardı en azından. Sadece yeterli olmasını umuyordum.

"Hazırsan gidelim Kanki"

"Şimdi mi"

"Yok Yarın. Sabır. Adam yetimhaneyi bugün ziyaret edecek Sky"

"Tağm. Üstümü giyinip geliyom"

Odama çıkmış ve Magnus'un ben gelmeden önce doldurduğu dolabıma bir göz atmıştım. Altıma siyah kot pantolon üstüme ise sarı siyah çizgili bı Tişört geçirmiştim. Ya da kazak her ne bokumsa. Ayaklarıma Converslerimi geçirdiğimde tamamen hazırdım.

 Ayaklarıma Converslerimi geçirdiğimde tamamen hazırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

{Tam olarak böyle}

Aşağı indiğimde Magnus'da hazır görünüyordu. Altına bı kot pantolon giymiş. Üstüne ise beyaz tişört ve kot Ceket almıştı. Ayaklarında benim ki gibi bir Converse vardı ama onun Conversi beyazdı.

"Gidelim"

"Ok"

"Ağzın dolu bok"

"Ne atarlanıyon piç"

"Tamam Magnus Abi kızma anın heyecanı ile şey ettim yani"

"Şey etme yani. Ayrıca Magnus değil Vegas! Olm bak bu önemli bir konu. Millet içinde unutup bana Magnus deme"

"Tamam kanki"

✓✓✓

İthan Yetimhanesine gelmiştik. Karşımızdaki araba Diego denilen adamın arabasıydı. Vegas'ın dediğine göre arabaya bı takip cihazı yerleştirecetik. Böylece onların arkasından değilde farklı bir yoldan gidip şüphe çekmeyecektik.

"Şimdi ben adamı oyalıyorum. Sende arabaya cihazı yerleştiriyorsun. Tamam mı Sky?"

"Pardon! Kanki niye ben cihazı yerleştiriyorum amk. Sen cihazı yerleştir ben şoför 'u oyalarım "

"Komik şaka."

"Şaka değil Reis"

"Sky eğer sen adamı oyalamaya gidersen benim yakalanma ihtimalim %1000 felan"

SKY STANLEY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin